Flashback bygger pepparkakshus!
2009-06-25, 11:37
Medlem
Zookarens avatar
Tjena,

Jag skulle vilja kunna konvertera en powerpoint-fil till en film, hur göra?

Dvs. jag vill kunna spela upp bildspelet med samma parametrar fast med windows media player istället för med powerpoint etc.

Den sedvanliga googlingen gav mest en massa skräp-träffar, så jag litar på er i det här fallet.

Kudos!
Citera
2009-06-25, 11:45
Medlem
cannaBes avatar
www.media-convert.com klarar nog av det, jag sitter och provar nu, väntar på att det ska konverteras klart

Enkelt som fan är det också, du behöver ingen programvara eller nåt. Du laddar upp filen, väljer vilket format den har sen väljer du vilket format du vill ha på den och trycker OK.

EDIT: det funkade inte med MOV, vet inte varför. Kan vara nåt fel i ppt:n jag använder. Men prova du.
Citera
2009-06-25, 12:49
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Tråd -> Support

//Mod
Citera
2009-06-28, 20:23
Medlem
Zookarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cannaBe
www.media-convert.com klarar nog av det, jag sitter och provar nu, väntar på att det ska konverteras klart

Enkelt som fan är det också, du behöver ingen programvara eller nåt. Du laddar upp filen, väljer vilket format den har sen väljer du vilket format du vill ha på den och trycker OK.

EDIT: det funkade inte med MOV, vet inte varför. Kan vara nåt fel i ppt:n jag använder. Men prova du.

Stort tack för tipset, men siten verkar fungera så där. Testade att knacka hop en snabb ppt men det blev bara shite.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in