2009-06-25, 11:42
Medlem
jutsulegendens avatar
Jag gick i samma klass som Martin på högstadiet. Fan va tragiskt. Han var så otroligt schysst "back then". men samtidigt en helt annan när han tävlade. Anabola kan förändra en person fullständigt.
Citera
2009-06-25, 12:04
Bannlyst
Kan tro att man skadar sig kanske rejält med sånna sporter som han höll på med. Kan förstå att man blir psykiskt sjuk tillslut så att man hänger sig, konstigt att det inte är fler..
Citera
2009-06-25, 12:55
Medlem
NirvanAs avatar
Gick och hängde sig på gården vid 18 tiden igår kväll, hade sökt hjälp men fick ingen
Citera
2009-06-25, 13:18
Medlem
blackblacks avatar
Jag är inte en fan av den sport han utövade då jag det finns en hel del rötägg. Har dessutom inte mycket övers för folk som käkar anabola som han misstänks ha gjort. Inte har jag heller mycket till övers för dörrvakter då jag tycker de är patetiska små varelser i de flesta fall.
Dock tycker jag, oavsett, att man ska visa respekt för en medmänniska som mått så kasst att de välja den "sista" utvägen. Oavsett vem man är och man har för bakgrund så har ju killen fans och framförallt familj som saknar honom. Att sitta och kalla en person för psykfall och tycka det är bra han är död ger en ju rysningar hur okänsliga människor kan vara. Fjortisar.
Citera
2009-06-25, 13:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av alcatraz
Ja han har väl inte mått allt för bra så det kom kanske inte så oväntat. Det var ju bl.a den historien med kronprinsessan Viktoria där han försökte rama Stockholms slott med sin bil eller vad det var.

Vilket fall som helst så är det tragiskt, får en att tänka på en annan stor kämpe, Mikael Ljungberg, som avslutade sitt liv på samma sätt. Båda framstående kampsportare och båda led av djupa depressioner.

Misslyckas man med att träffa Stockholms slott förstår jag att man tar livet av sig.
Citera
2009-06-25, 14:03
Medlem
Jaha... Då har svensk psykvård låtit ännu en person ta livet av sig.
Mycket tragiskt både för hans familj och de personer i hans närhet. När fan ska Sverige vakna egentligen? Hur många personer till ska behöva både ta livet av sig själva och andra innan man gör något åt det? Detta fall är tyvärr bara ett i mängden, skillnaden är att detta uppmärksammas...

Martin var en grym fighter. Har man stått upp mot Ernesto Hoost i en hel match ska man inte ha annat än beröm. Tråkigt att det hela slutade på detta miserabla vis.

Vila i frid.
Citera
2009-06-25, 14:53
Medlem
Ghandis avatar
va d samma fanskap som körde in i slottet eller inte ???

svara je eller nej ingen hänvisning till tråd eller annat.

va han bög, det brukar ju pojkkramare va.

d va ju ngn (kanske inte svensk) som härom veckan tog sitt liv efter att polisen avslöjat honom med barnporr.

det finns olika anledningar o ta sitt liv. en del bra en mindre bra. Men även dom mindre bra kan va braför den stora allmänheten som sådan.
Citera
2009-06-25, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi

d va ju ngn (kanske inte svensk) som härom veckan tog sitt liv efter att polisen avslöjat honom med barnporr.

det finns olika anledningar o ta sitt liv. en del bra en mindre bra. Men även dom mindre bra kan va braför den stora allmänheten som sådan.

Läs några inlägg bak så hittar du det...

Vad har det för betydelse hurvida han var homosexuel eller inte!??
Citera
2009-06-25, 15:18
Medlem
sampalitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelly
Hur vet du allt detta!? Jag har tittat runt lite men inte hittat vart och hur han gjorde det.

Får väl kolla tidningarna lite. kan ju hända att jag missat något totalt.
Ber om ursäkt isof.

För att min polare som bor på samma gård ringde mig och berättade det för mig
Citera
2009-06-25, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sampalito
För att min polare som bor på samma gård ringde mig och berättade det för mig

ok! Så han såg det?
Citera
2009-06-25, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi

Spelar det någon roll om han var Homosexuell eller inte?
Citera
2009-06-25, 15:46
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelly
ok! Så han såg det?
Han hängde ju sig i lekparken strax utanför där han bor...fint ställe att avsluta sitt liv på
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in