Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2024-02-03, 11:09
  #97
Medlem
Cindells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Tror du att det är teoretiskt möjligt när det inte ens är riktiga dragningar(dataanimerad tombola)?

Förmodligen har det varit riggat ända sen de slutade visa programledaren och tombolan i bild samtidigt, men nu försöker de inte ens dölja riggen längre.

Jag litar faktiskt på att Svenska Spel (och Spelinspektionen) sköter sig. Om ingen vinner miljonvinster på de olika turspelen så kommer ingen spela hos dem längre och staten mister en kassako.
__________________
Senast redigerad av Cindell 2024-02-03 kl. 11:12.
Citera
2024-02-03, 11:13
  #98
Medlem
Cindells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laughingduck
Keno spelet där mal vinner ”Ofta” & lite . 😉

Hahaa, lite så! Det blir i alla fall ett billigt spelande eftersom man rätt ofta vinner tillbaks insatsen på ett spel.
Citera
2024-02-03, 11:14
  #99
Medlem
laughingducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cindell
Hahaa, lite så! Det blir i alla fall ett billigt spelande eftersom man rätt ofta vinner tillbaks insatsen på ett spel.

5-20krs vinster är det som man kan förvänta sig 🙏
Citera
2024-02-03, 17:03
  #100
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cindell
Jag litar faktiskt på att Svenska Spel (och Spelinspektionen) sköter sig. Om ingen vinner miljonvinster på de olika turspelen så kommer ingen spela hos dem längre och staten mister en kassako.

De kan ju välja vem som får högvinster. Den kontrakterade personen i fråga återbetalar sen vinsten till svenska spel och behåller en liten summa.
Citera
2024-02-07, 00:50
  #101
Medlem
laughingducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cindell
Jag litar faktiskt på att Svenska Spel (och Spelinspektionen) sköter sig. Om ingen vinner miljonvinster på de olika turspelen så kommer ingen spela hos dem längre och staten mister en kassako.

Båda har ju samma ansvarig / ägare 😉
Citera
2024-03-04, 07:55
  #102
Medlem
Cindells avatar
Jag är inte förtjust i Kenos nya koncept med Vinnarveckor. Jag spelar för att vinna pengar, inte för att åka på någon matupplevelse eller liknande.

Jag föredrog när de hade Kenofestival med dubbla högvinster på flera kenonivåer.

Vad tycker ni andra Kenospelare?
__________________
Senast redigerad av Cindell 2024-03-04 kl. 08:38.
Citera
2024-03-05, 17:06
  #103
Medlem
laughingducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cindell
Jag är inte förtjust i Kenos nya koncept med Vinnarveckor. Jag spelar för att vinna pengar, inte för att åka på någon matupplevelse eller liknande.

Jag föredrog när de hade Kenofestival med dubbla högvinster på flera kenonivåer.

Vad tycker ni andra Kenospelare?

Har dessutom slutat med Keno .
Hoppas man inte är ensam om det
Citera
2024-03-06, 06:03
  #104
Medlem
Cindells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laughingduck
Har dessutom slutat med Keno .
Hoppas man inte är ensam om det

Äsch, alla får väl spela det spel de tycker är kul.

Jag tycker Keno är trivsamt, samt att jag gillar att;

- De har en fast vinstplan och man slipper dela vinstsumman med någon annan.
- Det är dragning varje dag. Varje dag en chans att bli miljonär!
- Det är en bra återbetalning, så det blir ett billigt spelande.
__________________
Senast redigerad av Cindell 2024-03-06 kl. 06:14.
Citera
2024-03-06, 11:03
  #105
Medlem
laughingducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cindell
Äsch, alla får väl spela det spel de tycker är kul.

Jag tycker Keno är trivsamt, samt att jag gillar att;

- De har en fast vinstplan och man slipper dela vinstsumman med någon annan.
- Det är dragning varje dag. Varje dag en chans att bli miljonär!
- Det är en bra återbetalning, så det blir ett billigt spelande.

Så om 3 får alla rätt vinner dom 20 miljoner var ..
Citera
2024-03-06, 16:43
  #106
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cindell
Jag är inte förtjust i Kenos nya koncept med Vinnarveckor. Jag spelar för att vinna pengar, inte för att åka på någon matupplevelse eller liknande.

Jag föredrog när de hade Kenofestival med dubbla högvinster på flera kenonivåer.

Vad tycker ni andra Kenospelare?

Nej exakt. Bättre de lägger pengarna på reda pengar istället. Har inte lirat Keno dag in och dag ut i åratal för att vinna en spännande matupplevelse...

Men det är klart det måste gjort någon slags analys. Sedan sett att detta är bäst med att locka nya spelare. Kanske unga kvinnor då. Att de kan vinna en spännande matupplevelse! Då kommer de börja lira.
Citera
2024-03-07, 12:53
  #107
Medlem
Cindells avatar
Någon lycklig vann 5 miljoner igår.
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback