2025-07-13, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindell
Om jag minns rätt från en gammal tidningsartikel så var det ca 3 ggr så många som spelade på Lotto än Keno.

Jag kommer nog släppa Keno helt när förändringarna på Lotto kommer igång 3 september.

Även om radpriset på Lotto går upp till 4 kr per rad så får man så många fler rader på Lotto än Keno för sin spelbudget. Och jag gillar bland annat att säkerligen kommer flera personer vinna 25 miljoner vardera per år (nya Drömvinsten), än att en person ca vart tredje år vinner ca 100-200 miljoner.

Dessutom garanteras det att att 1 miljon går ut till en person varje lördag om man spelat Lotto med Joker under veckan. (Andra Chansen)

De som satsar på en superhög vinst kan ju alltid spela på Eurojackpot istället. 25 kr per rad. 😬

Har helt missat det nya Lotto. Får kolla på det. Känns ju kul med lite nyheter

Krävs nog tur oavsett. Det var en kvinna som vann på Keno tio mins två gånger iallafall. Var bara några år emellan.

Första gången var det tre miljoner, innan de sänkte. Andra minns jag inte om det också var tre. Men hon hade tur..

Annars har det varit skralt med högvinster.
Citera
2025-07-13, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruter8
Hörde om en kille som spelar keno 2 utan kung, han dubblar insatsen varje dag tills hans 2 nummer går in, typ 5 kr 1.a dan, 10 kr 2.a dan, 20 kr 3.e dan osv. 40-80-160-320, 2 ggr/mån brukar det gå in typ.

Vad är poängen med att dubbla. Han kan ju lika bra gå andra hållet och börja högt och sen sånka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in