Citat:
Ursprungligen postat av Svarvarn
e det nån som kommer ihåg
OLW´s Pepparchips
Grymt goa chips
Vet ej varför den lades ner
Den blå påsen glömmer man aldrig
Jag är fan nästan hundra på att det var dom jag käkade härom veckan.
Det var någon som nämnde engelska chips. Förvisso så skulle väl ingen normal människa vid sinna sinnens fulla bruk kunna anklaga england/engelsmännen för att nära någon högre känsla för smak eller stil men helvetet på denna hjord stavas i mina mardrömmar
Prawn Cocktail. För ca. 5 år sedan så vaknade jag bakfull och jävlig upp i en sleten lgh. i Stamford Hill (res. för stavningen). Lämplig frukost uppenbarade sig i form av en flaska öl och en chipspåse på soffbordet. Tog en klunk öl och därefter en näve chips. Den första reaktionen var att det smakade skunk den andra var ett okontrollerat hulkande som resulterade i en stor jävla blaffa i den soffa som jag hade spenderat natten i helt ovetande om kommande morgons trauma. Man kan kanske tycka att den rosa påsen var ett varningstecken men va fan....... Drog på mig paltorna och drog därifrån fort som fan. Jag är fortfarande osäker på vad fan jag gjort den natten/morgonen så när som på dessa chips. Den korta versionen: Undvik för allt vad du är värd
Prawn Cocktail.
För övrigt är Lantchips saltade chips bäst.
/#LOUDmouth#