De flesta i tråden: Även min skola hade en Trä-Hitler men han var inte så annorlundare än de andra! Ett år jobbade han på en annan skola! Jag och min skolas elevråd åkte till den skolan för att informera eleverna om kommande år (de skulle börja på vår skola) och då var vi in i klassrummet där Trä-Hitler höll till! Då var det en elev som skar en annan med kniv och Hitler brydde sig nästan inte, han sa bara "lägg undan kniven och lyssna" med en lugn men arg röst! Han verkade också gilla sitt smeknamn!
Loyal: Själv brukade jag sjunga en sång om skolans vaktmästare men den gick inte riktigt som din! Min gick mer så här: "Vaktmästar-***** är homosexuell! osv."
Några lärare jag hade:
*I åttan hade vi världens jävligaste mattelärare! Det stank gammal hårbotten i käften på'na, hon tog på eleverna, hon tuggade tuggummi fast vi inte fick, hon var jävlig mot eleverna och slängde pennvässarna även fast de var fullt fungerande! Jag var den busigaste i klassen och vid flera tillfällen försökte hon krama mig vilket resulterade i att hon blev uppspöad, vilket hon blev vid flera andra tillfällen!
Hon har berättat för flera klasser (dock aldrig den klassen jag har varit i) om de gånger hon har varit full, när hon förlorade oskulden, när hon provade droger för första gången och att hon hade varit ihop med en neger! Jag frågade henne om det sistnämnda var sant vilket ledde till en utskällning!
*Vi hade en lika jävlig rektor i sjuan! Hon var aldrig där hon som mest behövdes, hon var inte kompetent nog för att vara rektor, hon tog på eleverna (vilket hon lade av med) samt hon höll aldrig vad hon lovade!
Jag minns när jag hade pratat med henne om ett problem jag haft med ovanstående lärare (som hade blivit sur på mig när jag var trevlig mot en invandrare som jobbade som rastvakt tillfälligt på skolan)! Efter diskussionen hade ingenting förändrats!
*I högstadiet hade vi en SO-lärare som vi kallade för Mupp-Ulla därför att hon såg ut som, var som och lät som en mupp!
Det fanns en annan SO-lärare på skolan som var jävlig mot alla och som hade varit pundare på 60-talet! Min klass var lyckligt lottad som slapp ha henne!
*Vi hade även en NO-lärare i åttan som jag även hade som mentor det året!
Han kunde bli sur för ingenting ibland men det som utmärkte han mest var att han var en mes och att han inte vågade stöta på tjejerna!
Han var dessutom inte lika macho som jag var! Han hade ingen tjej vilket jag retade han för och när jag frågade om han var gay så sa han "Ja"! När niorna och lärarna hade omklädningsdag på julavslutningen klädde han ut sig till kvinna!
Han spelade mycket poker och på grund av detta kom han trött till skolan!
Han är också den lärare jag hotade allra mest (jag har hotat med att skära av han ollonet, hälla syra i halsen på han, etc. etc.)!
Vi hade en elev i klassen som mobbades lika mycket av läraren som av eleverna!
*I sjuan hade vi en spansklärare som var född i Bosnien och som flyttade till Tüskland när hon var 12! Hon var dålig på svenska vilket var anledningen till att hon fick sluta som lärare! Hon grät under sista dagen!
De som hade henne hann ha ett prov innan hon slutade, och på det provet fick alla MVG! När hon hade lämnat skolan sänkte rektorn betygena vilket ledde till att tidningen ägnade första sidan och ett stort uppslag åt det hela!
Anyway, efter att läraren hade flyttat fick vi istället en hel-svensk lärare som var jävligt het och vacker! Jag hade flera sexuella fantasier om henne!
När det nästan var sommar tog hon med sig klassen ut på flera promenader!
Jag blev ensam med henne ett par gånger men jag vågade aldrig lägga in någon stöt!
När vi hade henne som lärare var alla killar i klassen sur på mig av någon anledning, troligen för att de var säkert lika tända på henne som jag var, men jag är inte säker!
*Under hela lågstadiet samt första året i mellanstadiet hade jag en assistent som var så jävla oresonlig! Jag berättade om en Europa-resa jag och mina klasskompisar planerade att genomföra men istället för att få svaret "Åh, så spännande" och dylikt så fick jag svaret "Men, vart faan ska du få pengar ifrån" och "Ni kan ju inte bara åka nu"!
Hon hade nog ADHD också för hon var aldrig lugn!
*Sen fanns det en som jag och min klass hade som gympalärare i femman och som livskunskapslärare i åttan och nian!
Hon fick damp varje gång jag försvarade en elev!
Hon är även den enda läraren jag har antastat sexuellt, genom att ta tag i hennes handled och smeka min balle med hennes hand, vilket ledde till en del samtal samt många utbrott när jag drog historien för alla andra, vilket ledde till ännu mer samtal!
*Jag var även i bråk med syslöjdsläraren, en lärare som alla andra eleverna älskade! Hon blev sur på mig vid minsta ljud på lektionen!
Som tur var slutade hon lagom till nian!
*Vi hade även en fysik/sex/teknik-lärare som var känslig mot allt samt utan sinne för humor!
Henne blev en av mina första fiender på högstadiet!
Det var väl allt jag hade att komma med! Är det något jag har glömt återkommer jag när jag kommer på vad det var!