2009-07-10, 16:50
Medlem
Cmlhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supranoo
Och varför är alla träslöjd-lärare pedofiler? Känns som alla är kåta på småtjejer

Haha......men om man tänker efter, så hade man kanske varit det själv. Tänk dig själv att se när 14 sommarbruna småflickor i 15-års åldern med alldeles för korta kjolar fnittrar rund med band-sågen.....hmmm.

Men man hade ju inte varit så jävla uppenbart kåt att man stått och gnidit picken emot katedern eller var det nu var någon äckel-gubbe gjorde här tidigare i tråden...jävla looser....haha.
Citera
2009-07-10, 17:17
Medlem
Latrodectas avatar
Jag måste berätta om min mentor från 7an till 9an, den människan måste varit världens underbaraste lärare.

Han samlade på krukor minns jag, och jag och han åkte åtskilliga gånger till loppmarknader där han köpte allamöjliga onödiga ting, som han sedan ångrade att han hade köpt, vilket resulterade i att han tog med två luftgevär till skolan och föste ut klassen i skogen för prickskytte.
Nämnde man någonting han tyckte om kunde han hålla föredrag en hel svenskalektion, tillex. "Hur jättegoda Lidls grillchips är".
Vid ett tillfälle tvingade han en av eleverna att sjunga en sång, som en annan elev hade hittat på om honom (dvs. läraren).
Han lät mig hoppa över nationella delprov b2 i engelska och satte MVG för att han inte orkade göra det.
Vid flera tillfällen uppfann han lekar som "lusen" (en hopknycklad pappersbit med mycket tejp på som den som hade lusen skulle springa runt och kasta på någon annan för att denne skulle överta titeln), "trasan" (samma princip som lusen fast med en skitig, blöt disktrasa) och "Sedeljakt" (han gömde fakesedlar i korridoren som eleverna var tvungna att leta upp).
Vid ett tillfälle lärde han oss att tillverka egna smällare.
Han angrep en av eleverna (som var väldigt trött som person) med luktsalt så fort han inte arbetade.
De elevassistenter vi hade råkade också ut för en del; han bakade "fakebajs" och tog med sig en blöja till skolan och fyllde denna, för att sedan lägga i en elevassistens jacka. En annan gång fyllde han en liten tillförslutbar påse med socker och lade den i ovanstående offers väska. Sen lade han en påse med gamla fiskbullar i en annan assistens jacka, samt rullade några av dessa i kakao och strödde över lite cocos och bjöd sjuorna samt serverade dessa på lärarfikan.
Citera
2009-07-11, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snate
Hade ett orginal på min skola. Var från nåt Jugoslavland, dock bosatt i Sverige sedan över 20 år.
Hon var iaf bildlärare, och våran klass hade dessutom nöjet att få ha henne som mentor.
Hon sa i varje fall saker i stil med:

"Vad fol do målar"

"Oooh do är so tjockt"

"Svenska tjejer är so billiga"

Etc, antagligen värre grejer när inte alla hörde.

En gång kom hon fram till mig och några kompisar när vi stod och pratade i korridoren. Hon går fram till en av oss, trycker in ett finger i magen på honom och yttrar foljande:

"Do fick en skott"

Vi andra höll på att skratta ihjäl oss, men vi lyckades dölja det på något sätt
Emellertid, så inkom en hel del rapporter till rektorn om hennes uppförande, så hon fick kicken och möjligtvis en polisrapport eller två över sig.
Hahahhaha! Hon måste ju vara grovt mentalt störd?
Citera
2009-07-12, 00:53
Medlem
Snates avatar
Man undrade ju.
Citera
2009-07-12, 09:48
Medlem
De flesta i tråden: Även min skola hade en Trä-Hitler men han var inte så annorlundare än de andra! Ett år jobbade han på en annan skola! Jag och min skolas elevråd åkte till den skolan för att informera eleverna om kommande år (de skulle börja på vår skola) och då var vi in i klassrummet där Trä-Hitler höll till! Då var det en elev som skar en annan med kniv och Hitler brydde sig nästan inte, han sa bara "lägg undan kniven och lyssna" med en lugn men arg röst! Han verkade också gilla sitt smeknamn!

Loyal: Själv brukade jag sjunga en sång om skolans vaktmästare men den gick inte riktigt som din! Min gick mer så här: "Vaktmästar-***** är homosexuell! osv."

Några lärare jag hade:
*I åttan hade vi världens jävligaste mattelärare! Det stank gammal hårbotten i käften på'na, hon tog på eleverna, hon tuggade tuggummi fast vi inte fick, hon var jävlig mot eleverna och slängde pennvässarna även fast de var fullt fungerande! Jag var den busigaste i klassen och vid flera tillfällen försökte hon krama mig vilket resulterade i att hon blev uppspöad, vilket hon blev vid flera andra tillfällen!
Hon har berättat för flera klasser (dock aldrig den klassen jag har varit i) om de gånger hon har varit full, när hon förlorade oskulden, när hon provade droger för första gången och att hon hade varit ihop med en neger! Jag frågade henne om det sistnämnda var sant vilket ledde till en utskällning!

*Vi hade en lika jävlig rektor i sjuan! Hon var aldrig där hon som mest behövdes, hon var inte kompetent nog för att vara rektor, hon tog på eleverna (vilket hon lade av med) samt hon höll aldrig vad hon lovade!
Jag minns när jag hade pratat med henne om ett problem jag haft med ovanstående lärare (som hade blivit sur på mig när jag var trevlig mot en invandrare som jobbade som rastvakt tillfälligt på skolan)! Efter diskussionen hade ingenting förändrats!

*I högstadiet hade vi en SO-lärare som vi kallade för Mupp-Ulla därför att hon såg ut som, var som och lät som en mupp!
Det fanns en annan SO-lärare på skolan som var jävlig mot alla och som hade varit pundare på 60-talet! Min klass var lyckligt lottad som slapp ha henne!

*Vi hade även en NO-lärare i åttan som jag även hade som mentor det året!
Han kunde bli sur för ingenting ibland men det som utmärkte han mest var att han var en mes och att han inte vågade stöta på tjejerna!
Han var dessutom inte lika macho som jag var! Han hade ingen tjej vilket jag retade han för och när jag frågade om han var gay så sa han "Ja"! När niorna och lärarna hade omklädningsdag på julavslutningen klädde han ut sig till kvinna!
Han spelade mycket poker och på grund av detta kom han trött till skolan!
Han är också den lärare jag hotade allra mest (jag har hotat med att skära av han ollonet, hälla syra i halsen på han, etc. etc.)!
Vi hade en elev i klassen som mobbades lika mycket av läraren som av eleverna!

*I sjuan hade vi en spansklärare som var född i Bosnien och som flyttade till Tüskland när hon var 12! Hon var dålig på svenska vilket var anledningen till att hon fick sluta som lärare! Hon grät under sista dagen!
De som hade henne hann ha ett prov innan hon slutade, och på det provet fick alla MVG! När hon hade lämnat skolan sänkte rektorn betygena vilket ledde till att tidningen ägnade första sidan och ett stort uppslag åt det hela!
Anyway, efter att läraren hade flyttat fick vi istället en hel-svensk lärare som var jävligt het och vacker! Jag hade flera sexuella fantasier om henne!
När det nästan var sommar tog hon med sig klassen ut på flera promenader!
Jag blev ensam med henne ett par gånger men jag vågade aldrig lägga in någon stöt!
När vi hade henne som lärare var alla killar i klassen sur på mig av någon anledning, troligen för att de var säkert lika tända på henne som jag var, men jag är inte säker!

*Under hela lågstadiet samt första året i mellanstadiet hade jag en assistent som var så jävla oresonlig! Jag berättade om en Europa-resa jag och mina klasskompisar planerade att genomföra men istället för att få svaret "Åh, så spännande" och dylikt så fick jag svaret "Men, vart faan ska du få pengar ifrån" och "Ni kan ju inte bara åka nu"!
Hon hade nog ADHD också för hon var aldrig lugn!

*Sen fanns det en som jag och min klass hade som gympalärare i femman och som livskunskapslärare i åttan och nian!
Hon fick damp varje gång jag försvarade en elev!
Hon är även den enda läraren jag har antastat sexuellt, genom att ta tag i hennes handled och smeka min balle med hennes hand, vilket ledde till en del samtal samt många utbrott när jag drog historien för alla andra, vilket ledde till ännu mer samtal!

*Jag var även i bråk med syslöjdsläraren, en lärare som alla andra eleverna älskade! Hon blev sur på mig vid minsta ljud på lektionen!
Som tur var slutade hon lagom till nian!

*Vi hade även en fysik/sex/teknik-lärare som var känslig mot allt samt utan sinne för humor!
Henne blev en av mina första fiender på högstadiet!

Det var väl allt jag hade att komma med! Är det något jag har glömt återkommer jag när jag kommer på vad det var!
Citera
2009-07-12, 23:02
Medlem
MrHasselhoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simonsko
(jag har hotat med att skära av han ollonet, hälla syra i halsen på han, etc. etc.)!

Hon är även den enda läraren jag har antastat sexuellt, genom att ta tag i hennes handled och smeka min balle med hennes hand, vilket ledde till en del samtal samt många utbrott när jag drog historien för alla andra, vilket ledde till ännu mer samtal!

Är du verkligen helt frisk eller ville du bara spela cool?
Citera
2009-07-13, 01:30
Medlem
SinistraMano27s avatar
I mellanstadiet hade jag en lärare som även min far har haft. Då min farsa hade honom nyttjade läraren aga, och han var en man vars hämliga dröm var att bli polis men blev magister i stället. När jag hade honom var han fortfarande sträng men agat hade han fått lägga på hyllan. Han förnedrade särskilda elever vars familjer inte hadde "hög status" i hans ögon. Körde mycket på att vända alla elever mot en ensam... med mera. Jag kom ihåg att när man skulle skriva engelskaglosorna så skulle alla i samma bänkrad ha alla rätt, så fick man en applåd av hela klassen. Gissa vems bänkrad som ALDRIG fick applåd, jo min för jag hadde jämt 3rätt av 5, det fick man sedan höra av sina skitnödiga bänkkamrater: "I morgon måste du ha alla rätt så VI också får en applåd"

Han uttalade engelska ord som tex "Three" så intensivt med tungspetsen på tänderna så saliven skvätte runt. Han spelade piano med en sådan intensivitet att hela pianot gungade. (Det märktes att han ville bli polis.)

I gymnasiet så hade jag en svenskalärare som berättade för hela klassen med förtroende i rösten att hon kunde avläsa i elevers handstil hur de mådde... men ville aldrig bevisa det, trotts påtryckningar.
Citera
2009-07-13, 08:00
Medlem
Cmlhas avatar
:-)

Citat:
Ursprungligen postat av MrHasselhoff
Är du verkligen helt frisk eller ville du bara spela cool?

Hahahaha......klockrent!
Han är nog inte helt hundra....hahaha...
Citera
2009-07-13, 12:14
Medlem
Isterpucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cmlha
Hahahaha......klockrent!
Han är nog inte helt hundra....hahaha...
Det mesta i Simonskos inlägg var ju bara idiotiskt

Citat:
Jag var den busigaste i klassen och vid flera tillfällen försökte hon krama mig vilket resulterade i att hon blev uppspöad
Höhö, lite "busigt"
Citera
2009-07-14, 17:47
Medlem
Loyals avatar
Simonsko: Du verkar ju vara en sadan dar jobbig javel som tror han e sa javla ball och rolig men egentligen bara ar en liten mobbad stackare.
Det blir ju roligt nar flera stycken eller valdigt manga haller pa med en sak, nar du berattar att du "sjalv stod och sjong" verkar det inte sa javla kul.
Citera
2009-07-14, 18:07
Medlem
Isterpucks avatar
Loyal, det huvud på den spik!

På högstadiet hade vi en fysiklärare som berättade för klassen om första gången han skulle ha sex, han kom tydligen innan han ens fått av sig byxorna. Samma snubbe pratade även om hur fula hans barn var.
Citera
2009-07-15, 10:20
Medlem
Meneross avatar
Jag har haft ett flertal.. annorlunda lärare genom mina dar.

*Syslöjd, lågstadiet. Jag stod med min fina klocka och tog tid på läraren, varje lektion sa jag exakt hur många sekunder försenad/för tidig hon var. Efter några veckor lackade hon ur totalt och jag fick en rejäl utskällning.
Denna syslöjdslärare verkade också ha en relation med träslöjdsläraren, som förövrigt hade lite pedofildrag.

*Träslöjdslärare, högstadiet. Riktigt skön snubbe, "Make love not war", "Fel gör ont" var hans motton. Han var/är också en ganska framgångsrik amatör inom motorcykelsporter. Han var riktigt skoj, skämtade hela tiden, och man fick i princip göra vad man ville. En kille svarvade en dildo, som han skulle ge till sin syster. Dildosvarvarens far, bildläraren, var också ganska rolig.

*Kemiläraren på gymnasiet ansågs av de andra lärarna, och de som gick natur, vara ganska galen. Inte minst höll han på med lite väl farliga ämnen, han sprängde vätgasballonger, utsatte mig för nån konstig gas med följden "Jaha du, Meneros. Nu kommer du att få lungödem.."
Han skrev fel/sa fel ibland på lektionen, inte utav okunnighet (bästa läraren jag haft), utan antagligen pga att vi var den stökigaste och jobbigaste klassen på skolan. I vilket fall kom han med tårta o saft efter en lektion, då han sagt fel och klantat sig lite mer än vanligt.
Han såg också ut att ha varit harmynt, men fått det opererat. Jag frågade min morbror om detta (som haft han på 70-talet), då fick jag reda på att den konstiga läppen/näsan berodde på att han stoppat upp en elkontakt i näsan som barn. Inte helt hundra på att det är sant, dock.

*På universitetet har vi haft två roliga lärare. En av dom, en gammal matteprofessor på säkert 80 bast, som hela tiden tuggade på något, luktade unket och var allmänt skitdålig. Han kallas självklart Tugg-Thomas.
En av fysiklärarna där, som är från Tjeckien (om jag inte missminner mig), har en hel del roliga drag. Han har berättat historien om sin son, som försöker knäppa skjortan, men misslyckas pga att han knäppt "fel" knapp gång på gång.
Första lektionen, när han presenterade sig, tog han självklart tillfället i akt:
"Ok, och detta är mitt mobilnummer, och mitt hemnummer. Killarna kan ringa mellan 8 och 22, men tjejerna får ringa när dom vill."

Han hatar också civilekonomer.

Blev lite slöddrigt skrivet, men vafan, man sitter ju på jobbet..

Edit: Hur kunde jag glömma idrott/spanskaläraren på högstadiet?
Snubben, runt 50, var väldigt förtjust i spansk/latinamerikansk kultur, och sportintresserad, speciellt vintersport. Ganska bra lärare, att han sedan tafsade på småflickorna var ju efter min tid. Han hade dock annat för sig, hade till exempel råkat smuggla cocablad (sånt man gör kokain på) in på flyget till Sverige från Peru, lärt oss spanska svordomar, hyrt in en armé av vikarier genom åren, främst hans latinamerikanske homies.
Han fick sparken pga pedofilbeteende, efter att han spenderat alldeles för mycket tid inne på flickornas omklädningsrum/dusch..
Hans son gick i min klass på universitetet innan, men han bytte utbildning. Schysst snubbe annars dock.
Senast redigerad av Meneros 2009-07-15 kl. 10:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in