2009-06-29, 04:18
Medlem
ilols avatar
Jag hadde telia mobilt bredband i ca: 7 månader, sedan blev jag arbetslös och reste aldrig och hadde absolut ingen nytta för detta mobila bredband.

Jag ringde bestämt till Telia kundsupport och drog upp precis detta ämnet du tar upp, tog ca: 2 veckor så hadde jag en sluträkning på 3200:- i brevlådan, ligg på dem så går det!

Prova ringa 3-4 gånger om dagen, alla svarar olika.

Citat:
Ursprungligen postat av foffen
men om du ha r nått du inte längre behöver för att huset brann upp så kanske du kan få med slutfaktuan i ersättnignen från försäkringsbolaget? hade inte huset brunnit hade du inte behövt säga upp ab och få den kostnaden...

Hahaha.. Sådanna som du som gör en att garva mitt i natten
Senast redigerad av ilol 2009-06-29 kl. 04:21.
Citera
2009-06-29, 04:25
Medlem
skojjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Ja, det borde vara en lösning. T.ex. 3 brukar gå med på en sån grej när man vill avsluta i förtid. Men Felia kanske håller hårt i kundstatistiken...

Ville säga upp mitt mobiltelefonabonnemang hos dem fyra månader innan bindningstidens slut och få mot slutfaktura liksom andra operatörer godkänner - men icke sa nicke. Det tillät inte Telia om man inte valde att portera ut numret sa kvinnan på kundtjänst....
Citera
2009-06-29, 08:56
Medlem
Men Telia är ju dumma i huvudet!
När farsan hastigt och lustigt gick och dog så fick ju dödsboet räkning som skulle täcka förlusterna dom fick genom att han sagt upp abonemanget i förtid(dött).

Vi vägrade ju betala och då lät Telia det gå till Inkasso och hämtade ut sina pengar direkt från dödsboet.

Vi anmälde Telia till Konsument ombudsmannen men har inte hört något från honom.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in