Flashback bygger pepparkakshus!
2009-06-23, 04:29
Medlem
Sailormans avatar
Skulle vilja ha tips på ett bra och enkelt program att hålla reda på sin ekonomi med. Gärna någon gaget.
Vad jag söker är att kunna på ett enkelt sätt kunna fylla i hur mycket jag spenderat på en dag eller om man fått in lite flis. Och få någon sorts översikt på hur en spendera vanor ser ut respektive vad man får in.

Har kollat lite på olika program men antingen är dom för krångliga eller mer inriktade på företag.
Citera
2009-06-23, 09:19
Medlem
systems avatar
MacWorld nr 5 testar:

Citat:
Håll koll på stålarna
[Ekonomiprogram] Så här i recessionens tidevarv blir fler och fler av oss medvetna om livets många små utgifter. I vårt test av privatekonomiprogram får du reda på hur du bäst håller koll på finanserna med din Mac.
ladda hem testet
Citera
2009-06-23, 19:22
Medlem
gläfss avatar
Håll gärna oss uppdaterade om du provar nåt program. Jag är nyfiken men inte engagerad nog att orka testa själv.
Citera
2009-06-24, 01:08
Medlem
oneserifs avatar
jag var på jakt efter ett för något år sedan och testade en rad olika och föll till slut för iBank, samma som macworld utsåg till testvinnare för något nummer sedan. grunden är att du taggar alla dina utgifter och inkomster och sen är det hur enkelt som helst att se vad du gör med dina pengar och att lägga upp olika budgetar. rekommenderas! programmet betalade sig redan första månaden!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in