Skulle vilja ha tips på ett bra och enkelt program att hålla reda på sin ekonomi med. Gärna någon gaget.
Vad jag söker är att kunna på ett enkelt sätt kunna fylla i hur mycket jag spenderat på en dag eller om man fått in lite flis. Och få någon sorts översikt på hur en spendera vanor ser ut respektive vad man får in.
Har kollat lite på olika program men antingen är dom för krångliga eller mer inriktade på företag.
Håll koll på stålarna
[Ekonomiprogram] Så här i recessionens tidevarv blir fler och fler av oss medvetna om livets många små utgifter. I vårt test av privatekonomiprogram får du reda på hur du bäst håller koll på finanserna med din Mac.
jag var på jakt efter ett för något år sedan och testade en rad olika och föll till slut för iBank, samma som macworld utsåg till testvinnare för något nummer sedan. grunden är att du taggar alla dina utgifter och inkomster och sen är det hur enkelt som helst att se vad du gör med dina pengar och att lägga upp olika budgetar. rekommenderas! programmet betalade sig redan första månaden!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!