2009-06-22, 05:51
Medlem
gimmesmokess avatar
Jag hitta faktiskt ingen tråd om detta. Har sökt på rökmix pissprov och rökmix test.

Men hitta inget, fast jag antar att det lär finnas.

Men måste fråga, är det något som har pissat efter det rökt mixar? Och vet säkert om det syns eller inte?

Själv har jag alltid antagit att det inte syns iochmed att de inte är olagliga..

Tanken slog mig dock att rökmixarna kanske kan ge utslag på någon annan drog dom söker efter, så att säga?

Men vill gärna veta säkert då jag förhoppningsvis får ett jobb på en industri där man måste pissa.

Har inte rökt CB på några veckor tack vare detta och tänkt börja köra lite smoke och genie istället, som man gjorde när man inte fick tag på grönt =P
Citera
2009-06-22, 05:59
Medlem
Har läst flera inlägg om användare som gått på pisseprov medans dom rökt spice eller liknande och det ska inte ge utslag.
Citera
2009-06-22, 06:05
Medlem
wAkE-uPs avatar
ger icke utslag.
Citera
2009-06-22, 09:40
Medlem
gimmesmokess avatar
OKej härligt, Då finns det iallfall något man kan busa med då :P
Citera
2009-06-22, 10:34
Medlem
Jungles avatar
Har rökt en del spice på sistone och jag lämnar 1 prov i veckan (analys) så det är lugnt.
Citera
2009-06-22, 11:43
Medlem
Solstickepojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gimmesmokes
Jag hitta faktiskt ingen tråd om detta. Har sökt på rökmix pissprov och rökmix test.

Men hitta inget, fast jag antar att det lär finnas.

Men måste fråga, är det något som har pissat efter det rökt mixar? Och vet säkert om det syns eller inte?

Själv har jag alltid antagit att det inte syns iochmed att de inte är olagliga..

Tanken slog mig dock att rökmixarna kanske kan ge utslag på någon annan drog dom söker efter, så att säga?

Men vill gärna veta säkert då jag förhoppningsvis får ett jobb på en industri där man måste pissa.

Har inte rökt CB på några veckor tack vare detta och tänkt börja köra lite smoke och genie istället, som man gjorde när man inte fick tag på grönt =P

Jag lämnar pissprov och röker, det är ingen fara på taket. Det ger inte utslag på något annat.
Citera
2009-06-22, 13:00
Medlem
Gaasis avatar
Enkelt uttryckt nej, det ger inte utslag. Därav anledningen till att många röker legal highs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in