• 1
  • 2
2009-06-22, 01:58
Medlem
adddicts avatar
Jag håller också med.. Man måste planera så man hinner öppna påsen i tid.
Citera
2009-06-22, 01:59
Medlem
Höjas avatar
Ostbågar är som bäst ifall man öppnat påsen kvällen innan man skall äta dem. Jag som äter snacks grymt slött har en enorm bonus dagen efter att jag öppna min påse ostbågar.
Citera
2009-06-22, 02:00
Medlem
hawaruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cnaas
Har skapat en tråd om just detta.

Det var väl om chips?

Sen måste jag säga att ostbågar inte alls är goda! Tror jag är några av dom få som tycker det! :/
Citera
2009-06-22, 02:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hawarus
Det var väl om chips?

Sen måste jag säga att ostbågar inte alls är goda! Tror jag är några av dom få som tycker det! :/
ja lärde mgi äta flensbågar när ja va 17...

tyckte dom bara va äckliga först. bara lukten är ju förjävligt..

men ja mognade... det är gott!
Citera
2009-06-22, 15:48
Medlem
arnold2k5s avatar
så är de tamefan med alla typer av snacks, bästa som finns och vakna upp på morgonen dagen efter och gluffsa i sig lite till samt svepa ett glas fisljummen, halvavslagen cola!
Citera
2009-06-22, 16:48
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torrance
nu vet inte jag vart denna tråd borde placeras men jag försöker här.

så här lite sent på natten efter att ha tryckt i mej en del ostbågar så undrar jag om jag bara inbillar mej eller blir ostbågarna fan så mycket godare efter att ha haft ostbågspåsen öppen 12-24 timmar? dom blir hårdare och segare liksom. är jag ensam om att tycka det här eller är jag onormal?
varför blir dom godare?(om dom nu blir det )
få höra vad ni tycker?
Öppnar alltid påsen så fort jag köpt den och låter stå till sig.
Men jag vet att dom ändrat receptet på sina tillsatta kemikalier för ett gäng år sedan.
För förr var det MYCKET enklare att få dom sega och rätt så snabbt också.
Citera
2009-06-22, 16:49
Medlem
miklons avatar
Ja, ostbågar blir godare när påsen stått öppen ett tag. Inte för länge, så de blir sega, men över en natt eller så.
Citera
2009-06-22, 22:29
Medlem
undervattenfisks avatar
nej nej dom ska inte vara sega men däremot är dom godaste bågarna dom som är som smalare än dom andra flesta i påsen!
Citera
2009-06-22, 22:32
Medlem
glen-tourrays avatar
Det är väl sen gammalt att doddlarna ska ha luftats i iallafall 12 timmar innan förtäring, lika gammalt som att Estrella inte kan göra ostbågar to save their lives.. Det ska vara OLW, de ska vara sega och öl ska drickas till.
Citera
2009-06-22, 22:32
Medlem
GN'Rs avatar
Både ostbågar och ostbollar blir godare om dom påsen får stå öppen i ungefär ett dygn
Citera
2009-06-22, 22:36
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
nej nej dom ska inte vara sega men däremot är dom godaste bågarna dom som är som smalare än dom andra flesta i påsen!

Helt klart! Gillar inte alls när de blir sega heller, men ja luftas lite bör de göras.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in