2009-06-22, 00:10
Medlem
Stormorfars avatar
Jag har varit motriggad i åtminstonde 1miljon händer nu.. Är detta ens normalt?
Idag tex började jag med 550€, spelar NL10 och NL20 6 bord. Nu ligger jag på 400€ efter 2h spel. Jag låg under i max 3 händer när jag gick all in.. Blir utdragen gång på gång.. Vad fan ska man göra?

Jag försöker ju hålla modet uppe, men det är lite svårt när det bara inte går.

Nån som har nåt tips förutom paus eller sluta? Finns antagligen inget att göra åt det. Ni säger att det är varians, jaha, borde det inte jämna ut sig efter 1miljon händer då?
Citera
2009-06-22, 00:11
Medlem
Occultuss avatar
Sluta gnäll!
Citera
2009-06-22, 00:12
Medlem
bonnlurks avatar
Standard.. kom tillbaka efter 10M händer.
Citera
2009-06-22, 00:13
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bonnlurk
Jag har redan hunnit gula typ 2 rullar med minst 30 inköp. Lär man ha typ 1000 inköp för att klara NL10 eller?
Citera
2009-06-22, 00:14
Medlem
Stormorfars avatar
Vill inte höra att jag spelar dåligt, jag vet att jag krossar NL20 om jag inte var motriggad..
Citera
2009-06-22, 00:19
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Kom tillbaks när du ens har spelat 1m händer..
Citera
2009-06-22, 00:38
Medlem
Vad vill du ha för tips? Klappa dig på låren 5ggr innan varje all-in så vänder det? Du är redan bäst i världen enligt dig själv så lös problemet.
Citera
2009-06-22, 00:47
Medlem
bonnlurks avatar
Jag försöker bara hjälpa dig, men jag tänker inte sitta och förklara för dig vad du redan vet. Gör en graf av alla dina händer och posta stats och dylikt så kan vi snacka. Antingen har du gravt missförstått variansdelen i ett spel som Texas, jag tror du har slutat analysera och säger "jag borde vunnit den handen" när det inte är där problemet ligger. Och ja du kommer behöva betydligt fler inköp om du spelar så mycket. Att tilta i 30 min klarar man, inte i 4 timmar.
Citera
2009-06-22, 00:47
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simme
Vad vill du ha för tips? Klappa dig på låren 5ggr innan varje all-in så vänder det? Du är redan bäst i världen enligt dig själv så lös problemet.
Jag vet att jag är bättre än NL20, hur fan ska jag kunna vända på turen?
Citera
2009-06-22, 00:53
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Jag försöker bara hjälpa dig, men jag tänker inte sitta och förklara för dig vad du redan vet. Gör en graf av alla dina händer och posta stats och dylikt så kan vi snacka. Antingen har du gravt missförstått variansdelen i ett spel som Texas, jag tror du har slutat analysera och säger "jag borde vunnit den handen" när det inte är där problemet ligger. Och ja du kommer behöva betydligt fler inköp om du spelar så mycket. Att tilta i 30 min klarar man, inte i 4 timmar.
Ja, men är det normalt med varians som håller i sig 1 m händer?
Citera
2009-06-22, 00:56
Medlem
Jag ser gärna stats över ditt spel, har du det?
Citera
2009-06-22, 00:58
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FerkurZ
Jag ser gärna stats över ditt spel, har du det?
Nej, mitt PT klarar inte av att importera HH, beror säkert på motrigg...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in