Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-06-21, 19:36
Medlem
Jag har en Fujitsu Siemens laptop, med windows xp, som helt plötsligt ballat ur. När jag startar upp den funkar allt, men försöker jag läsa e-post eller starta ett program dyker det upp en blå skylt mot en svart bakgrund med något slags felmeddelande.
Jag hinner inte läsa vad det står, men nåt om att den kopierar över data till virtuellt minne eller nåt.
*Vad kan ha hänt?
*Vad kan jag göra för att få den att funka igen?

Mvh,
Citera
2009-06-21, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grishals
Jag har en Fujitsu Siemens laptop, med windows xp, som helt plötsligt ballat ur. När jag startar upp den funkar allt, men försöker jag läsa e-post eller starta ett program dyker det upp en blå skylt mot en svart bakgrund med något slags felmeddelande.
Jag hinner inte läsa vad det står, men nåt om att den kopierar över data till virtuellt minne eller nåt.
*Vad kan ha hänt?
*Vad kan jag göra för att få den att funka igen?

Mvh,

Hänt mig tidigare, formatering efter formatering fungerade inte. Så TOTAL återställning är nog lösningen. Men testa dig fram lite först
Citera
2009-06-21, 20:08
Medlem
Shit, ingen annan ide? Har precis formaterat den, har funkat perfekt i någon månad nu!
Citera
2009-06-23, 23:56
Medlem
Testa att göra en virussökning.
Gå in i msconfig och ta bort alla program i autostarten och kolla om den funkar bättre efter det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in