• 7
  • 8
2003-11-23, 22:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Peculiar
IDF,

En sista fråga till IDF:
Om Straydawgs inlägg inte handlat om judar, utan om t.ex. muslimer eller kristna, hade det då varit HMF?

Han har redan svarat på den frågan, och svaret var nej.
Citera
2003-11-23, 23:31
Medlem
Peculiars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caine_Gothenburg
Han har redan svarat på den frågan, och svaret var nej.

Jaså, missade det. Men varför är i så fall IDF fortfarande moderator för NS-forumet? Skärpning Admin!
Citera
2003-11-25, 18:28
Awaiting Email Confirmation
Krokodildons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IDF
Tyvärr gäller inte det citatet i detta sammanhang, jag förstår att du tror att man kan klippa och klistra hur som helst, men se...tada!... då ändras innebörd och andemening.

Ta det då som en fråga från mig. Jag kan skriva det en gång till, sånt är ju poppis hos dig, att upprepa sig alltså. Förklara hur lagen om hets mot folkgrupp kan tillämpas på det här fallet, för det är den lagen vi pratar om. Gärna i juridiska termer. Jag har nämligen inhämtat en del information från juridisk expertis nyligen.
Citat:
Under resans gång har du mycktet riktig vägrat svara på vad det är du inte förstår flertalet gånger
Då har du gott sällskap då.

Citat:
Men hmm Låt mig se, är det min uppgift att få dig att inse det självklara i varningen och forsätta agera personlig dadda åt dig här?

Inte om du var den siste mannen på jorden skulle du ens få vara dadda åt min smutstvätt, så förvirrad som du är i din argumentation.
Citera
2003-11-25, 18:47
Bannlyst
Nu är det så här, krokodildon, att Admin -i uppenbart samtycke med 3 övriga moderater utöver undertecknad- redan accepterat denna varning som fullständigt korrekt, och bannlyst Straydawg, och är det vidare något du inte förstått rekomenderar jag dig att personligen kontakta Admin såsom du redan utlovat så kanske han kan förklara bättre.

Ska vi säga så? Ja det gör vi. Lycka till...
Citera
2003-11-25, 18:53
Awaiting Email Confirmation
Krokodildons avatar
Ja, då är det dags att ändra reglerna. För som sagt, lagen om HMF tillämpas inte här. Utan du använder ditt godtycke.
Citera
2003-11-25, 18:59
Bannlyst
Lider du av "måste ha sista" inläggssyndromet?
Tror mig redan förklarat, att om det är något du är missnöjd med kontakta Admin,
vilket i detta är det du inte förstår denna gång?
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in