Hej!
Undrar om någon kan hjälpa, eller tipsa om vad som kan vara fel med min förra laptop med Vista.
Jag tog några helt vanliga uppdateringar från Windows. Dom installeras ju i 3 steg och datorn ville starta om efter steg 2. Sen när den satte igång med steg 3 så hakade den upp sig på det. Kommer alltså inte in i datorn öht, utan det står "Uppdateringar konfigureras, steg 3 av 3- 0% klart", och efter en stund startar datorn om sig, och kommer tillbaka till steg 3. Har provat säkert 50 ggr.
Har försökt med felsäkert läge osv, men det blir samma sak där.
Hur blir man av med detta tro?
Tacksam för svar, (och ber om ursäkt om det finns nån liknande post, letade men hittade inget).
Jag råkade ut för samma grej för ett tag sedan, och vad jag minns så var jag tvungen att formatera om. Jag bootade från en DVD jag skapat som återställningsskiva.
Det konstiga är att när jag avinstallerade en crackad kopia av Tune Up Utilities så hände det aldrig igen. Ingen aning om varför, jag är inte så duktig på datorer.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!