• 1
  • 2
2015-05-17, 01:08
Medlem
Handsekreterarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cytech
att det inte finns så mkt "skvaller" är väl för att de uteslutande inriktar sig mot företag. Jag hade en del att göra med Coor både när dom hette Skanska Facilities Management och efter dom bytte namn. Var inga problem vad jag kommer ihåg, den avdelning jag hade kontakt med var faktiskt också ett av deras uppköp, Ericssons interna serviceavdelning.

Det var väl så att Skanska köpte LM Ericsson Real Estate Mangagement i samband med att Ericsson sålde av sina fastigheter och outsourcade driften. REM då blev Skanska Facilities Management och sedermera Coor.

Coor är rätt stora, men ganska anonyma. De sköter driften åt många stora bolag.
Citera
2022-12-08, 10:10
Medlem
Är det någon som har något negativt/positivt att säga om Coor idag? Är nyfiken då jag har ett jobberbjudande från dem!
Citera
2022-12-09, 10:49
Medlem
Mitch-Moons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jokkass
Är det någon som har något negativt/positivt att säga om Coor idag? Är nyfiken då jag har ett jobberbjudande från dem!
Förnedringslön plus att dom kommer pissa dig i ansiktet vad gäller arbetsvillkor och arbetsmiljö.

Sök något annat.
Citera
2024-10-01, 21:40
Medlem
Det är minst lika illa nu. Vid uppköp och outsourcing ler dom i en månad sen sänks löner, personal flyttas runt mellan olika orter utan något att säga till om, och löften betyder inget. Dessutom försämras servicen så kunderna blir missnöjda
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in