2009-06-19, 23:54
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fekaliesodomit
Då laddar du, ts, alltså upp filerna på megashare/rapidshare/Wiki upload så att användaren kan ladda ner anonymt och säkert?
Det är knappast "anonymt och säkert" att ladda ned filer från exempelvis Rapidshare.
Citera
2009-06-20, 00:02
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Starka argument.
Ja det tycker jag faktiskt. Du har ju redan PM:at i frågan och visat vad ditt liv handlar om.....Kort fråga till dig: Vad är det som är problemet- mitt förslag eller din avatar?
Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
Det är knappast "anonymt och säkert" att ladda ned filer från exempelvis Rapidshare.
Kul! Någon som har lite koll och förstår mitt resonemang (oavsett han håller med eller inte).
Senast redigerad av chribsson2 2009-06-20 kl. 00:07.
Citera
2009-06-20, 00:07
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chribsson2
Ja det tycker jag faktiskt. Du har ju redan PM:at i frågan och visat vad ditt liv handlar om.....Kort fråga till dig: Vad är det som är problemet- mitt förslag eller din avatar?
Du fortsätter med ditt OT-snack om min avatar, istället för att argumentera för din idé som fullkomligt suger och det kan endast bero på att du inte har några bra argument.
Citera
2009-06-20, 00:09
Medlem
MrCheebas avatar
Jag säger som så här:

FRA and IPRED means fuck all to me.

Och hoppas att EnslaveThemAll ser det och irriteras över att jag använder pinsam "fräck" engelska.
Citera
2009-06-20, 00:23
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Du fortsätter med ditt OT-snack om min avatar, istället för att argumentera för din idé som fullkomligt suger och det kan endast bero på att du inte har några bra argument.
Ja det har du ju rätt i, så jag önskar dig en fortsatt trevlig midsommar och böjer mitt huvud i ödmjukhet inför din visdom.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in