2003-11-19, 13:42
Bannlyst
Är det någon som funnit någon praktisk användning för den funktionen?
Citera
2003-11-19, 14:02
Medlem
Lorelais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cmp
Är det någon som funnit någon praktisk användning för den funktionen?

Praktiskt när man vill skicka PM till någon. *lägger till cmp*
Citera
2003-11-19, 15:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lorelai
Praktiskt när man vill skicka PM till någon. *lägger till cmp*

Hur menar du att det skulle förenkla att skicka PM? Namnet hamnar bara i en lista... och sedan upptäcker man lättare en buddy under Who's online... utöver detta finner jag ingen poäng med funktionen...
Citera
2003-11-19, 16:19
Medlem
Lorelais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cmp
Hur menar du att det skulle förenkla att skicka PM? Namnet hamnar bara i en lista... och sedan upptäcker man lättare en buddy under Who's online... utöver detta finner jag ingen poäng med funktionen...

Ja, hur menade jag? Känns som om jag menade att det är praktiskt att ha dig på listan om jag kommer på att jag vill skicka dig ett PM, då slipper jag liksom leta efter dig i en tråd. Fast jag tänker kanske totalt fel? Jag har bara försökt att skicka ett PM en enda gång och det var ingen direkt succé. Fast jag trodde att det möjligen kunde funka som jag skrev. Eh...
Citera
2003-11-19, 16:40
Bannlyst
Om man börjar i Flashback forum index -> min profil -> private messages -> new message... så finner jag mig inte vara behjälpt av den där buddy funktionen på något sätt... under who's online går det heller inte att välja visa endast buddy's... Antingen har jag missat något uppenbart eller så finns det inget egentligt syfte med den funktionen! Jaja, skitsamma!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in