2003-11-19, 01:28
Medlem
nån som kan förklara hur ett gallery funkar.trycker man på en liten thumb så kommer man ju bara vidare till ett nytt gallery.man måste väl kunna se bilderna större en som thumbs.tex http://editerat/kyletroy.
tack på förhand.hehe
Citera
2003-11-19, 07:15
Moderator
rancors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DAX
nån som kan förklara hur ett gallery funkar.trycker man på en liten thumb så kommer man ju bara vidare till ett nytt gallery.man måste väl kunna se bilderna större en som thumbs.tex .
tack på förhand.hehe
Många av dessa ställen är bara för att lura dig att klicka vidare så att mer reklam-popups kan visas. De är endast av ondo och kommer inte ge dig några fina bilder. Denna typ av siter är bara att stänga ner och aldrig återvända till.
Citera
2003-11-19, 08:20
Medlem
Tog mig friheten att editera bort länken , då det i mina ögon sett dök upp vissa thumbs på flickor/pojkar som inte kan ha varit ett år över 10 bast.

Jag tror det dök upp olika bilder varje gång man klickade på länken , så ni andra kanske missade det.

/K_T
Citera
2003-11-19, 18:43
Medlem
Krokodilens avatar
Rätt många sidor av den typen länkar vidare till andra liknande sidor vid 4/5 klick, vilket är rätt irriterande när man vill se bilderna man klickar på. Min vän som har modem berättade också att modemet ringde upp ett okänt nummer när han gick in på en sida av det slaget.

Bilderna är däremot kanon! Tur att man har bredband
Citera
2003-11-19, 19:25
Medlem
BlueDucks avatar
jag fastnade på ett sånt ställe igår kväll, fick svårt att hinna stänga alla pop-ups som dök upp, och nu har jag ett jävla virus på datorn... fattar inte hur det gick till.. det enda jag gjorde var att jag klickade på en och annan bild. fan va sur jag e nu :mad:
Citera
2003-11-19, 22:05
Medlem
Ugges avatar
Dialers blandat med oändligt med popups och garanterat ett par virus fixar man lätt genom att klicka runt på liknande sidor, finns hur många som helst att välja på...
Citera
2003-11-19, 22:59
Medlem
Slanes avatar
brukar fungera med att kopiera länken på thumb, klistra in i nytt fönster, sedan radera "&link=..."
Och låt resten (det tidigare) vara kvar, funkar iaf på onlyteenstgp.com
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in