Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-09-12, 16:41
Medlem
installerar sjuan just nu på min stationära.. har velat fram och tillbaks ett halvår nu men idag tog jag äntligen tjuren vid hornen...

costum instalation x 86 (32) men jag störde mig lite på att mitt gamla os skulle "backas upp" och hamna i en mapp som heter "old os".. kan iofs inte boota från den men jag misstänker att jag kan ha haft något virus typ.. lite störigt men men.......

jag går från xp förresten men det kanske märks..?
2009-09-12, 17:03
Medlem
fyfan vad grymt!!!1! tog la tjugo sekunder eller nått sånt att instaler och komma igång.-..!

jag älskart
2009-09-12, 17:38
Medlem
Andreasvbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herr nagel
fyfan vad grymt!!!1! tog la tjugo sekunder eller nått sånt att instaler och komma igång.-..!

jag älskart
Det var snabbt.
2009-09-12, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasvb
Det var snabbt.

hehe såklart inte men ändå... kanske tio minuter en kvart eller så... skulle dock formaterat innan inser jag nu men det går ju alltid att installera om..
2009-09-12, 18:29
Medlem
jabbe91s avatar
va finns RTM att tanka någonstans då?? vill inte ha ultimate.. bara en enkel version.. men jag har en men har för mig att den går ut i mars.. då går de inte köra med den så länge
2009-09-12, 18:30
Medlem
Andreasvbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jabbe91
va finns RTM att tanka någonstans då?? vill inte ha ultimate.. bara en enkel version.. men jag har en men har för mig att den går ut i mars.. då går de inte köra med den så länge
Finns typ bara nyckel för Ultimate, du får vänta tills 22:a oktober om du vill ha för en annan.
Förstår inte varför man inte vill ha det bästa, bara massa saker som är inaktiverade, och man kan själv stänga av om man skulle vilja.
Du har RC, den går ut ungefär då.
2009-09-12, 22:40
Medlem
ingen som har tips på ett schysst svart theme för win7?
2009-09-12, 22:47
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
ingen som har tips på ett schysst svart theme för win7?

Det går inte att använda 3:epartsteman till Windows 7 än.
2009-09-12, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av [Strange Days]
Det går inte att använda 3:epartsteman till Windows 7 än.

huh..? har teststa runt en del olika faktiskt som jag hittade via google... verkar vara 3epart....
2009-09-12, 22:52
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
huh..? har teststa runt en del olika faktiskt som jag hittade via google... verkar vara 3epart....

Är du säker på det?
'Vad jag vet så har folk haft extrema problem med att få den modifierade uxtheme.dll-filen som finns ute att fungera.
2009-09-12, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av [Strange Days]
Är du säker på det?
'Vad jag vet så har folk haft extrema problem med att få den modifierade uxtheme.dll-filen som finns ute att fungera.

haha ok........
2009-09-12, 22:55
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
haha ok........

Men du har alltså kunnat ersätta uxtheme.dll-filen med den modifierade utan problem?
För det är just en modifierad uxtheme.dll-fil som krävs för att överhuvudtaget kunna köra 3:epartsteman (msstyles).

Om du inte har modifierat dll-filen så är det inga 3:epartsteman du kör, utan standard Windows 7-teman.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in