2003-11-19, 00:18
Medlem
Mysharrys avatar
Nog för att jag har sett mycket skit i min dag, men detta tog priset! Det var ju så dåligt så det gjorde ont att titta på det. Jag försökte hitta något enda litet som var bra, men se det gick inte. Att skådespelarna ställer upp på sån skit visar ju bara vad somliga gör för pengar. De är säkert stolta över att ha varit med.
Citera
2003-11-19, 10:23
Medlem
Quektimas avatar
Ja har bara sett trailern till programmet och jag har samma uppfattning.
Johanna Sällström (lr vad hon heter) som de verkar vilja höja till skyarna kan inte leverera sina repliker utan att det låter som högläsning på mellanstadiet.

Nej det är ett program som jag bojkottar (modeord )

Mvh Q
Citera
2003-11-19, 13:08
Medlem
TEOs avatar
Håller med

Jag kan bara hålla med. Bra är det inte. Men det kan bero på att jag är trött på serier/filmer där handlingen styr. Med detta menar jag att det bara händer en massa saker runt huvudpersonerna och de reagerar på detta för att de har inget val. Som t.ex. att de sitter och undrar hur de skall komma vidare med utredningen och plötsligt så bara händer det något omotiverat som löser alla problem. De funderar sällan själva ut vad som behöver göras, det bara händer ändå.
Citera
2003-11-19, 13:15
Bannlyst
Håller med ovanstående, detta program är det sämsta jag sett på mången dagar! Det är ju så dåligt att det ibland känns pinsamt att titta på så att man måste byta kanal. Åklagarbruden passar bättre i roller som Mikael Persbrandts knullpundar docka.

/BOozer!!
Citera
2003-11-19, 21:23
Medlem
Brukar titta på det lite eftersom min kompis är med där, men jag håller med er om kvalitén...

Det bästa var ju avsnittet med självmordet som filmades. Polisen hade fått tag på en som sålde kulan på internet i ett chatrum. Han hette Mr.Dead, när Mr.Dead frågar vem han pratar med säger den feta polistanten till han som sitter vid datorn: "Säg att du heter Hades".

Fast det kanske bara är jag som tyckte det var hysteriskt roligt
Citera
2003-11-19, 21:43
Medlem
green_dragons avatar
Håller med! Det är bland det värsta jag sett på! Fy fan, märks att den där bruden
bara brukar få spela pundare, det passar hon riktigt bra som jö.
Citera
2003-11-21, 02:00
Medlem
Instämmer helt. Det märkliga är att Johanna Sällström faktiskt gjorde
en väldigt bra rolltolkning som missbrukare i filmen "Under Ytan".
Citera
2003-11-21, 09:07
Medlem
Mysharrys avatar
Det var ju ogjort arbete att skriva detta inlägg, alla håller ju med. Men det är väl så att det inte finns någon som tycker smörjan är värd att se, utom för lyteskomiken då.
Citera
2003-11-23, 12:17
Medlem
Håller med om att det känns lite B. Men det är egentligen rätt konstigt med tanke på vilka skådespelare som är med. Dessutom är det en av sveriges bästa regissörer enlig mig som gjort serien.

Tacka vet jag Beck som går timmen efter på fyran.
Citera
2003-11-24, 11:08
Medlem
Jazkers avatar
Jag var med som statist i ett avsnitt av Paragraf 9. Det jag såg av Kjell Sundvall i regi-tagen gjorde mig inte direkt imponerad. Bl a: En scen var enligt honom "stark" och gripande, men när jag såg den själv förstod jag inte vari detta starka och gripande skulle bestå. Hela produktionen kändes lite som löpande-band. Att Kjell lyckats med "Jägarna" ser jag som en engångsföreteelse.

Vad gäller Frk Sällström så var hon ju förbannat bra i "Under ytan", sällan man ser en "vanlig" människa spela heroinist så klockrent. Micke Persbrandt, icke att förglömma där heller.
Citera
2018-02-05, 22:37
Medlem
CH55s avatar
Såg om serien förra helgen och tyckte inte att den var så dålig måste jag säga. Helt okej svensk serie.
Citera
2026-07-16, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CH55
Såg om serien förra helgen och tyckte inte att den var så dålig måste jag säga. Helt okej svensk serie.

Vet du vart man kan se den idag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in