Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2009-06-17, 23:58
Medlem
sventumbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karl H.
Ta dina 10 Stilnoct tillsammans med en kvarting sprit precis innan du checkar in så blir resan soft.

True that. Och om resan mot förmodan skulle bli oangenäm så kommer du ändå inte veta ett skit om det utan istället ha en massa sporadiska minnesbilder av allt och ingenting med den gemensamma nämnaren att det inte har med flyg att göra.

Gotta love them (hell)pills...

Glöm inte ett par järn (whiskey, har erfarenheten visat, spelar i en egen liga! ) innan och att ha en fastande mage innan du pillertrillar iväg..

Peace!
Citera
2009-06-18, 00:18
Bannlyst
10 stilnoct låter fan lite väl det ju, blandat med flödder.. är du van vid dom mängderna? Är du van vid att käka xanor?
Citera
2009-06-18, 01:04
Medlem
10mgs avatar
På tal om flyg och Stilnoct. Jag skulle på en långresa med flyg över natten och tänkte att det vore en god idé att svälja 20 mg Stilnoct i hopp om en god natts sömn. Beställde även in en öl i väntan på att det skulle kicka. Nice tänkte jag, dämpad belysning och allt, nu ska här mysas.

Vad jag lyckades göra under resans gång kommer jag aldrig få reda på, men då jag kvicknade till efter 5 timmar eller så fick jag ett par mycket märkliga blickar från det äldre paret som satt bredvid mig. De var inte arga direkt, men deras blickar kommer jag aldrig glömma. Hade säkert suttit och svamlat om en massa skit som vanligt

Jaja, nog OT från mig. Ett tips kan dock vara att skippa flygplansdrinkarna för att vara på den säkra sidan
Citera
2009-06-18, 13:01
Medlem
Psykotons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10mg
På tal om flyg och Stilnoct. Jag skulle på en långresa med flyg över natten och tänkte att det vore en god idé att svälja 20 mg Stilnoct i hopp om en god natts sömn. Beställde även in en öl i väntan på att det skulle kicka. Nice tänkte jag, dämpad belysning och allt, nu ska här mysas.

Vad jag lyckades göra under resans gång kommer jag aldrig få reda på, men då jag kvicknade till efter 5 timmar eller så fick jag ett par mycket märkliga blickar från det äldre paret som satt bredvid mig. De var inte arga direkt, men deras blickar kommer jag aldrig glömma. Hade säkert suttit och svamlat om en massa skit som vanligt

Jaja, nog OT från mig. Ett tips kan dock vara att skippa flygplansdrinkarna för att vara på den säkra sidan

Har varit med om nåt liknande , så skippa drinkarna
Citera
2009-06-18, 13:45
Bannlyst
Propavan funkar fint
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto