2009-06-16, 21:32
Medlem
Sorry för långa texter men jag har inte orket just nu att filtrera texten.

Före: Sökte spänning, ville uppleva det alla pratade om, läste på lite innan och ställde frågor som sedan fick ett svar, försvarade droger och tyckte att människor borde bestämma över sina liv, hatar alkohol men dricker(1gång/månad eller mindre), hatar cigaretter men röker(2ggr/månad), tyckte att livet var tråkigt, hade/har inget jobb, tittar på många filmer och tv serier.

Domedagen: Köpte HBW frön (20st) och så tänkte jag äntligen testa det idag eftersom jag såg hur lite effekt de gav och trodde att det skulle aldrig hända någonting stort, kanske lite texten på taket som en skrev.

Klockan var runt 5 och min flickvän bestämde sig för att promenera. Jag sa okej men då ska jag tugga på lite HBW innan och hon tillät det efter ett tag. Den natten hade jag inte sovit och bara tittat på en dokumentär tv serie "solsystemet". Anyway, jag sa att jag skulle tugga i 10 minuter så att hon kunde ta tiden och när jag var klar så skulle vi gå. Av all stress så trodde jag av någon anledning att jag behövde en påse för att spotta det hela och min flickvän gick på det. Så jag började tugga 5 st frön. Det var 2 olika frön i påsen men totalt var det 10 st. Jag tog de som är mer vita tror jag, de andra var lite mer mörka. Det kanske hade betydelse för vad som skulle hända den kommande dagen. Först så var det ganska gott nästan, bara lite varmt i munnen. Efter bara 30 sekunder så kände jag att jag hade tuggat klart allt och då började det äckliga. Jag klarade inte av 10 minuter så jag sa att det skulle vara 6 minuter istället sen så svalde jag med vatten. Jag ville få bort det äckliga ur munnen så jag drack vatten, kefir och tog en godis bit för att suga på. Lite som när man flyger så får folk godis för att må bättre och det var någonting liknande här.

Det var nu dags att gå, jag trodde aldrig att det skulle hända något eller inte mycket. Jag har fått nu i några minuter och av någon anledning hade min "stand up" stund och skämtade allt mer och mer men kunde inte sluta. Efter nån minut till så började jag känna något i magen. Jag går och går, samma goda humör men nu börjar jag rapa som en galning. Jag trodde då att det var bättre att rapa än att spy för att jag ville inte spy. Så har det varit i många minuter till. På vägen ditt vi promenerade (helt random place) så gjorde jag skämt om bajskorvar som låg från hästar. Det var många bajs skämt innan jag började blir riktigt trött och ha ont i magen mer. Jag bad om att gå hem och göra det snabbt, jag kände mig som en 60 åring som går inte på gym. Då började vi vända, det var allt svårare att gå och rapandet var inte ett problem längre. Jag började må så illa att jag ville spy upp allt för att må bättre eftersom det är så det blir när man tar alkohol. Jag klarade inte av detta till slut och sa att jag skulle försöka spy så kanske det blir bättre. Jag började hosta och försöka öppna munnen så att allt från magen kommer ut. Jag lyckades att spy lite och i spyan såg jag tre bitar av korv. Då tänkte jag wtf är det där? Sen så kom jag på att det var en macka jag åt och eftersom jag tuggade så dåligt så var bitarna som stora fyrkantar. Jag försökte gå igen och det kändes bättre för någon minut men fortfarande lite ont i magen (inte så farligt faktiskt). Problemet var att jag var så trött att jag fick lägga handen på min flickväns axel för att orka gå. På vägen hem spydde jag två gånger till frivilligt och allt jag ville var att sitta någonstans. Det blev mycket sittande på olika stenar innan jag kom hem.

När jag var hemma då orkade jag inte göra nåt och gick så snabbt jag kunde till sängen. Det var den bästa stunden av det hela. Jag kunde se taket röda sig till mitten hela tiden. Det är lite svårt att förklara så jag orkar inte göra det :P Sen så på vägen hem såg jag också mina ögon. Det kändes som att jag var bakom ett fönster och det regnade utanför och skakade när hjärtat slog. Jag såg någonstans att folk kände att de kunde andas utan att andas så jag försökte och det gick att fejka till det lite. Efter några minuter ville jag röra allting, det var kärlek överallt, bara goda saker till höger och vänster. Min flickvän trodde att jag fejkade och av det mådde jag lite sämre eftersom det kom någon dålig aura ifrån henne. Jag kände att hon var kanske lite sur men hon visade inga tecken på det. Anyway, jag bad om ett skrivhäfte och en penna eftersom jag orkade aldrig att stiga upp. När jag fick det så började jag skriva ner det jag kände men eftersom jag inte orkade så kom jag på att beskriva allt med bilder. När jag började göra det så fick jag en ide att rita av handen och det var otroligt hur många detaljer jag kunde se. Jag orkade hålla på med varje liten pixel. Det var riktigt skönt att ligga där och njuta. Jag började rulla runt och röra med benen, det var lite som att cykla. För varje minut av cykling var det mer och mer skönt. Sen så ville jag fortsätta att skriva ner allt, det var viktigt för att jag ville minnas nästa dag eller när jag skulle bli normal igen. Efter ett tag fick jag en ide att gå till katten och klappa den, katten var pissed och ville inte ha någonting med mig att göra. Jag slutade innan den bet mig och gick till spegeln. Där såg jag att mina pupiller var helt fucked up. Jag kände mig som Homer Simpson när han slicka på grodan. Av någon anledning så började jag fantasera ett tag om att ha "slowmotion sex" och jag kunde göra alla äckliga saker som fanns att göra utan att må dåligt över det eller må illa av det. Sen så gick jag tillbaka till mitt arbete att skriva ner allt möjligt med bilder, med tiden började jag rita en massa smileys och även "5/5" för att beskriva effekten O.o.. Sen så började flickvännen försöka sova i "två timmar" och då började the nightmare. Hon ville att jag skulle sluta röra på mig och sluta göra oljud... jo visst, som att det skulle vara så lätt. Varje negativ energi kände jag och det gjorde ont. Varje snabb rörelse fick mig att må sämre. När jag skulle gå till spegeln igen hade jag ont i magen och mådde mycket sämre och kände inte alls det jag kände i sängen. Jag gick för att dricka lite vatten men slutade med att spy i toan. Jag var helt slut så jag låg lite på golvet och vilade. Jag släckte även ljuset för att mini sova lite. Efter några minuter (tror jag) gick jag tillbaka till sängen. Jag försökte kanske lugna ner mig och sova eller nåt men så lätt var det inte. Jag började tänkte och med fler tankar så blev jag mer desperat av att skriva ner allt. Jag då började jag tänka allting i den minsta detalj. Jag ville ge en rapport av det här, här i forumet. Det slutade med att jag tänkte allt i den minsta detalj och det blev flera böcker om det här. Jag såg att jag skapade debatter, filmer gjordes om några timmar av mitt liv då jag tog HBW. Jag ville sedan göra det allt större och större. Jag hade en webbsida, blogg, twitter och allt handlade om det här. Alla skulle vänta på min bok som skulle bli väldigt populär på grund av debatter innan den hade ens skrivits. Det var så konstigt att jag ville sluta men kunde inte eftersom det var skönare att fortsätta. Jag gick till toan igen och spydde, jag fick känslan av att jag inte ville längre och ville vara normal igen. Jag bestämde mig för att aldrig ta droger med liknande effekter igen. Den tredje gången jag gick på toan så var jag där ett tag. Jag ville spy ut det hela så att jag kunde vara normal. Jag låg på golvet och försökte få krafter att sluta vara en retard som jag var då. Ingen förstod hur skönt det kändes och jag visste att jag skulle vara ute nu så skulle det gå illa till. Varje rörelse kunde göra mig illa, ingen kunde njuta som jag. Samtidigt så visste jag hur retarded det såg ut och vad folk skulle tro om mig. Jag själv skulle säkert se ner på mig själv om jag skulle se mig ute på gatan stå still och ta på allt runt omkring mig. Jag ville även att det skulle ta slut eftersom jag kände mig nästan som "full" fast jag kunde njuta när jag låg i sängen. Jag fick simpatier för knarkare på tv och började förstå de demonerna de pratade om, jag kände mig som den största knarkaren någonsin. Jag hörde att någon hade kommit hem och det sista jag ville är att flickvännens föräldrar skulle veta någonting. Jag drack lite vatten (INTE FRÅN TOAN :P) och gick till sängen. Jag var helt slut och blundade i flera minuter. Jag ville att allt skulle försvinna, jag låg helt stilla och trodde alltid att någon kanske tittade på mig. När jag öppnade ögonen och försökte se normalt så KUNDE JAG FAKTISKT GÖRA DET. Jag blev jätte glad och det kändes som jag hade värsta baksmällan. Jag somnade och när jag vaknade igen så var klockan 21:00.

Efter:Jag vet inte hur det känns just nu men det är ganska skönt att vara normal igen. Jag är fortfarande samma person men kommer förmodligen att respektera knarket mer nu. Man måste vara försiktig när man tar något och det är viktigt att man får de positiva krafter runt omkring en annars kan det gå riktigt illa. Om jag vill ta något annat just nu? NEJ, TACK! Det var väldigt kul att vara med om någonting sånt men jag känner inte för att ta något annat just nu. Jag vill bara njuta av stunden att vara normal igen. När jag nu ser på bilderna som jag hade ritat så ser de ut helt wicked ut och det är svårt att förstå allt jag såg och tänkte av de här bilderna. Det blir kul att titta på de alla någon gång och skratta lite.

Roliga klipp:

Jag hade kommit på ett ord eller "uttryck" när jag var påverkad. "Du är så photoshoppad". Det sa jag eftersom när jag såg på min flickvän så var allt annat suddigt och det kändes lite som photoshop effekter.

"Slowmotion sex", hur fan har man det?

En gång kände jag mig som ett djur som bara följde sina instinkter och det var när jag var den sista gången på toan. Det kändes som att jag var djupt inne i mig själv och såg på vad som hände men kunde inte göra något.
Senast redigerad av tixe 2009-06-16 kl. 21:44.
Citera
2009-06-16, 22:45
Medlem
1/5 För att du tog tiden och skrev fina rubriker. Usch.
Citera
2009-06-16, 23:50
Bannlyst
Det verkar inte riktigt som att du gick in för trippen. Man måste nästan vilja ha det som en god fylla innan. Dom gånger jag gjort dyligt narko så vill jag minnas att jag alltid åkte till ett sandtag typ, så man kan freaka ur lite, knulla lite med sig själv, om du förstår? jag fattar inte riktigt vad du var ute efter med dom där fröna? Tjejer är alltid ett dåligt inslag även, för dom vill bara en massa menlöst skit. Jag tror man måste vilja ha precis det som det innebär, alltså vilja bli som du beskrev och käka skiten som en dålig upplevelse, vilja ha ont typ.. Men om du försätter ta det lugnt så lär du hitta tillbaka till HBW:ns förlovade land en vacker dag, sanna mina ord.. Skit tråkig bajsig rapport för övrigt. 1.5/5
Citera
2009-06-17, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SailerRipley
Det verkar inte riktigt som att du gick in för trippen. Man måste nästan vilja ha det som en god fylla innan. Dom gånger jag gjort dyligt narko så vill jag minnas att jag alltid åkte till ett sandtag typ, så man kan freaka ur lite, knulla lite med sig själv, om du förstår? jag fattar inte riktigt vad du var ute efter med dom där fröna? Tjejer är alltid ett dåligt inslag även, för dom vill bara en massa menlöst skit. Jag tror man måste vilja ha precis det som det innebär, alltså vilja bli som du beskrev och käka skiten som en dålig upplevelse, vilja ha ont typ.. Men om du försätter ta det lugnt så lär du hitta tillbaka till HBW:ns förlovade land en vacker dag, sanna mina ord.. Skit tråkig bajsig rapport för övrigt. 1.5/5

Vad jag var ute efter? Som sagt har jag alltid viljat pröva ^^ Det var riktigt skönt i början men när jag ville ut så blev det lite jobbigt.

Jag ville inte ha ont men jag testade att nipa mig själva för att ligga still och kände inget. Det är inte direkt så att jag hade kniv med mig och lekte suicide tankar.
Citera
2009-06-17, 13:59
Medlem
Real1Samas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tixe
Vad jag var ute efter? Som sagt har jag alltid viljat pröva ^^ Det var riktigt skönt i början men när jag ville ut så blev det lite jobbigt.

Prova att göra det med tanken om att du vill lära dig mer om dig själv och universum så ska du få se på djup, intressant effekt.
Citera
2009-06-17, 23:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tixe

Jag ville inte ha ont men jag testade att nipa mig själva för att ligga still och kände inget. Det är inte direkt så att jag hade kniv med mig och lekte suicide tankar.

Ja men det kanske du borde.. Skämt åsido så blir det mycket bättre om du redan är förbryllad innan du vidtar tripptillstånd och sän blir det bara kul, om du förstår vad jag ericajas i? Anabogäcu slidan? Jag söker en seriös ståndpunkt för dessa teorier, nån som har lite slida för dessa teorier?
Citera
2009-10-26, 11:56
Bannlyst
HAhah fränt. ska nog prova jag med snart.
Citera
2009-10-26, 12:02
Medlem
MindTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TBULE
HAhah fränt. ska nog prova jag med snart.
Onödig bump. Bra jobbat =)
Citera
2009-10-26, 22:46
Medlem
Peddojannes avatar
Tänkte beställa hem idag
Citera
2009-10-27, 05:09
Medlem
MaDManiaCs avatar
Big fucking wall of text!
Citera