2026-06-09, 10:04
  #11005
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lerog
Skulle inte tro att babyn är i Hedemora hos P:s mamma. Vore det så borde P o J vara där och inte hänga i Råcksta.

O mamman skulle inte skrivit som hon gjort idag om att va fri.
Citera
2026-06-09, 10:14
  #11006
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
Om man ser ”bästa” grannens storie ser man Patriks balkong och de är hemma. Balkongdörren är öppen och persiennen nerdragen i fönstret


Är det ett konto som är delat här? Eller som du vill dela?
Citera
2026-06-09, 10:16
  #11007
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnedGurka
Är det ett konto som är delat här? Eller som du vill dela?

Det går fan inte för då attackerar Jackie alla grannar!
Citera
2026-06-09, 10:28
  #11008
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lerog
Tvivlar starkt på att babyn är hos P:s mamma. Skulle det vara så borde J o P vara i Hedemora nu och inte hänga i Råcksta.


Det är väl kanske bäst om barnet inte är där? Farmor har väl aldrig ens träffat barnet?

I en sund familjekonstellation tittar man helst om det finns lämpligt boende inom familjen. Detta är dock helt skruvat.

Men om barnet är där så skulle de två föräldrarna inte bara kunnat flytta dit. Övervakade besök med soc gäller. ( detta förutsatt att infon tidigare stämmer).
Citera
2026-06-09, 12:03
  #11009
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Det är väl kanske bäst om barnet inte är där? Farmor har väl aldrig ens träffat barnet?

I en sund familjekonstellation tittar man helst om det finns lämpligt boende inom familjen. Detta är dock helt skruvat.

Men om barnet är där så skulle de två föräldrarna inte bara kunnat flytta dit. Övervakade besök med soc gäller. ( detta förutsatt att infon tidigare stämmer).

Hon är inte intresserad av sina barnbarn. Hur ofta har man sett henne träffa Patriks son.
Citera
2026-06-09, 12:09
  #11010
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Det går fan inte för då attackerar Jackie alla grannar!

Ursäkten att man inte kan dela nåt för att Jackie kommer riva ner hela kvarteret är bara löjlig.
Citera
2026-06-09, 12:12
  #11011
Medlem
pixiewings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Ursäkten att man inte kan dela nåt för att Jackie kommer riva ner hela kvarteret är bara löjlig.

Har du förträngt hur hon har hängt ut folk till höger och vänster innan?
Citera
2026-06-09, 12:14
  #11012
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pixiewing
Har du förträngt hur hon har hängt ut folk till höger och vänster innan?

Grannarna som ”stalkade” henne? Hur ska hon kunna hänga ut någon utan sociala medier.
Citera
2026-06-09, 12:19
  #11013
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
Hon är inte intresserad av sina barnbarn. Hur ofta har man sett henne träffa Patriks son.


Trodde faktiskt hon pyntade gällande vårdnadstvisten.
Citera
2026-06-09, 12:34
  #11014
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Trodde faktiskt hon pyntade gällande vårdnadstvisten.

Pyntade vad? Patriks ombud? Möjligt
Men sedan var det muntlig förhandling.
Citera
2026-06-09, 12:35
  #11015
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Grannarna som ”stalkade” henne? Hur ska hon kunna hänga ut någon utan sociala medier.

Hon har Facebook kvar.
Varför?
Jo för att hålla koll
Citera
2026-06-09, 12:37
  #11016
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
Hon har Facebook kvar.
Varför?
Jo för att hålla koll

Ok, har hon lagt ut nåt sen senaste händelserna. Nyfiken bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in