Citat:
Ursprungligen postat av
lerog
Tvivlar starkt på att babyn är hos P:s mamma. Skulle det vara så borde J o P vara i Hedemora nu och inte hänga i Råcksta.
Det är väl kanske bäst om barnet inte är där? Farmor har väl aldrig ens träffat barnet?
I en sund familjekonstellation tittar man helst om det finns lämpligt boende inom familjen. Detta är dock helt skruvat.
Men om barnet är där så skulle de två föräldrarna inte bara kunnat flytta dit. Övervakade besök med soc gäller. ( detta förutsatt att infon tidigare stämmer).