2026-03-29, 00:45
  #9469
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fourthwifeofharry8
Nej, sonen serverades pizza toppad med olivolja i badet då han önskade det. Låter osunt.

Otroligt att de bidrar till sonens redan befintliga fetma. Grabben är 8-9 år? Väger som en fullvuxen karl. Usch
Citera
2026-03-29, 07:49
  #9470
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fourthwifeofharry8
Nej, sonen serverades pizza toppad med olivolja i badet då han önskade det. Låter osunt.

Minst sagt! Sen blev det väl glass o lördagsgodis med. De vuxna i det hushållet förstår inget om orsak o verkan. En (1) smörgås för mycket per dag ger 10 kg övervikt på ett år. Något att tänka på. Eller som i Jackie o Patriks fall blir det 1 glas vin 🙃
Citera
2026-03-29, 07:54
  #9471
Medlem
Vad lever wt familjen på, andemorsan, bidrag??Hur gick det med floristutbildningen och skrivarkursen?? Och i denna "trygga" tillvaro ser man till att avla av sig. Hoppas dom har ögonen på sig
Citera
2026-03-29, 09:01
  #9472
Medlem
Hur blev renoveringen som musikern höll på med på nätterna?
Har missat det helt
Citera
2026-03-29, 09:28
  #9473
Medlem
Renoveringen var tydligen enbart i vardagsrummet/sovrummet för man skymtar snabbt Patriks sons rum som fortfarande ser ut som under tiden han målade. Hoppas barnet hittar fram till sin 17 tusen kronors säng.
Citera
2026-03-29, 09:46
  #9474
Medlem
Nu längtar mamma Jacky efter hus igen.
Hur realistiskt är det egentligen? Har svärmor något hus dom kan få?
Civilingenjören kanske kan köpa alt bygga ett till familjen Ferm?
Får hoppas han skalar rätt bara så det inte blir så det inte försvinner som med tvn
Citera
2026-03-29, 10:19
  #9475
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qui-Gon-Gin
Nu längtar mamma Jacky efter hus igen.
Hur realistiskt är det egentligen? Har svärmor något hus dom kan få?
Civilingenjören kanske kan köpa alt bygga ett till familjen Ferm?
Får hoppas han skalar rätt bara så det inte blir så det inte försvinner som med tvn

Sålde de tvn?
Citera
2026-03-29, 11:06
  #9476
Medlem
Floristutbildningen skulle ha påbörjats i januari om jag inte missminner mig men den har man inte hört något om sen tjaaa... Veckan hon berättade om den. Och renoveringen verkar ha bestått i att få upp en tv och ett skåp på väggen i vardagsrummet. Det är inte The Ritz men jag tycker det ser helt okej ut, har sett värre. Lite tavlor på det där (och då menar jag tavlor och inte affischer eller LP-plattor) och annat personligt myspys så skulle det kunna bli bra. Men rent spontant känner jag att två personer som redan klättrar på varandra i en tvåa nu också ska ha en bebis tillsammans med en hund och en tioåring på halvtid. Jag hade fått panik av att inte kunna gå undan någon annanstans än på muggen. Och musikern Patrik får väl gå ner i källaren för att kunna dra av sina bluestolvor

Är det jag som är okultiverad eller brukar man ha olivolja på svensk hemmapizza? Det känns liksom som fett-på-fett? Jag ser inte syftet riktigt?
Citera
2026-03-29, 11:19
  #9477
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mobygoldfish
Floristutbildningen skulle ha påbörjats i januari om jag inte missminner mig men den har man inte hört något om sen tjaaa... Veckan hon berättade om den. Och renoveringen verkar ha bestått i att få upp en tv och ett skåp på väggen i vardagsrummet. Det är inte The Ritz men jag tycker det ser helt okej ut, har sett värre. Lite tavlor på det där (och då menar jag tavlor och inte affischer eller LP-plattor) och annat personligt myspys så skulle det kunna bli bra. Men rent spontant känner jag att två personer som redan klättrar på varandra i en tvåa nu också ska ha en bebis tillsammans med en hund och en tioåring på halvtid. Jag hade fått panik av att inte kunna gå undan någon annanstans än på muggen. Och musikern Patrik får väl gå ner i källaren för att kunna dra av sina bluestolvor

Är det jag som är okultiverad eller brukar man ha olivolja på svensk hemmapizza? Det känns liksom som fett-på-fett? Jag ser inte syftet riktigt?

Jackie skrev någon gång att florist inte var något för henne för att sedan ”hinta” om en medium karriär men det försvann i tomma intet som allt annat i hennes liv. Och olja på pizzan som Patriks son ska få inta i badrummet har hon sett en känd man vid Filipp (stavat han så?) Biancas ex som hon försökte tagga i någon maträtt som han inte accepterade och att barnet får äta i badkaret är för att Jackie vill visa vilken god elak styvmor hon är för HON bidrar minsann allt inte till barnets dåliga kostvana det är ju mammans fel att barnet är rund HON äter och ger barnet bara nyttig mat och motionerar barnet runt träsket så det så.
Citera
2026-03-29, 11:26
  #9478
Medlem
XtraXs avatar
Varför håller hon upp en Lancôme flaska i inlägget om kisseriet, urinerade hon i den eller är det nån form av dold reklam?
Citera
2026-03-29, 11:29
  #9479
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
Som alla nog gissar så kom sonen igår kväll med tanke på att hon spammat om sonen hela dagen.

Ja det är uppenbart att de bara har sonen någon natt i taget numera. Undrar varför? Kan det vara sonen själv som sagt ifrån att han inte vill stanna längre än så?
Citera
2026-03-29, 11:31
  #9480
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Varför håller hon upp en Lancôme flaska i inlägget om kisseriet, urinerade hon i den eller är det nån form av dold reklam?

Dold reklam? Tror du på fullaste allvar att Lancome skulle anlita Jackie?? Nej du.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in