2026-03-09, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qui-Gon-Gin
Ikväll kan vi även äntligen få se den brända laxen igen.
Antar förpackningen kommer ha en röd lapp med 50% bäst-före 2026-03-07

Du är synsk! Vi har inget bekräftat bäst före-datum på firren än men det har idag inhandlats bröd, choklad och typ duschkräm på 50% I marssolen. Jag visste inte ens att oöppnad duschtvål/schampo kunde gå ut, man lär sig något nytt varje dag med Jackie.
Citera
2026-03-09, 17:43
Medlem
Forumforums avatar
En grej som jag tänkt på med hennes maniska spammande av stories:
Förutom att det mesta går på repeat i hennes Nutid, men också tycker jag mig se att hon numera oftare postar minnen från 1 eller flera år tillbaka. Varför liksom?

Vad är det som gör att hon så krampaktigt vill hålla i det förflutna så hårt? I de stunder hon postat minnen som mest, så är det ofta en extremt filtrerad bild på henne med jämna mellanrum.

Det skulle vara kul att få höra hur hon tänker kring det hela, men jag tror att hon inspireras av sig själv och hennes sexiga uppenbarelse när hon var kring 20 år. Till och med hennes röst var ju väldigt annorlunda.

För övrigt så tror jag att det snart kommer att gå över styr och jobba något. Bipolära personer kan ju få väldiga moodswings och problematiska beteenden när solen tittar fram och väcker det som slumrat under vintern.

Inom en månad? 🤔
Citera
2026-03-09, 17:45
Medlem
Forumforums avatar
HÄNDA något. Inte jobba 😆
Min telefon är lika galen som Jackie just nu!
Citera
2026-03-09, 20:08
Medlem
Nej uppenbarligen har de ju inte grabben längre.. samtidigt som jacky har lagt ut texter såsom "nu vänder det" och "nu är det vår tur!". Kanske inte orden en annan hade valt i det läget.
Citera
2026-03-09, 23:36
Medlem
Man undrar ju hur fisken blev ikväll?
Knullkarln kanske somnade efter behövt vara på dagcentret hela dagen
Citera
2026-03-10, 07:28
Medlem
Har P nån aktivitet han måste göra för att få aktivitetsstöd? A-kassan måste väl va slut nu. Eller han fick ett jobb?
Citera
2026-03-10, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forumforum
En grej som jag tänkt på med hennes maniska spammande av stories:
Förutom att det mesta går på repeat i hennes Nutid, men också tycker jag mig se att hon numera oftare postar minnen från 1 eller flera år tillbaka. Varför liksom?

Vad är det som gör att hon så krampaktigt vill hålla i det förflutna så hårt? I de stunder hon postat minnen som mest, så är det ofta en extremt filtrerad bild på henne med jämna mellanrum.

Det skulle vara kul att få höra hur hon tänker kring det hela, men jag tror att hon inspireras av sig själv och hennes sexiga uppenbarelse när hon var kring 20 år. Till och med hennes röst var ju väldigt annorlunda.

För övrigt så tror jag att det snart kommer att gå över styr och jobba något. Bipolära personer kan ju få väldiga moodswings och problematiska beteenden när solen tittar fram och väcker det som slumrat under vintern.

Inom en månad? 🤔

Hon svarade faktiskt på det för ett tag sen att hon delar gamla bilder och minnen som hon tycker hon är snygg på, bara för att det är kul och det är väl inget fel i det men antalet foton är ju som du påpekar rätt absurd. Det blir också sorgligt I kontrast till hennes nuvarande tillvaro.
Citera
2026-03-10, 10:31
Medlem
It’s time skriver Jackie med en bild på sig själv såklart. Time för vad??
Gå till bolaget?
Gå till Hemköp?
Gå till Lidl?
Möta Patrik vid träsket med hunden och dricka vin?

Många frågor
Citera
2026-03-10, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
It’s time skriver Jackie med en bild på sig själv såklart. Time för vad??
Gå till bolaget?
Gå till Hemköp?
Gå till Lidl?
Möta Patrik vid träsket med hunden och dricka vin?

Många frågor

Inte första eller sista gången hon gör det.
Dramaqueen
Citera
2026-03-10, 11:40
Medlem
Kan ju vara ett stort samarbete med Bianca Ingrosso oxå
Citera
2026-03-10, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
Kan ju vara ett stort samarbete med Bianca Ingrosso oxå
Javisst är det så
Kanske dags för en oförglömlig föreläsning igen?
Citera
2026-03-10, 12:11
Medlem
Ingen som har skvaller om varför lillkäglan inte är hos familjen Ferm Lundström?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in