Citat:
Ursprungligen postat av
doctorpants
Detta är över alla jävla gränser. Jag fick en av hennes förbannade följare efter mig som önskade att mitt barn skulle få cancer, jag visade detta för Jackie och hon tyckte att det var karma för vad jag "utsatt" henne för och för att jag skrivit på en sida, som till en början, hade viktmobbat hennes bonusson. När jag påpekade det absurda i att önska cancer på ett barn ändrade hon sig snabbt till att de på flashback minsann var värre, de var pedofiler och eftersom jag hade skrivit där var jag lika skyldig. Jag bad om bevis (hon hade såklart skärmdumpar på mina inlägg) på dessa hemska påståenden men fick såklart inga utan hon började istället prata om hur slapp min f*tta är osv osv.
Nu lägger hon alltså upp dessa bilder och kopplar det till helt vedervärdiga saker. Snälla hjälp mig att anmäla bilderna då jag är blockad. Den här människan är inte frisk.
Men du, I ärlighetens namn så är det du som borde polisanmäla henne för förtal. Hon hänger ut dig med namn och bild och kallar dig för pedofil för att du kritiserat henne för att hon skrivit att barnets mamma gott kan gå och dö. För övrigt har jag märkt att när argumenten tryter för Jackie så går hon ofta till personangrepp kring just människors könsorgan. Riktigt obehagligt, varför landar hon så ofta I att påstå att folk har "slapp f*tta" eller lukta illa? Jag tror hon vill dominera genom att försöka skrämma och förnedra när hon gör så här gång på gång. Det är tydligt vilka normer och könshierarkier som råder där på bottenvåningen.