2026-02-07, 09:34
Avstängd
Vilken sorglig, affektiv jävel typ lagt upp 200 stories på 40min som ingen kommer titta på...
Dom skäms ju inte för att dom inte har nåt liv........
Citera
2026-02-07, 09:41
Medlem
Då är hon kanske inlåst på psyk innan måndag så kan Patrik va ensam med sonen nästa v.
Citera
2026-02-07, 09:49
Medlem
Ja här kommer man in till grejor.
Undra vad som hände igår där på BV.

tänk att hon alltid har så lätt för kontakt med polisen och dom både skickar grejor till henne och ger information som ska va hemlig till just Jacky.
Och juridiska kanaler som hon svamlar om.

Tror hon kommer vakna upp vid lunch i en dimma
Citera
2026-02-07, 10:28
Medlem
Jag har följt den här tråden slaviskt, har aldrig någonsin sett något innehåll av den typen hon påstår. Aldrig. Jackie trackasseras absolut i den här tråden och det är inte snällt, men att gå från det till sådana grova anklagelser... wow. Det enda folk har skrivit om sonens kropp är att jackie och patriks kosthållning har ifrågasatts med tanke på att alla tre är överviktiga.

Blir verkligen orolig över jackies psykiska status efter gårdagens rant. Undrar om hon har någon i sin närhet som ser till att hon får hjälp om hon går in i en mani eller dylikt.
Citera
2026-02-07, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Algutsraven
Jag har följt den här tråden slaviskt, har aldrig någonsin sett något innehåll av den typen hon påstår. Aldrig. Jackie trackasseras absolut i den här tråden och det är inte snällt, men att gå från det till sådana grova anklagelser... wow. Det enda folk har skrivit om sonens kropp är att jackie och patriks kosthållning har ifrågasatts med tanke på att alla tre är överviktiga.

Blir verkligen orolig över jackies psykiska status efter gårdagens rant. Undrar om hon har någon i sin närhet som ser till att hon får hjälp om hon går in i en mani eller dylikt.

Ja spontant känns det ju inte sunt att hamna där hon hamnade igår, uppenbarligen.
Finns ju noll sanning i det hon svamlade om igår/i natt. Döda barnbilder som raderats? Vad får hon allt ifrån
Citera
2026-02-07, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doctorpants
Detta är över alla jävla gränser. Jag fick en av hennes förbannade följare efter mig som önskade att mitt barn skulle få cancer, jag visade detta för Jackie och hon tyckte att det var karma för vad jag "utsatt" henne för och för att jag skrivit på en sida, som till en början, hade viktmobbat hennes bonusson. När jag påpekade det absurda i att önska cancer på ett barn ändrade hon sig snabbt till att de på flashback minsann var värre, de var pedofiler och eftersom jag hade skrivit där var jag lika skyldig. Jag bad om bevis (hon hade såklart skärmdumpar på mina inlägg) på dessa hemska påståenden men fick såklart inga utan hon började istället prata om hur slapp min f*tta är osv osv.

Nu lägger hon alltså upp dessa bilder och kopplar det till helt vedervärdiga saker. Snälla hjälp mig att anmäla bilderna då jag är blockad. Den här människan är inte frisk.

Men du, I ärlighetens namn så är det du som borde polisanmäla henne för förtal. Hon hänger ut dig med namn och bild och kallar dig för pedofil för att du kritiserat henne för att hon skrivit att barnets mamma gott kan gå och dö. För övrigt har jag märkt att när argumenten tryter för Jackie så går hon ofta till personangrepp kring just människors könsorgan. Riktigt obehagligt, varför landar hon så ofta I att påstå att folk har "slapp f*tta" eller lukta illa? Jag tror hon vill dominera genom att försöka skrämma och förnedra när hon gör så här gång på gång. Det är tydligt vilka normer och könshierarkier som råder där på bottenvåningen.
Citera
2026-02-07, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mobygoldfish
Men du, I ärlighetens namn så är det du som borde polisanmäla henne för förtal. Hon hänger ut dig med namn och bild och kallar dig för pedofil för att du kritiserat henne för att hon skrivit att barnets mamma gott kan gå och dö. För övrigt har jag märkt att när argumenten tryter för Jackie så går hon ofta till personangrepp kring just människors könsorgan. Riktigt obehagligt, varför landar hon så ofta I att påstå att folk har "slapp f*tta" eller lukta illa? Jag tror hon vill dominera genom att försöka skrämma och förnedra när hon gör så här gång på gång. Det är tydligt vilka normer och könshierarkier som råder där på bottenvåningen.

Jag vet och jag har tänkt i de banorna jag också. Vet bara inte om jag orkar. Känns som att hon bara skulle njuta av uppmärksamheten och det skulle antagligen inte leda någonstans. Men hon skulle verkligen behöva ställas till svars någon gång. Behöva producera ens en skärva bevis för sina totalt skandalösa påståenden men hon är så besatt av att styra narrativet och även om det är rena fantasier så hon skulle förmodligen hitta på ännu värre saker nästa gång. Och ja det är uppenbart vilken mognadsgrad hon har när hon alltid hamnar i att börja säga saker om könsorgan och sånt trams. Hon tror verkligen att man tar åt sig och blir sårad men det är ju på riktigt lågstadienivå.
Citera
2026-02-07, 11:44
Medlem
Att hon hoppar på dig är rätt obehagligt, även om folk förstår att du inte gjort nåt fel. Jag skulle ta bort mina sociala medier nån vecka tills det här blåst över, så du slipper bli trakasserad. Folk glömmer fort.

Citat:
Ursprungligen postat av doctorpants
Jag vet och jag har tänkt i de banorna jag också. Vet bara inte om jag orkar. Känns som att hon bara skulle njuta av uppmärksamheten och det skulle antagligen inte leda någonstans. Men hon skulle verkligen behöva ställas till svars någon gång. Behöva producera ens en skärva bevis för sina totalt skandalösa påståenden men hon är så besatt av att styra narrativet och även om det är rena fantasier så hon skulle förmodligen hitta på ännu värre saker nästa gång. Och ja det är uppenbart vilken mognadsgrad hon har när hon alltid hamnar i att börja säga saker om könsorgan och sånt trams. Hon tror verkligen att man tar åt sig och blir sårad men det är ju på riktigt lågstadienivå.
Citera
2026-02-07, 11:48
Medlem
Sen är det som många andra skrivit; ingen här pratar om något barn på sexuellt vis, förstår inte att hon hittar på det som argument. Att trycka i barn socker och fett är inte nyttigt, det är vad som skrivits.

Sen ÄR en del här inne extremt elaka, onödigt elaka. Men folk reagerar när Jackie konstant skriver om sexuella saker och outar barnet och mamman. Det är inte normalt.

Jag hoppas innerligt att någon kliver in och ger Jackie stöttning, för det verkar väldigt svajigt nu. Hon borde stänga ner sina sociala medier och samla sig. Jag tror verkligen inte Jackie är en dålig person, däremot har det svajat till ordentligt på sistone och det är inte kul att se. Hoppas hon mår bättre snart.
Citera
2026-02-07, 11:53
Medlem
Ja det är verkligen obehagligt, I synnerhet då hon älskar att försöka framställa sig som en person som kan vara farlig och som man ska passa sig för (minns ni bara för nån vecka sen när hon yrade om nån psykiskt sjuk man som knackat på hos främmande personer och varit hotfull? Hur han gärna fick knacka på hos dem då de har en hel del "agg" de gärna skulle vilja få ut). Nu tror jag inte Jackie är farlig, små hundar skäller högst men det är så tydligt vilka normer och värderingar hon ärvt efter sin psyksjuka och våldsamma farsa som hon glorifierar jämt och ständigt. Våld och hot är de språk hon förstår sig på. Så fruktansvärt sorgligt men det är inte en ursäkt. Tycker för övrigt sjukt synd även om hunden som måste vara sjukt stressad att leva med en så labil och oreglerad människa. Inte konstigt att den pissar inne.
Citera
2026-02-07, 12:03
Medlem
XtraXs avatar
Har Hälsingebocken uttalat sig om senaste dagarnas turbulens?
Citera
2026-02-07, 12:17
Medlem
Nu ni..
Nu är hon på väg att ”få tillbaka” sin påhittade PTSD. Hon kan inte vara nära röklukt eller brasor efter psykopat pappan brann men vänta var det inte förra helgen hon efterlyste något mysigt ställe där man kunde grilla korv? Men vänta grillade de inte dagligen i somras? Men vänta var det inte dem som gjorde brasa i skogen?
P S Y K O P A T
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in