2025-04-07, 10:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Kan hon vara så fräck att hon hoppas på att Rosannas mamma, den enda som funnits kvar i hennes liv, ska hjälpa henne igen? Det är väl den personen hon haft längst i sitt liv.

Även hon måste ju inse att Jacky inte är kapabel till att betala hyra och andra räkningar då hon inte har jobb och är oförmögen att behålla ett jobb. Hon kan ju inte ens laga mat.
Citera
2025-04-07, 10:34
Medlem
Hon försöker kanske få flytta in hos Ola igen. De har ju jycken gemensamt.
Annars blir det nog svårt…. Dålig inkomst och ett inte alltför bra ryckte 😱
Citera
2025-04-07, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Okiiiii
Även hon måste ju inse att Jacky inte är kapabel till att betala hyra och andra räkningar då hon inte har jobb och är oförmögen att behålla ett jobb. Hon kan ju inte ens laga mat.

Det vet hon ju. Men förstår Jackie det? Jag skulle nog inte bli förvånad alls om man fick veta att hon vänt sig till henne.
Citera
2025-04-07, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Okiiiii

Återstår bara att sälja hemlösas tidning. Den har hon själv varit i.
Citera
2025-04-07, 10:41
Medlem
Känslan är att om detta nu är på riktigt så kommer inte Mamma Jacky flytta utan en fajt
Hon har ju tryck hårt på att det är hennes lägenhet också.
Citera
2025-04-07, 11:03
Medlem
Citat:
Kan hon vara så fräck att hon hoppas på att Rosannas mamma, den enda som funnits kvar i hennes liv, ska hjälpa henne igen? Det är väl den personen hon haft längst i sitt liv.
Jag tänkte faktiskt också på Ann och även på Ola (som ju verkar för snäll för sitt eget bästa) faktiskt!
Citera
2025-04-07, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alexandra-94
Jag tänkte faktiskt också på Ann och även på Ola (som ju verkar för snäll för sitt eget bästa) faktiskt!
Om Ola skaffat ny flickvän har jag svårt att se det. Den tjejen skulle väl försvinna illa kvickt i så fall.
Ann och Rosanna har ju gett henne tak över huvudet förr men kan hon vara så fräck att hon vänder sig dit igen?
Har Jackie några andra personer än dessa i sitt liv?
Citera
2025-04-07, 11:42
Medlem
TheGretaResets avatar
TV tar på sig ett enormt ansvar när man exponerar trasiga människor och ger dom 15 minuter av kändisskap.

Moral och ansvar verkar helt ute.
Citera
2025-04-07, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGretaReset
TV tar på sig ett enormt ansvar när man exponerar trasiga människor och ger dom 15 minuter av kändisskap.

Moral och ansvar verkar helt ute.

Jag har med tänkt på det. Hur fan kan man ta med en tjej som precis blivit utskriven från flerårig vistelse på behandlingshem?! Hon åkte väl direkt in i Paradise hotel från utslussningslägenheten från Orana?

Jag förstår att castingen verkligen ville få med Svartens dotter, men att ingen satte ner foten där är väldigt märkligt.
Citera
2025-04-07, 11:58
Avstängd
Kloroformtrasans avatar
Hoppas P tagit sitt förnuft till fånga...
Citera
2025-04-07, 12:10
Medlem
Citat:
Jag har med tänkt på det. Hur fan kan man ta med en tjej som precis blivit utskriven från flerårig vistelse på behandlingshem?! Hon åkte väl direkt in i Paradise hotel från utslussningslägenheten från Orana?

Jag förstår att castingen verkligen ville få med Svartens dotter, men att ingen satte ner foten där är väldigt märkligt.

Tänker de som castar folk till olika program på att säga stopp? Vet ni någon? Iofs ser man väl inte det.
Citera
2025-04-07, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Tänker de som castar folk till olika program på att säga stopp? Vet ni någon? Iofs ser man väl inte det.

De ska göra det, de som söker ska ha psykologsamtal osv. Sedan vet jag inte hur djupodlade de är. Men psykologbedömning skedde redan på den tiden när Adam Alsing ledde första säsongen av Big brother, och ska ske än idag oavsett såpa. Sedan förstår jag också att man kan manipulera dessa, men ändå.
Paradise hotel vet jag struntade i det en tid, och antar att det var när Jackie var med… För någon som läser första året på vård- och omsorgsprogrammet på gymnasiet borde kunna förstå att det inte är lämpligt att delta i Paradise hotel med hennes livssituation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in