2026-09-10, 18:33
Medlem
Verkar som hon låst sin profil på FB igen eller var ser ni senaste uppdateringarna om man inte är vän ?
Citera
2026-09-10, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Kom igen du missar ju ett fantastiskt klipp. Du behöver inte ens ladda ner det bara kolla.

Nä, fy fan 🤮
Citera
2026-09-10, 18:56
Medlem
Jag hittar inget om att hon skulle vara förlovad på Expressen? Hon och knullkarln förlovade sig väl för typ två år sen redan, oaktat att de verkar ha gjort slut i omgångar och Jackie har pantsatt den berömda "24-karats guldringen" I omgångar.
Citera
2026-09-10, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mobygoldfish
Jag hittar inget om att hon skulle vara förlovad på Expressen? Hon och knullkarln förlovade sig väl för typ två år sen redan, oaktat att de verkar ha gjort slut i omgångar och Jackie har pantsatt den berömda "24-karats guldringen" I omgångar.

Hon har langat 3 st oxå glöm inte det.
Minns ni när Patrik gick med en metallsökare eller vad det heter när de var på grannens landställe och de hade haft fylle bråk och hon slängde ringen?.
Citera
2026-09-10, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA hon är tvungen att ta bort sin mage för att snippan ska synas & när Patrik sätter på henne måste hon trycka in hans mage för att det ens ska synas något 😂😂😂😂 jag dööööööööör

Jag sa ju att fläsket skulle dallra

Nog har vi alla nångång knullat nån brud som haft nåt kilo för mycket men detta är ju 2 flodhästar som idkar samlag😂😂😂
Citera
2026-09-10, 19:11
Medlem
Citat:
Hon har langat 3 st oxå glöm inte det.
Minns ni när Patrik gick med en metallsökare eller vad det heter när de var på grannens landställe och de hade haft fylle bråk och hon slängde ringen?.

Nää, är det sant?? Vad I hela helvete. Hur fan kan man vara så korkad. Hon är ju fattig som en kyrkråtta. Vem fan kastar bort smycken.
Citera
2026-09-10, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mobygoldfish
Nää, är det sant?? Vad I hela helvete. Hur fan kan man vara så korkad. Hon är ju fattig som en kyrkråtta. Vem fan kastar bort smycken.

För hon är en alkis som älskar drama.
Citera
2026-09-10, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Jag sa ju att fläsket skulle dallra

Nog har vi alla nångång knullat nån brud som haft nåt kilo för mycket men detta är ju 2 flodhästar som idkar samlag😂😂😂

Jo men inget man filmar och lägger ut. Utan man tömmer å glömmer.
Citera
2026-09-11, 09:52
Medlem
pixiewings avatar
Citat:
Jo men inget man filmar och lägger ut. Utan man tömmer å glömmer.

Hahaha PRECIS så..

Fy fan för en blivande tonåring/tonåring att få höra att polarna hittat det klippet online.
Ja eller själv hitta. Det är så genomvidrigt och visar än en gång på träskpaddornas konsekvenstänk 🤮
Citera
2026-09-11, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alexandra-94
Nu är inlägget med bebisen borttaget och ersatt med ett om att P har friat. Har tydligen nämnts av Expressen också🙈…

Det var ju ett delat minne. Idag har ngn skrivit grattis gumman till det 😬
Citera
2026-09-11, 23:02
Medlem
Nämen nu har träskpaddan delat ett nytt minne från tiden när hon var med Ola.

Hon är så patetisk.
Citera
2026-09-12, 22:42
Medlem
Men snälla nån, hur är det möjligt att hon sitter och delar minne efter minne med Ola?

Medans Patrik har, vad jag vet, aldrig någonsin vågat dela ett enda foto på tiden före J? Jag antar att det är pga att hon skulle spåra totalt och vem orkar med det.

Patrik verkar vara en riktig slav här och J är rakt igenom elak och bryr sig endast om sig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in