Har stor erfarenhet av de flesta droger, och har rökt benso förut.
Men den här gången slog det helt slint. Jag hade tagit en halv sub innan och några xanor, och la upp en FM1:a på foliet och rökte den riktigt snyggt, fick fan i mig hela. Den slog på utav bara helvete, och då har jag ändå stor bensotolerans.
Mådde riktigt bra ett tag, men det släppte inte, till slut blir jag kallsvettig, och börjar höra röster som växer högre och högre i öronen, jag blir inte rädd men hela grejen kändes dunderskum. När jag vaknar nästa morgon är allt borta. Nån som har ideér av vad som hände? Är det foliet man blir så bränd av? Jag minns för övrigt hela ruset, och blev inte "roppegalen".
Liknande grejj hände mig när jag tog Nitrazepam en gång.
Hade käkat lite andra piller, och slängde bara i mig 10mg nitra, för att komma upp en nivå, så att säga.
Slutade med att några polare festade i parken och jag satt jämte i fosterställning.
Liknande grejj hände mig när jag tog Nitrazepam en gång.
Hade käkat lite andra piller, och slängde bara i mig 10mg nitra, för att komma upp en nivå, så att säga.
Slutade med att några polare festade i parken och jag satt jämte i fosterställning.
Nej foliet är inte så giftigt men det eldar man juh bort med tändare innan.
Det låter helkonstigt att du skulle få nån benzo psykos.
Benzo är juh bra mott småpsykoser.Så det måste vara ditt huvud
Specifiera röster i huvudet. Kan vara normalt vid utmattning och dålig sömn med allmänt tjatter.
Annars bara en paradoxal reaktion alternativt att du fick idig det såpass bra att de hypnotiska egenskaperna blev väldigt påtagliga och att du kom i ett semi-drömstadie
Nej foliet är inte så giftigt men det eldar man juh bort med tändare innan.
Det låter helkonstigt att du skulle få nån benzo psykos.
Benzo är juh bra mott småpsykoser.Så det måste vara ditt huvud
Jag eldade som ska under foliet innan. Nej, nån psykos fick jag inte, och allt försvann ju, bara undrar om nån varit med om något liknande...
Specifiera röster i huvudet. Kan vara normalt vid utmattning och dålig sömn med allmänt tjatter.
Annars bara en paradoxal reaktion alternativt att du fick idig det såpass bra att de hypnotiska egenskaperna blev väldigt påtagliga och att du kom i ett semi-drömstadie
Detta låter som en bra hypotes, kombinerat med sub dessutom som man kan nodda och smådrömma på... case closed.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!