Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-06-16, 01:05
Medlem
lönnmördares avatar
Tjena

På morronen har jag en massa sidor att läsa, och det är rätt jobbigt o skriva in en 20 adresser varje morron, så undrar om man på nått sätt kan göra en genväg till IE och i den genvägen skriva in nått kommando så att sidorna öppnas automatiskt...

Typ som om man har dem som startsidor allihopa, men bara om man klickar på just den genvägen, inte om man öppnar IE generellt.

Vet ni nått sätt för att fixa detta?

Mvh
Citera
2009-06-16, 01:33
Medlem
noremlacs avatar
Bokmärken?

Eller, Favoriter kanske det kallas nuförtiden.
Citera
2009-06-16, 01:41
Medlem
lönnmördares avatar
Jojo, men vill att när jag trycker på genvägen på skrivbordet så ska allt laddas in automatiskt...
Citera
2009-06-16, 01:44
Medlem
Oval-Vogels avatar
I eldräven kan du ha dina morgonsidor i en egen mapp, i bokmärkesfältet. Klicka på den med mushjulet så öppnas de alla på en gång.
Citera
2009-06-16, 02:00
Medlem
lönnmördares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oval-Vogel
I eldräven kan du ha dina morgonsidor i en egen mapp, i bokmärkesfältet. Klicka på den med mushjulet så öppnas de alla på en gång.

Tack får köra på det.
Citera
2009-06-16, 02:20
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lönnmördare
Tjena

På morronen har jag en massa sidor att läsa, och det är rätt jobbigt o skriva in en 20 adresser varje morron, så undrar om man på nått sätt kan göra en genväg till IE och i den genvägen skriva in nått kommando så att sidorna öppnas automatiskt...

Typ som om man har dem som startsidor allihopa, men bara om man klickar på just den genvägen, inte om man öppnar IE generellt.

Vet ni nått sätt för att fixa detta?

Mvh

Internetalternativ, startsida, där kan du lägga in så många olika startsidor du vill så öppnas alla automatiskt i olika flikar när du klickar på webläsarikonen.
Citera
2009-06-16, 10:23
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Tråd -> Support

//Mod
Citera
2009-06-16, 10:38
Medlem
O.M.F.Gs avatar
Har för mig att de ska finnas någon funktion i IE att man kan ha flera start sidor (Att flera filkat öppnas samtidigt.) Nu har jag inte ens IE på den här datorn. Men har för mig att de ska finnas något alternativ för de om man högerklickar på de här huset som finns om man ska till sin startsida.

Kan ha fel. Men jag vet i alla fall att de ska finnas, Använde de i IE7. Innan jag bytte till Firefox.
Citera
2009-06-16, 12:12
Medlem
lönnmördares avatar
Jo visst kan man ha många startsidor

men jag vill ha en genväg till IE där det öppnas många sidor, men den genvägen som e t.ex vid startknappen ska bara öppna google...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in