Flashback bygger pepparkakshus!
Resultat: Tycker du om att slicka fitta?
Ja väldigt mycket!
63,58%
1496 röster
Ja fast bara ibland
20,02%
471 röster
Nej absolut inte.
5,86%
138 röster
Nej fast jag gör det för hennes skull.
10,54%
248 röster
2013-07-11, 19:00
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Alltså jag älskar också att slicka fitta och allt som tjejen tycker är skönt, men du kan väl inte förneka att vissa tjejer inte förstår basal hygien? Gäller säkert män också men det får väl bli en annan tråd.

Säkert är det så, men jag kan garantera dig att herr-money har ingen som helst erfarenhet av vare sig smutsig eller ren fitta.
Citera
2013-07-11, 22:34
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Säkert är det så, men jag kan garantera dig att herr-money har ingen som helst erfarenhet av vare sig smutsig eller ren fitta.

Ok om du säger det så. Ni kanske känner varandra
Citera
2013-07-11, 22:49
Medlem
Bcontrols avatar
Mina killar har gärna slickat min fitta men jag har en känsla av att de gör det för att så snabbt som möjligt få tränga in med kuken och spruta sin sats där inne.
Citera
2013-07-11, 23:51
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bcontrol
Mina killar har gärna slickat min fitta men jag har en känsla av att de gör det för att så snabbt som möjligt få tränga in med kuken och spruta sin sats där inne.

Aldrig haft någon kille som gillat det och/eller älskat njutningen det ger dig? Trist!
Citera
2013-07-11, 23:53
Medlem
Citat:

Jag har erfarenhet av många fittor, smutsiga som rena. Lukten på de två är dock snarlika. Räkor, saltvatten, fisk osv.
Fiskrens till och med..
Citera
2013-07-11, 23:55
Medlem
Lubrixs avatar
Citat:
Det låter lite som att du tar åt dig, är det kanske så att du själv inte luktar så gott där nere?
Det kan ju faktiskt vara så att han har haft otur och bara varit med såna tjejer som luktar illa där nere.
Citera
2013-07-12, 07:31
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lubrix
Det låter lite som att du tar åt dig, är det kanske så att du själv inte luktar så gott där nere?
Det kan ju faktiskt vara så att han har haft otur och bara varit med såna tjejer som luktar illa där nere.

Näe, han har nog haft mer otur än så, och inte varit med några tjejer alls.
Citera
2013-07-12, 07:57
Medlem
Lubrixs avatar
Citat:
Näe, han har nog haft mer otur än så, och inte varit med några tjejer alls.
Kan ju vara så att han kanske bor i nån gammal inavlad by där alla luktar illa. Jag tror iallafall att han har varit med jättemånga tjejer men bara har haft riktigt otur. Man ska inte anklaga folk när man inte känner dom.
Citera
2013-07-14, 23:52
Medlem
Glokulas avatar
Läste någons svar att de bara kunde slicka två minuter? varför de? håller han andan?
Men som någon säkert har redan sagt att det är olika

Jag älskar iaf att slicka å det länge inte bara 10 minuter sen buffa in kuken... nej du ska det göras så ska ta mig fan göras ordentligt och med stor sannorlikhet att låta för kaxig men jag har iaf aldrig fått klagomål.

Men är en tjej fräsch i hönan så är det faktiskt trevlig att hålla till där nere. Kvinnor har ju som bekant lite längre startsträcka än killar till orgasm så varför inte ge henne den tiden?
+ så smakar det juh så jävla gott fast det är nog jag det hehe

Synd bara att här i Falun så är kvinnorna så strama å blyga
Citera
2013-07-15, 00:51
Medlem
telescopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glokula
Läste någons svar att de bara kunde slicka två minuter? varför de? håller han andan?

Tror tyvärr att det är rätt så vanligt att killar använder "fel" teknik och spänner både tunga, käke och nacke onödigt mycket. Sen ska ju helst killen gilla det han gör också för att det ska bli bra. Ärligt talat har jag personligen aldrig haft närkontakt med någon som varit mer än halv-ok på det området.
Citera
2013-07-15, 06:37
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lubrix
Kan ju vara så att han kanske bor i nån gammal inavlad by där alla luktar illa. Jag tror iallafall att han har varit med jättemånga tjejer men bara har haft riktigt otur. Man ska inte anklaga folk när man inte känner dom.

Lol, om du hade läst herr-moneys övriga inlägg på forumet hade du förstått vad jag menar.
Citera
2013-07-15, 09:45
Medlem
Glokulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av telescope
Tror tyvärr att det är rätt så vanligt att killar använder "fel" teknik och spänner både tunga, käke och nacke onödigt mycket. Sen ska ju helst killen gilla det han gör också för att det ska bli bra. Ärligt talat har jag personligen aldrig haft närkontakt med någon som varit mer än halv-ok på det området.

Hmm jag beklagar och hoppas du finner någon som är bra på det.
Men om han inte gillar det så bör han inte göra det för det borde väl ända kännas utav tjejen då?
Hur gammal är du btw? Menar om det är yngre killar som gett dig oralt så kanske de inte är tillräckligt erfarna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in