Flashback bygger pepparkakshus!
Resultat: Tycker du om att slicka fitta?
Ja väldigt mycket!
63,58%
1498 röster
Ja fast bara ibland
20,03%
472 röster
Nej absolut inte.
5,86%
138 röster
Nej fast jag gör det för hennes skull.
10,53%
248 röster
2013-07-08, 22:31
Bannlyst
Har aldrig gjort det och kommer aldrig heller göra det!
Citera
2013-07-09, 01:00
Medlem
Blanzeflors avatar
Hon måste ha gått på fruktdiet minst 2 dagar innan djupdykningen. Sen måste jag trycka upp ena benet långt upp mot hennes axel, typ. 2:an bearbetas också, om det rengjorts...meeeeen med åren har insikter om svamp och allsköns ohyra gjort mig mindre benägen för djuphavsdykning..Hmmmm påminner mig nu om en liten dusch jag fick när jag var långt inne med halva nyllet. Det smakade rävgift...Hon visste nog om det, för hon sa...Oj, förlåt. Men på det stora hela är det lite spännande intimt och mysigt ändå .
Citera
2013-07-09, 01:06
Medlem
Ganska äckligt. Förstår inte varför sliddjur envisas med att lukta död räka ur fittan. Varför TVÄTTAR NI INTE SLIDAN?? Så jävla vidriga tingestar ni är. En kuk luktar aldrig nånsin ens i närheten av slidäcklet.

Lär er tvätta ur fittan så att den inte stinker jävla surfisk så kanske man klarar av skiten.
Att slicka anus smakar ju tusen gånger bättre än fittan
Citera
2013-07-09, 01:18
Medlem
m0ffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herr-money
Ganska äckligt. Förstår inte varför sliddjur envisas med att lukta död räka ur fittan. Varför TVÄTTAR NI INTE SLIDAN?? Så jävla vidriga tingestar ni är. En kuk luktar aldrig nånsin ens i närheten av slidäcklet.

Lär er tvätta ur fittan så att den inte stinker jävla surfisk så kanske man klarar av skiten.
Att slicka anus smakar ju tusen gånger bättre än fittan

Men är du tolv eller? Ibland luktar det lite starkare i samband med mens eller dyligt.
Och då har du varit i för få kalsonger och rotat hör jag, en instängd kuk efter en kväll på krogen kan luktar helt åt helvete!
Citera
2013-07-09, 01:28
Medlem
Knoppys avatar
Jag älskar det. Jag njuter om jag ser att min partner njuter av det jag gör. Finns inget mer upphetsande än att få känna hur låren kniper om huvudet och man får naglarna i nacken samtidigt som kvinnan jag tillfredsställer får orgasm.
Citera
2013-07-09, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m0ffin
Men är du tolv eller? Ibland luktar det lite starkare i samband med mens eller dyligt.
Och då har du varit i för få kalsonger och rotat hör jag, en instängd kuk efter en kväll på krogen kan luktar helt åt helvete!

Nä då, jag är ledigt mer än dubbelt iaf.
Det luktar alltid sathora om det där jävla stinkhålet.
En kuk kan få bli instängd i dagar, förbli otvättad....den luktar och smakar ändå mycket bättre än en räkfrossa till fitta
Citera
2013-07-09, 03:35
Medlem
gavlips avatar
Vore det inte för att det var en fitta så skulle jag tycka det var äckligt som fan.
Citera
2013-07-09, 08:16
Medlem
tjackkurts avatar
En len, nytvättad och nyrakad fitta, hade kunna ligga där och lapa en evighet alltså. Så länge den inte luktar eller smakar äckligt tycker jag det är hur gött som helst. Annars blir det bara äckligt och då avstår jag från att slicka.
Citera
2013-07-09, 18:01
Bannlyst
Äckelpäckel
Citera
2013-07-09, 19:55
Medlem
Insanedudes avatar
Jag fascineras över hur många som tycker om att slicka fitta så mycket. Annars läser jag så ofta om hur en sådan stor del killar knappt ens vill mysa med tjejen eller ha sex med henne. Nu helt plötsligt när det kommer in på den här diskussionen så verkar varenda snubbe vara värsta gentlemannen som älskar att ge njutning. Vad hände där emellan?

Men för att säga vad jag tycker angående saken... Fastän de sköter hygienen tycker jag ändå att de brukar ha en lukt som gör det lite "motbjudande" att slicka och hålla på där nere. Ok om man varken ogillar eller gillar det, men att alla verkligen älskar det förstår jag inte. Vad är det speciella med det? Mycket skönare att stoppa kuken i fittan och köra på. Jag brukar ställa upp ibland för att en tjej kanske gillar det. Men kan inte säga att jag gillar att göra det.

Kan hålla med om att handlingen i sig är lite upphetsande, men i det stora hela pga ovanstående skäl så är det inget jag gillar att göra ändå.

Folk är ju så bakteriekänsliga annars, varför inte nu?
Citera
2013-07-10, 08:57
Medlem
Battery6s avatar
Älskar det för att jag är bra på det, enda sedan första gången jag slickade här ingen blivit besviken och känns som mitt säkraste kort om jag ska få en tjej att komma.
Citera
2013-07-11, 11:38
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Hur vet du det när du aldrig varit på en meters avstånd från en riktig fitta?

Alltså jag älskar också att slicka fitta och allt som tjejen tycker är skönt, men du kan väl inte förneka att vissa tjejer inte förstår basal hygien? Gäller säkert män också men det får väl bli en annan tråd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in