2009-06-15, 22:00
Medlem
Hej som rubriken lyder.. Har ni nå Tips på vart man kan ställa husvagn?! Går det att ställa husvagnen på en parkering??

Tack på förhand
Citera
2009-06-15, 22:02
Medlem
DaPatriks avatar
Ja, det går mycket bra att ställa en husvagn på en parkering, vilken som helst.
Citera
2009-06-15, 22:08
Medlem
micaeles avatar
Vilken fråga... Du kan ställa den på taket till Kommunhuset, tre meter under vatten, upp-och-ner på en bona fide campingplats, ställa AV den () - listan kan göras lång.

Lite mer specifik frågeställning kanske krävs...
Citera
2009-06-15, 22:43
Medlem
WordOfMouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Vilken fråga... Du kan ställa den på taket till Kommunhuset, tre meter under vatten, upp-och-ner på en bona fide campingplats, ställa AV den () - listan kan göras lång.

Där fick du till det!

OnT:
Klart du kan ställa den på en parkering! Lycka till!
Citera
2009-06-15, 22:45
Medlem
Anroras avatar
Bakom trädet vid Systemet går bra.

Kolla skyltar, och var beredd att flytta på er om det kommer folk som gnäller.
Citera
2009-06-16, 12:27
Medlem
Okej!

Tack för svaren. Jag vet att min fråga inte var så utförlig men det enda jag ville veta var om man fick ställa husvagnen på en parkering i borlänge under peace and love och det fick jag svar på nu =)! Finns det nån risk att det finns el i närheten av någon parkering nån som har några erfarenheter?
Citera
2009-06-16, 12:37
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bahrein
Tack för svaren. Jag vet att min fråga inte var så utförlig men det enda jag ville veta var om man fick ställa husvagnen på en parkering i borlänge under peace and love och det fick jag svar på nu =)! Finns det nån risk att det finns el i närheten av någon parkering nån som har några erfarenheter?
Vad ska du med el till under P&L-festivalen? Värme skaffar man genom sprit, illegala substanser och sex!
Citera
2009-06-16, 12:54
Medlem
Musik etc

Man vill ju kunna spela musik! Bärsen ska va på kylning i kylskåpet likaså drinkarna...värme skiter jag i!! Som sagt det fixar spriten men det vore mycke mer behagligt och trevligt med el med tanke på att vi inte kommer att bo på campingen! Mer tips tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in