2009-06-15, 21:35
Medlem
Jaha, eftersom jag startade en tråd om bröst och att det där visade sig att en del flickor ansåg att det var galet skönt - på gränsen till att komma skönt - att få dem rubbade undrar jag naturligtvis hur ni vill att dem smeks?

Lika bra att teoretiskt förkovra sig inför nästa tillfälle.
Citera
2009-06-15, 21:44
Medlem
ducklings avatar
KLÄM INTE. Allt för många gör det. De är inte gjorda av gummi. Men det ska inte vara så att det knappt känns heller. Allra mysigast är om han leker med tungan och läpparna på bröstvårtorna. Men småpussar på hela brösten, att han kupar dem i händerna och smeker långsamt är också galet nice
Citera
2009-06-15, 21:49
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duckling
KLÄM INTE. Allt för många gör det. De är inte gjorda av gummi. Men det ska inte vara så att det knappt känns heller. Allra mysigast är om han leker med tungan och läpparna på bröstvårtorna. Men småpussar på hela brösten, att han kupar dem i händerna och smeker långsamt är också galet nice

Ja, precis.Hårt klämmande och försök till att vrida runt dom går bort.
Nafs och väldigt lätt bitande i bröstvårtorna kan däremot vara mysigt.
Bita som i att bita med läpparna och inte gaddarna.
Citera
2009-06-15, 21:55
Medlem
Andasnus avatar
Men det är ju samma sak där som med allt annat runt omkring sex! Det är loika från person till person! Har varit med en tjej som bara skratta åt mig när jag nibblade på hennes bröst och frågade varför jag gjorde så! Då min Ex-flickvän älskade det överallt annat förklarade jag det och hon sa bara att hon inte fick någon känsla överhuvue taget =( så som sagt allt från inget till lite hårdare nibbling man får väl pröva sig fram och se vad tjejen reagerar på! Men förstår inte killar som bara vill klämma allt vad dom kan det njuter inte jag av att göra iaf!
Citera
2009-06-15, 21:58
Medlem
Försiktig bättre än hårt för de flesta då kanske. Själv hade jag för vana i unga år att skruva på bröstvårtorna som om de vore skruvkorkar. Hur fan jag kunde tro att någon gillade det fattar jag inte. Jag var sjukt hårdhänt
Citera
2009-06-15, 22:05
Medlem
Eztrellas avatar
Killar är jobbiga, antingen är det alldeles för mkt fokus på brösten eller inget alls.

Jag skiljer mig nog ifrån dom som svarat innan, jag gillar lite hårdare tag ibland. Alltså att man klämmer ordentligt på brösten och sådär, men en massa småpill jättelänge blir jag bara irriterad av.

Men lite lagom mjukt klämmande av hela brösten, fingra på bröstvårtan, kyssa på bröstet, slicka och sug på bröstvårtorna är alltid najs och borde väl funka på dom flesta.
Citera
2009-06-15, 22:06
Medlem
jandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weest
Försiktig bättre än hårt för de flesta då kanske. Själv hade jag för vana i unga år att skruva på bröstvårtorna som om de vore skruvkorkar. Hur fan jag kunde tro att någon gillade det fattar jag inte. Jag var sjukt hårdhänt

äsch, det är nice det med, men bara under sexet, inte som förspel.
Citera
2009-06-15, 22:23
Medlem
Superfluouss avatar
Några småsaker som kanske är bra då för "nästa gång":

-Hela bröstet är känsligt, inte bara bröstvårtan.
-Utsidorna (mor armhålan) är känsligare än insidan (mot mitten). I alla fall på mej, men jag fått för mej att det gäller många.
-Rör gärna bröstvårtan, men den kan bli lite väl känslig efter ett tag. Nästan lite öm. Så variera gärna.
-I övrigt är det såklart en smaksak och kan nog variera inte bara mellan olika tjejer, utan även samma tjej från gång till gång för att krångla till det extra...

Personliga favoriter är; massa med tunga, hellre tunga än läppar. Inget fel på "nafsande" men en varm mjuk tunga är det som får saker att hända.

Händer är lika bra som mun. Ska man hålla på länge (och det får man gärna) så blir det lite klumpigt på nåt vis med ansiktet i den höjden hela tiden. Mjukhårda händer och känsliga fingrar är precis lika bra.

När de första "retningarna" lagt sig (börja gärna med fingertoppar på utsidan) så får det gärna bli lite mer hands-on och hårdare. De är inte av porslin... När det gäller det så verkar ju smaken va väldigt olika, men om man är lite lyhörd så märker man väl vart gränsen går.

Under själva sexandet när det börjar bli riktigt kul och särskilt om det är lite "hårt" så får det gärna märkas även där. "Tafsande" är inget fint ord, men just då passar det ganska bra. Ta tag och känn och kläm bara Lite mjukhårda nypningar i bröstvårtan vid rätt tillfälle ger rysningar... (en personlig favvo: lite "pumpande" nypningar runt bröstvårtorna, typ några sekunder lite hårdare och sen släppa lite.. sen lite hårdare igen... i rätt läge är det en klar skjuts närmre målet)

Om hon visar att det gör lite ont så ta bara bort handen, drar hon din hand tillbaka till bröstet t.ex. så kanske det var meningen att det skulle göra lite ont t.o.m. Just sånt är ju lite krångligt, men det gäller ju inte bara bröst... Ögonkontakt och "känsla" löser det mesta.

Sen handlar det väl mycke om att visa att du gillar hennes bröst. Bröst är ju sexuellt laddade så rätt sorts uppmärksamhet och uppskattning får en att känna sig sexig. Vill rent av "Krigaren" vara med och leka med brösten så får han gärna det också...
Citera
2009-06-15, 22:32
Medlem
Mindnote Ska anmana den bröstfilosofi som framkommit här...
Citera
2009-06-16, 01:45
Bannlyst
Citat:

Det är ju din personliga åsikt, själv så älskar min flickvän när jag klämmer på hennes bröst, inte för hårt då så klart.
Citera
2009-06-16, 02:12
Medlem
Citat:

Citera
2009-06-16, 03:05
Medlem
ogos avatar
Ge dem lavetter, växelvis mellan ansikte och bröst.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in