2009-06-15, 20:18
Medlem
Är det möjligt att implementera. Ganska tråkigt att klicka på bild efter bild med flickor som inte är alltför tilltalande.
2009-06-15, 20:24
Medlem
MrFingals avatar
Mja, Flashscript finns ju som visar bilderna direkt i trådarna så man slipper öppna i nya flikar och så vidare, men du måste ju ändå titta på bilden för att avgöra om kvinnan i fråga är tilltalande eller inte.
2009-06-15, 20:35
Medlem
nollans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFingal
Mja, Flashscript finns ju som visar bilderna direkt i trådarna så man slipper öppna i nya flikar och så vidare, men du måste ju ändå titta på bilden för att avgöra om kvinnan i fråga är tilltalande eller inte.
Jajamen, man kan även trycka "Show all" vilket är rätt smidigt. Men som sagt, man undviker ju inte åkerspökena för den sakens skull

Har en känsla av att det är mer resurskrävande med thumbs i trådarna, men det säger jag mot bättre vetande.
2009-06-15, 20:48
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonyx
Är det möjligt att implementera. Ganska tråkigt att klicka på bild efter bild med flickor som inte är alltför tilltalande.

Skulle kanske funka, men frågan är ju om alla vill se bilden trots allt.
Visserligen en thumbnail men den syns ju för alla ändå
2009-06-15, 20:54
Medlem
MrFingals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nollan
Jajamen, man kan även trycka "Show all" vilket är rätt smidigt. Men som sagt, man undviker ju inte åkerspökena för den sakens skull

Har en känsla av att det är mer resurskrävande med thumbs i trådarna, men det säger jag mot bättre vetande.

Ja Flashscript är väldigt smidigt, bara folk lär sig att länka rätt imageshack-länk
2009-06-16, 01:43
Medlem
Ecnals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFingal
Ja Flashscript är väldigt smidigt, bara folk lär sig att länka rätt imageshack-länk
Du får gärna berätta nu Jag använder tinypic i brist på annat.

Jag brukar använda länken "Show your image to friends: balbla" rätt/fel?
2009-06-16, 01:52
Medlem
TheCazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ecnal

Direkt länken ska det nog vara.
Nu har imageshack gjort om lite så att direktlänken stor som störst efter att man har laddat upp.
2009-06-16, 10:39
Inaktiv Administrator
admin4s avatar
Det är inte aktuellt. Önskar man sådan funktion finns det sätt att lösa det på, och då hänvisar vi till IT-forumet, och det är ingenting som vi supportar eller garanterar att det fungerar.

admin4
2009-06-16, 11:42
Medlem
MrFingals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ecnal

Precis som TheCaze sa finns det(i alla fall på Imageshack) olika sorters länkar till bilden där vissa inte fungerar för att det inte är ett bildformat utan typ .php eller dylikt. Då kan inte Flashscript visa bilderna utan man måste klicka sig vidare. Nu vet jag inte hur det ser ut på tinypic men så länge du får en länk som slutar på ett bildformat ska det inte vara något problem.

Nu blev det här lite offtopic kanske men men.
2009-06-16, 18:30
Medlem
Ett Hunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin4
Det är inte aktuellt. Önskar man sådan funktion finns det sätt att lösa det på, och då hänvisar vi till IT-forumet, och det är ingenting som vi supportar eller garanterar att det fungerar.

admin4

Med det sagt stänger vi tråden.

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in