Gör ni det?
Om man är tystlåten eller blyg så är det väl för att man just gör detta lite för mycket(alltså tänker på vad andra ska tycka/tänka om en) och blir då rädd typ.
Många svenskar verkar ju vara lite såhär, jag själv kan dra ett tråkigt exempel; då jag i tidigare tonåren och ville jag att min tjej skulle göra sugmärken så att jag sedan kunde visa grabbarna, då att de skulle tycka jag var en j-la gangster eller nåt. När jag sen blev lite äldre så ville jag inte att hon skulle göra detta då detta gav mig lite fjortisvibbar...
Och nu idag så skiter jag i vad andra tycker om jag har sugmärken eller inte.
Eller överhuvudtaget egentligen så skiter jag i vad folk tycker om mig, ingenting är särskilt pinsamt längre...däremot är det inte sagt att jag monar för folk och sånt skit för att jag inte bryr mig, där handlar det om respekt bara, tycker jag...
Så hur är ni?
Skiter ni i vad andra tycker/tänker om er eller är ni lite som den här killen i en tidigare tråd som inte ville gå till butik att handla och istället blev det hemkörda varor?
Bryr ni er så lite om vad andra tycker att ni t.o.m. kan släppa brakare på offentlig plats utan att 'give a shit' ?