2009-06-15, 09:10
Medlem
Hejsan!

Om man blir avstängd permanent eller tillfälligt...

Hur gör man för att ta reda på exakt vart man har gjort fel när man inte kommer åt sin sida?

Jag har blivit avstängd men fick tillbaka kontot men jag har däremot inte en aning om vad jag exakt gjort för fel?

Det stod att jag bröt mot regeln 1.0.1 eller något i den stilen. Jag har inte gjort reklam för något speciellt men däremot undrade jag om något som berörde ett specifikt märke men det borde ju inte vara förbjudet.

Ett tips:
När ni stänger av användare, skriv till dem vad exakt de har gjort för fel så att de kan undvika de om de mot förmodan återfår sitt konto igen.

MVH at1981
Ps. Tack på förhand för inkommande svar Ds.
Citera
2009-06-15, 09:13
Medlem
cannaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av varmdoat1981
Hejsan!

Om man blir avstängd permanent eller tillfälligt...

Hur gör man för att ta reda på exakt vart man har gjort fel när man inte kommer åt sin sida?

Jag har blivit avstängd men fick tillbaka kontot men jag har däremot inte en aning om vad jag exakt gjort för fel?

Det stod att jag bröt mot regeln 1.0.1 eller något i den stilen. Jag har inte gjort reklam för något speciellt men däremot undrade jag om något som berörde ett specifikt märke men det borde ju inte vara förbjudet.

Ett tips:
När ni stänger av användare, skriv till dem vad exakt de har gjort för fel så att de kan undvika de om de mot förmodan återfår sitt konto igen.

MVH at1981
Ps. Tack på förhand för inkommande svar Ds.
I vanliga fall får man ett PM där det står vad man gjorde för fel. Har dock aldrig blivit avstängd så jag vet inte hur det funkar just där, men vid varningar får man PM
Citera
2009-06-15, 09:21
Inaktiv Administrator
admin4s avatar
https://www.flashback.org/showthread.php?p=16937184

Har du ytterligare frågor så kontakta den moderator som annonserade ut avstängningen.

admin4
Citera
2009-06-15, 13:39
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cannaBe
I vanliga fall får man ett PM där det står vad man gjorde för fel. Har dock aldrig blivit avstängd så jag vet inte hur det funkar just där, men vid varningar får man PM

Nej man får inte ett pm jag har aldrig skickat något sådant. Vi kan nämligen inte skicka pm till avstängda medlemmar och då vi inte kan stänga av själva kan vi inte heller göra det i samband med avstägningen.

Däremot annonseras det alltid i varningsforumet och när man försöker logga in står anledningen. Vill man veta detaljer skickar man pm till moderatorn som annonserade avstägningen.
Citera
2009-06-17, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Däremot annonseras det alltid i varningsforumet och när man försöker logga in står anledningen. Vill man veta detaljer skickar man pm till moderatorn som annonserade avstägningen.
Jag har blivit avstängd med en hänvising till en tidigare användare, jag misstänker vilken användare detta är då det är den enda användaren jag fått avstängd. Jag kan dock inte hitta någon motivering eller tråd gällande denna användare.

Hjälp mig Snövit! Vad skall jag göra?
Citera
2009-06-17, 12:41
Medlem
SweTechs avatar
Använd Feedback https://www.flashback.org/forumdisplay.php?f=157
Citera
2009-06-17, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Använd Feedback https://www.flashback.org/forumdisplay.php?f=157
Jag har fått PM kontakt med en moderator, vi får hoppas att det löser sig så...
Citera
2009-06-18, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Nej man får inte ett pm jag har aldrig skickat något sådant. Vi kan nämligen inte skicka pm till avstängda medlemmar och då vi inte kan stänga av själva kan vi inte heller göra det i samband med avstägningen.

Hur skickar man pm om man blivit avstängd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in