2009-06-15, 00:22
Medlem
Axbrinks avatar
Det finns säkert nån som redan skrivit nått sånt här, men ja kör igen.
det är så att jag blir så sanslöst dålig av tjejer och då menar jag inte att jag är ihop med en tjej och vi bråkar å så, utan om en tjej någonsin visar mig minsta intresse blir jag helt körd och mår så jävla dåligt och blir så jävla deppig för jag tänker så mycket framåt och vet inte vad jag ska göra och mår skit hela tiden typ, även om det bara är någon som stöter lite på en på fyllan... så var det denna gången och nu sitter jag här och dricker bärs och vet inte riktigt var jag ska ta vägen, såhär vill jag ju inte ha det..

det är som att jag ser tjejer som en portal till ett högre leverne, ett slags nirvana, så bara man hittar en portal, spelar egentligen ingen roll vem det är, så blir jag helt jävla förstörd, det kan räcka med ett ord på krogen så är jag helt jävla körd i flera veckor... dock är det nästan aldrig så att jag stöter på någon själv och när någon väl stöter på mig så blir det så jävla illa, bruden som stötte på mig lite på krogen i onsdags var dessutom jävligt snygg och det är jag inte van vid, men jag spelade skitcool som vanligt, något som kanske inte är så jävla bra när jag sedan blir nykter och vill prata med den bruden hela tiden och vill så jävla mycket, tro fan att hon tycker det är weird då... och jag försöker tagga ner me sånt men det är skitsvårt, och jag blir fan inte av med alla jävla tankar, men på nått sätt är det som att bruden spelar ingen roll, det är bara kärleken liksom, när jag försöker tänka på denna bruden så kommer jag inte ens ihåg hur hon ser ut, och det spelar nog ingen roll alls egentligen, tro fan man vill ha en snygg brud men fan... jag vet inte vad jag ska göra... har en jävla massa jobbiga grejer, började nyss jobba på ett jobb där man va tvungen att må bra för att kunna jobba bra, å då blev det massa personlig utveckling, och då märkte jag skitmycket som jag gör och är som gör allt skitjobbigt...fan..fan fan fan.. och jag vet fan inte vad jag ska göra av mig själv, vill fly hela tiden på olika sätt men vafan, det hjälper inte om jag drar nån annanstans, då har jag ju fortfarande me hjärnan i bagaget... nån får gärna skriva nått vettigt här iallafall, vore schysst...peace
Citera
2009-06-15, 00:31
Medlem
Rembrandths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axbrink
Det finns säkert nån som redan skrivit nått sånt här, men ja kör igen.
det är så att jag blir så sanslöst dålig av tjejer och då menar jag inte att jag är ihop med en tjej och vi bråkar å så, utan om en tjej någonsin visar mig minsta intresse blir jag helt körd och mår så jävla dåligt och blir så jävla deppig för jag tänker så mycket framåt och vet inte vad jag ska göra och mår skit hela tiden typ, även om det bara är någon som stöter lite på en på fyllan... så var det denna gången och nu sitter jag här och dricker bärs och vet inte riktigt var jag ska ta vägen, såhär vill jag ju inte ha det..

det är som att jag ser tjejer som en portal till ett högre leverne, ett slags nirvana, så bara man hittar en portal, spelar egentligen ingen roll vem det är, så blir jag helt jävla förstörd, det kan räcka med ett ord på krogen så är jag helt jävla körd i flera veckor... dock är det nästan aldrig så att jag stöter på någon själv och när någon väl stöter på mig så blir det så jävla illa, bruden som stötte på mig lite på krogen i onsdags var dessutom jävligt snygg och det är jag inte van vid, men jag spelade skitcool som vanligt, något som kanske inte är så jävla bra när jag sedan blir nykter och vill prata med den bruden hela tiden och vill så jävla mycket, tro fan att hon tycker det är weird då... och jag försöker tagga ner me sånt men det är skitsvårt, och jag blir fan inte av med alla jävla tankar, men på nått sätt är det som att bruden spelar ingen roll, det är bara kärleken liksom, när jag försöker tänka på denna bruden så kommer jag inte ens ihåg hur hon ser ut, och det spelar nog ingen roll alls egentligen, tro fan man vill ha en snygg brud men fan... jag vet inte vad jag ska göra... har en jävla massa jobbiga grejer, började nyss jobba på ett jobb där man va tvungen att må bra för att kunna jobba bra, å då blev det massa personlig utveckling, och då märkte jag skitmycket som jag gör och är som gör allt skitjobbigt...fan..fan fan fan.. och jag vet fan inte vad jag ska göra av mig själv, vill fly hela tiden på olika sätt men vafan, det hjälper inte om jag drar nån annanstans, då har jag ju fortfarande me hjärnan i bagaget... nån får gärna skriva nått vettigt här iallafall, vore schysst...peace

Jag har exakt samma problem. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva för kommentar på allt det du skrev mer än vad jag redan har skrivit, men ganska nyligen var där en tjej som stötte på mig, och jag hamnade genast i nån sorts inre koma.
Ska eventuellt träffa en tjej snart som jag mött på en dejtingsajt eller vad man ska kalla det, och på grund av det är jag i en riktigt djup deprission just nu, och jag fattar inte varför egentligen. Hon är skitsnygg så jag borde ju vara gladare än någonsin, men jag vet inte...
Citera
2009-06-15, 00:49
Medlem
Axbrinks avatar
fan mannen, jag tror att det är för man tänker för mycket framåt, på vad som kan hända...man skulle ju inte kunna vara deppig om man bara fokuserade på nuet, deppig blir man ju av hur man uppfattade vad som hände tidigare och oftast väldigt negativa spekulationer om framtiden...
Citera
2009-06-15, 00:52
Medlem
Är det samma om du har många bollar i luften samtidigt? Man kan ju bli jävligt nervös om det känns som sista chansen, nu eller aldrig liksom, varenda gång man träffar en tjej. Men om man har flera på gång spelar det inte så stor roll om det inte funkar med en eller ett par.
Citera
2009-06-15, 01:00
Medlem
Axbrinks avatar
intressant, för det är ju precis så det känns, varenda gång man har lite på g känns det som: detta är den enda jag någonsin kan älska, försöker tänka theres plenty of fish in the sea men det är svårt för mig
Citera
2009-06-15, 01:05
Medlem
Bovarys avatar
Min psykolog sa till mig att en viss typ av personligheter (intellektuella, drömmare) har lätt för att bli olyckligt kära då de kan hålla något vid liv i huvudet mycket längre än andra. Kan bygga upp en drömbild och massa förväntningar och tankar på hur det skulle kunnat bli. Det man får försöka göra är att förankra det i verkligheten så mycket som möjligt. Vara mer rättfram och ärlig. Inte till exempel skicka sms för det brukar vara väldigt eggande för drömmeriet, utan istället träffas facetoface eller prata i telefon, och försöka hindra tankarna från att spinna iväg för mycket. Inte djupdyka i en relation som kanske inte har någon potential, utan håll det på en nivå som är äkta.

Våga tänka: Om du nu har så mycket tankar och planer - varför gör du inget åt det? För att det inte är på riktigt?
Senast redigerad av Bovary 2009-06-15 kl. 01:07.
Citera
2009-06-15, 01:06
Medlem
Citat:
intressant, för det är ju precis så det känns, varenda gång man har lite på g känns det som: detta är den enda jag någonsin kan älska, försöker tänka theres plenty of fish in the sea men det är svårt för mig

Tänka sig till det kan vara svårt, jag rekommenderar att sprida riskerna lite i verkligheten. Träffa flera tjejer samtidigt, inse att de inte är en bristvara. Det kan vara olika svårt att göra beroende på vilken personlighet man har, men det är värt att se till att man får det att ske. Det bättrar också på självförtroendet vilket alltid ökar chanserna att fler tjejer ska gilla en.
Citera
2009-06-15, 01:10
Medlem
Axbrinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bovary
Min psykolog sa till mig att en viss typ av personligheter (intellektuella, drömmare) har lätt för att bli olyckligt kära då de kan hålla något vid liv i huvudet mycket längre än andra. Kan bygga upp en drömbild och massa förväntningar och tankar på hur det skulle kunnat bli. Det man får försöka göra är att förankra det i verkligheten så mycket som möjligt. Vara mer rättfram och ärlig. Inte till exempel skicka sms för det brukar vara väldigt eggande för drömmeriet, utan istället träffas facetoface eller prata i telefon, och försöka hindra tankarna från att spinna iväg för mycket. Inte djupdyka i en relation som kanske inte har någon potential, utan håll det på en nivå som är äkta.

Våga tänka: Om du nu har så mycket tankar och planer - varför gör du inget åt det? För att det inte är på riktigt?

hahaha jävlar, inte för att skryta men en intellektuell drömmare är precis vad jag är...sick... men fan, hon stötte ju kanske på mig för hon va full å ångrar sig å skit å dumt å så, och hon är dryg på att svara på mina sms, och hon börjar aldrig skriva, det betyder för mig att hon inte är intresserad, dock brukar jag analysera sönder allt och jag hittar ju alltid något som jag kan tycka är fel...
Citera
2009-06-15, 01:25
Medlem
Axbrinks avatar
dock ser ju jag relationer i allt, om nån bara pratar me mig på krogen kan man ju inte ringa å bara, jag är torsk men det är för att du är en portal till ett högre leverne, sorry...är du sugen? de känns ju wack?
Citera
2009-06-15, 02:25
Medlem
Bovarys avatar
Citat:
dock ser ju jag relationer i allt, om nån bara pratar me mig på krogen kan man ju inte ringa å bara, jag är torsk men det är för att du är en portal till ett högre leverne, sorry...är du sugen? de känns ju wack?

Det känns wack för att det är lite wack. Kanske inte bara wack på ett dåligt sätt dock - att säga så skulle ju verkligen göra intryck. Lär funka bättre än de flesta idiotiska raggningsrepliker vi får stå ut med annars. Vissa kanske skulle bli bortskrämda men isåfall kanske de inte var så intressanta iallafall, och jag tror att de flesta tjejer ofta saknar speciella och djupa killar, de som vågar prata med en brukar vara väldigt stereotypa på ett osexigt sätt.

Men även om du skulle bli totalt dissad så har du ju ändå varit ärlig och fått ett ordentligt svar, vilket gör att du slipper det överdrivna drömmandet som kan vara destruktivt i det långa loppet.
Citera
2009-06-15, 02:46
Medlem
Axbrinks avatar
vill du gifta dig med mig bovary
Citera
2009-06-15, 10:46
Medlem
Axbrinks avatar
jaha ja, nu är jag nykter och vaken och jag tyckte fortfarande att dina råd var bra så den ska jag nog prova, tack så mycket...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in