2009-06-15, 13:10
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chelsea FC
ahh lugnande svar. Så nu kan jag låta han hyra den utan att oroa mig. Men om vi säger att jag krockar den, blir det jag eller han som blir ansvarig?
Varför inte bara hyra en bil själv? Taskigt mot brorsan att låta honom riskera massa när du lika gärna kan hyra själv.
Citera
2009-06-15, 16:27
Medlem
Chelsea FCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Varför inte bara hyra en bil själv? Taskigt mot brorsan att låta honom riskera massa när du lika gärna kan hyra själv.

jo hyra den på mig hade ja gärna gjort men har kollat OKQ8, dem hyr ut endast bilar för 4 pers "lilla kategorin" till personer under 20 medan för att hyra för 5 pers måste man vara 20 o ja är 19.

Om nått skulle hända kan inte min bror bara intyga att det var han som körde så står ju jag för alla kostnader såklart. Han kommer inte lägga något hur som helst. Hur är det med deposition? tar dem ut en eller ej?
Citera
2009-06-15, 18:43
Medlem
core_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chelsea FC
jo hyra den på mig hade ja gärna gjort men har kollat OKQ8, dem hyr ut endast bilar för 4 pers "lilla kategorin" till personer under 20 medan för att hyra för 5 pers måste man vara 20 o ja är 19.

Om nått skulle hända kan inte min bror bara intyga att det var han som körde så står ju jag för alla kostnader såklart. Han kommer inte lägga något hur som helst. Hur är det med deposition? tar dem ut en eller ej?

Depostionen är att antingen betala förskottshyran medelst kort (och inga electronkort, för tusan bövlar) alternativt beräknad hyra + 2000 spänn kontant.
Gäller dock endast lastbilar, qulbil eller liten.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in