Ok, då får det bli nyckelringen. Fast den jag har sikten inställt på har följande specifikationer:
Har aldrig sett en på Tradera som har 740x480. Jag antar att de som finns där inte är original utan kopior från Asien. Man kan bara hoppas att de funkar som de ska.
Eftersom det blir mer populärt med spionkameror, backkameror, minikameror o.s.v tänkte jag att man kunde ha en tråd där man lägger upp liten filmklipp och kanske en liten recension.
Alltså tanken med den här tråden är att man kan fråga om vilken spionkamera/minikamera man ska köpa och sen att det finns videoklipp från kamerorna här. Fanns väl inte direkt nå info i den tråden du länkade!?
Senast redigerad av M0DS 2010-02-06 kl. 17:08.
Vet någon nåt om spionkameran som presenteras här http://www.lightinthebox.com/High-De...l?currency=EUR ? Är den bra? Finns det några andra spionkamerar i halsband förutom "dog tags" för dom var lite för uppenbara som kameror tyckte jag.
Alltså lite säckehet som gäller, tex om två personer dycker upp och de liknar ett par ifrån kiruna som vill driva in tv-licensen så bör du inte öppna dörren för dem!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!