Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Det dr lt spnnande, Vlvillig! Intrycket man fr av din berttlelse r det lter tmligen likt en tysk Party Treff. Stmmer det eller finns det andra skillnader i upplgget, regler osv?
Lste nyss Nyhanares rapport frn Wagenfeld och det lt mycket mer storskaligt och opersonligt. Han skrev ngot om 16 tjejer och en kass knsfrdelning, det lter som om det var en jkla massa folk dr.
I London var det 12 eller 13 manliga gster, 7 tjejer och 3 personer som hll i det praktiska. Stmningen var ganska avslappnad, enda gngen det uppstod ngon form av stressmoment var mot slutet nr det var mindre n 15 min kvar.
Vad gller reglerna vid Lady Marmelade vet jag faktiskt inte vad som gllde. Jag fick lite lust ibland att bara springa fram och stoppa kuken i munnen p en tjej som precis blev psatt men jag fick intrycket att det skulle strida mot den engelska artigheten som verkade rda. Jag trodde att det skulle vara vanligt med en tjej som servade tv killar samtidigt men det var snarare tvrtom. Eftersom det alltid satt ett gng mn p vervningen och vilade s var knsfrdelningen i sovrummen helt ok.