• 1
  • 2
2009-06-14, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
BIlder annars har det inte hnt

De har en sajt som du ltt kan googla fram. Dr finns bilder, dock inte p mig (hoppas jag verkligen! )
Citera
2009-06-14, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zozola
fett fett najs, r det nn ldersgrns? hgre n 18 undrar jag ofc..

Jag frmodar att ldersgrnsen r 18. Jag frgade inte eftersom jag sjlv passerat 18 och antog att det inte skulle rnna runt fjortisar dr.
Citera
2009-06-14, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Det dr lt spnnande, Vlvillig! Intrycket man fr av din berttlelse r det lter tmligen likt en tysk Party Treff. Stmmer det eller finns det andra skillnader i upplgget, regler osv?

Lste nyss Nyhanares rapport frn Wagenfeld och det lt mycket mer storskaligt och opersonligt. Han skrev ngot om 16 tjejer och en kass knsfrdelning, det lter som om det var en jkla massa folk dr.

I London var det 12 eller 13 manliga gster, 7 tjejer och 3 personer som hll i det praktiska. Stmningen var ganska avslappnad, enda gngen det uppstod ngon form av stressmoment var mot slutet nr det var mindre n 15 min kvar.

Vad gller reglerna vid Lady Marmelade vet jag faktiskt inte vad som gllde. Jag fick lite lust ibland att bara springa fram och stoppa kuken i munnen p en tjej som precis blev psatt men jag fick intrycket att det skulle strida mot den engelska artigheten som verkade rda. Jag trodde att det skulle vara vanligt med en tjej som servade tv killar samtidigt men det var snarare tvrtom. Eftersom det alltid satt ett gng mn p vervningen och vilade s var knsfrdelningen i sovrummen helt ok.
Senast redigerad av Vlvillig 2009-06-14 kl. 15:37.
Citera
2009-06-14, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Frutom Lady Marmelade lr ven Sacred Rose Parties erbjuda likartade upplevelser p sin sexparties. Inte fr att jag har planerat att ka till London den nrmsta tiden, men har du hrt om kvaliteten p deras tillstllningar r i paritet med Lady Marmelade eller om det r bttre eller smre? Kan vara bra att veta i fall jag ker dit ngon gng framver.

Jag lste om bda p ISG och Lady Marmelade hade bttre omdmen. Jag minns dock inte vad det var som skiljde dem t.

Om du kommer till London s skicka ett pm s drar vi dit tillsammans. D fr jag en urskt att gra det en gng till i egenskap av turistguide.
Citera
2009-06-14, 16:02
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig
Lste nyss Nyhanares rapport frn Wagenfeld och det lt mycket mer storskaligt och opersonligt. Han skrev ngot om 16 tjejer och en kass knsfrdelning, det lter som om det var en jkla massa folk dr.

I London var det 12 eller 13 manliga gster, 7 tjejer och 3 personer som hll i det praktiska. Stmningen var ganska avslappnad, enda gngen det uppstod ngon form av stressmoment var mot slutet nr det var mindre n 15 min kvar.

Vad gller reglerna vid Lady Marmelade vet jag faktiskt inte vad som gllde. Jag fick lite lust ibland att bara springa fram och stoppa kuken i munnen p en tjej som precis blev psatt men jag fick intrycket att det skulle strida mot den engelska artigheten som verkade rda. Jag trodde att det skulle vara vanligt med en tjej som servade tv killar samtidigt men det var snarare tvrtom. Eftersom det alltid satt ett gng mn p vervningen och vilade s var knsfrdelningen i sovrummen helt ok.

D s. Personligen fredrar jag nog, precis som du, en privat sejour med en tjej i ett rum one-on-one. Voyeurism r inte riktigt mitt gebit (ven om det kan vara ett grnsfall nr man vistas i porrbion p en FKK-klubb )

Citat:
Jag lste om bda p ISG och Lady Marmelade hade bttre omdmen. Jag minns dock inte vad det var som skiljde dem t.

Om du kommer till London s skicka ett pm s drar vi dit tillsammans. D fr jag en urskt att gra det en gng till i egenskap av turistguide.

Ja, jag hittade alldeles nyligen det hr inlgget p ISG som bekrftar att LMP innehar en srstllning bland de sexparties som anordnas i och kring den brittiska huvudstaden.

Den hr sommaren r det Berlin som gller fr undertecknad men lngre fram vet man ju aldrig....
Citera
2009-10-30, 13:59
Medlem
Wu-Tangs avatar
Verkar intressant, men hur r det med skerheten? Vad jag menar r allts om man mste visa upp ett intyg frn lkare att man r frisk. Kan tnka mig att knssjukdomar sprids ganska ltt p sna stllen
Citera
2009-10-31, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wu-Tang
Verkar intressant, men hur r det med skerheten? Vad jag menar r allts om man mste visa upp ett intyg frn lkare att man r frisk. Kan tnka mig att knssjukdomar sprids ganska ltt p sna stllen

Jag lt tjejerna suga av mig utan kondom men det r givetvis ett risktagande. Om du r orolig s sg till att du inte vill ha blsjobb utan kondom, jag tror inte ngon tar illa upp. En annan riskfaktor r naturligtvis svininfluensa och vanliga frkylningar.

Kunderna behver inte visa upp ngot friskhetsintyg. Om du undrar huruvida tjejerna testas s googla fram sajten och mejla, de r snabba p att besvara mejl.
Citera
2009-11-02, 15:49
Medlem
DifferentViews avatar
Citat:
Jag gick runt och tittade storgt p knullande par innan en tjej grabbade tag i mig. Hon bad mig lgga mig p rygg p en sng och brjade suga. Bredvid mig blev en sexig latina tagen bakifrn och hon brjade hjlpa till med blsjobbet.

Tur att du fick hjlp att suga, s du slapp gra hela jobbet sjlv

Annars, kul text.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här