Min flickvän skapade idag ett konto på Maria Bingo, hon ville kolla hur det var på sidan och så.
Man fick 50 SEK i bonuspengar. Det gick tydligen bra för henne och hon vann upp dessa 50 kr till 500 kr efter bara någon timme.
Så hon skickar ett meddelande till support och frågar hur många gånger hon måste omsätta dessa 50 kr för att kunna få ta ut pengarna. Detta får hon som svar:
Hej ****,
Tack för ditt mail.
Tyvärr är det så att du kan inte omsätta din bonus. Du måste göra en insättning för att kunna ta ut dina pengar som du vunnit efter din insättning. Så dina bonuspengar kommer du bara att kunna spela för.
Ha en fortsatt trevlig kväll och God Jul!
Vänliga Hälsningar
**** *
Så som jag fattade det så skulle hon kunna få ta ut pengarna efter en insättning, men icke.
Hej ****,
Tack för ditt mail.
Nej tyvärr de pengarna du vunnit innan du gjort en insättning kommer du inte kunna ta ut. Det som du vinner efter att du har gjort en insättning kommer du att kunna ta ut men de 400 som du har vunnit är bara bonuspengar tyvärr.
Ha en trevlig kväll!
Vänliga Hälsningar
**** *
Vad är det då för mening med dessa bonuspengar om man varken får omsätta dessa eller ta ut efter insättning?
finns en hel del siter där man omöjligt kan göra uttag utav välkomstbonusen. riktigt förjävligt att de gör reklam att man får 50kr när man registrerar sig men dessa kronorna är inte kronor mer än vad bananer är äpplen.
Man måste omsätta pengarna x-antal gånger innan man kan ta ut det...helt skumt
Jag hade förstått om man hade kunnat omsätta pengarna, men inte ens det kan man. Dessa bonuspengar som dem kallar det är inte riktiga pengar tydligen. suck..