2009-06-13, 23:06
Medlem
Hej Jag undrar om någon vet hur lång tid det tar ungefär tills man får pengarna man tagit ut från maria bingo till sitt bankkonto?
Citera
2009-06-14, 00:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av albrekt
Hej Jag undrar om någon vet hur lång tid det tar ungefär tills man får pengarna man tagit ut från maria bingo till sitt bankkonto?

Kan sätta tusen spänn på att du hade fått detta svar från kundtjänsten, eller till och med att det stått när du gjort uttaget:

3-5 bankdagar. Det är vardagar alltså.

Citera
2009-06-14, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rambonaut
Kan sätta tusen spänn på att du hade fått detta svar från kundtjänsten, eller till och med att det stått när du gjort uttaget:

3-5 bankdagar. Det är vardagar alltså.

Aha tack stog faktiskt inget när jag gjorde uttaget och sen tänkte jag att flashback hade ett snabbare svar på detta än kundtjänst
Citera
2009-08-27, 01:28
Medlem
När det ändå finns en tråd och kundtjänst är stängd, hur länge tog VISA & payson för er?
Citera
2009-08-27, 02:31
Medlem
degen123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av albrekt
Tog 1 dag för mig
Citera
2009-08-27, 14:15
Medlem
Fick svar av supporten, om någon är intresserad i framtiden.

"Efter att de fått sitt godkännande så är det inom 10 arbetsdagar för
VISA uttag och inom 2 arbetsdagar för Payson "
Citera
2010-12-22, 22:15
Medlem
Maria Bingo - Världens sämsta "spelsajt"?

Hejsan

Min flickvän skapade idag ett konto på Maria Bingo, hon ville kolla hur det var på sidan och så.
Man fick 50 SEK i bonuspengar. Det gick tydligen bra för henne och hon vann upp dessa 50 kr till 500 kr efter bara någon timme.

Så hon skickar ett meddelande till support och frågar hur många gånger hon måste omsätta dessa 50 kr för att kunna få ta ut pengarna. Detta får hon som svar:

Hej ****,

Tack för ditt mail.

Tyvärr är det så att du kan inte omsätta din bonus. Du måste göra en insättning för att kunna ta ut dina pengar som du vunnit efter din insättning. Så dina bonuspengar kommer du bara att kunna spela för.

Ha en fortsatt trevlig kväll och God Jul!

Vänliga Hälsningar
**** *

Så som jag fattade det så skulle hon kunna få ta ut pengarna efter en insättning, men icke.

Hej ****,

Tack för ditt mail.

Nej tyvärr de pengarna du vunnit innan du gjort en insättning kommer du inte kunna ta ut. Det som du vinner efter att du har gjort en insättning kommer du att kunna ta ut men de 400 som du har vunnit är bara bonuspengar tyvärr.

Ha en trevlig kväll!

Vänliga Hälsningar
**** *

Vad är det då för mening med dessa bonuspengar om man varken får omsätta dessa eller ta ut efter insättning?

Har ni varit med om något l liknande?
Citera
2010-12-22, 22:17
Medlem
Dr_Dollars avatar
Det är bara ett lockbete

Man måste omsätta pengarna x-antal gånger innan man kan ta ut det...helt skumt
Citera
2010-12-22, 22:25
Bannlyst
Det jag har märkt är att bingosajters no deposit bonusar är helt värdelösa eftersom man inte kan ta ut vinster man gjort på dom även om man sätter in.
Citera
2010-12-22, 22:25
Medlem
midnighttrains avatar
finns en hel del siter där man omöjligt kan göra uttag utav välkomstbonusen. riktigt förjävligt att de gör reklam att man får 50kr när man registrerar sig men dessa kronorna är inte kronor mer än vad bananer är äpplen.
Citera
2010-12-22, 22:26
Medlem
Rätta mig om jag har fel men är det inte ganska vanligt att spelsajter har dom här "reglerna" vad gäller bonuspengar?
Citera
2010-12-22, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Det är bara ett lockbete

Man måste omsätta pengarna x-antal gånger innan man kan ta ut det...helt skumt

Jag hade förstått om man hade kunnat omsätta pengarna, men inte ens det kan man. Dessa bonuspengar som dem kallar det är inte riktiga pengar tydligen. suck..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in