Citat:
Ursprungligen postat av Canariz
Jag har hört jättemycket bra om Lorazepam, speciellt 2 mgs i blister. Tror de heter Atipam.
Härom kvällen tog jag utan någon tidigare erfarenhet 1 st 2mgs tablett och fyllde efter 1 timme på med en 10mgs Diazepam-tabbe (bra kvalitet).
Jag har inte direkt någon hög tolerans, men jag tycker mig inte ha känt av Lorazepamen.
Istället fick jag, och min kompis som tog samma dos, något som kan liknas vid de hallucinationer man kan få vid insomnade. D.v.s. "korta drömsekvenser" när man stänger ögonen för att sedan vaknade upp igen och inte minnas ett skit av vad man drömt. Det hände ca 10 gånger, vi kollade på en film och hade båda samma effekt.
När man ställde sig upp eller borstade tänder saknades helt effekten.
Är det dåliga piller? Tog vi för lite? Bör vi kombinera med alkohol?
Eftersom vi nu har en hel jävla del Lorazepam vore det riktigt nice om man kunde få tjysta rus på det. Jag läste någonstans att vissa individer blev uppjagade och istället hade obehagliga hallucinationer. Kan det vara något sådant vi drabbades av?
Tack på förhand för goda svar av Flashbacks kollektiv.
Jag fick hallucinationer av Lorazepam, såg grön rök som kom ur väggen och så fort man kollade på nått så sväva de iväg osv. Spydde i 2-3 dagar efter, räckte med att man tog 2 tabletter.
Aldrig mer Lorazepam för mig