• 1
  • 2
2009-06-13, 12:22
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Är du desperat så tycker jag att du ska sticka till platsen där missbrukarnna håller till, och fråga snällt. Det är säkert inga problem, ta med några tjugor eller några öl så går det nog ännu lättare!
Citera
2009-06-13, 12:30
Bannlyst
Finns överallt på BM.
Citera
2009-06-13, 12:41
Medlem
SMD FBs avatar
många steroid shoppar har verktyg som sa och vs. Dock behöver man handla för minst en summa pengar. På sa 500, på vs 2000 tror jag.
Citera
2009-06-13, 12:46
Medlem
Gott&Blandats avatar
Säg till om det kniper så ska jag visa lekparken jag brukar slänga mina verktyg i.
Citera
2009-06-13, 12:52
Medlem
Mulltoans avatar
Jag har en hel konsumkasse. Var ska jag slänga den?
Citera
2009-06-13, 12:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mulltoan

Använda eller oanvända?

Använda - vore bäst o lämna till apoteket, dock vääääldigt misstänksamt.

Oanvända - Gör vad du vill

MVH
Citera
2009-06-13, 13:50
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulltoan

Pumparna kan du ge till barnen så här i skolavslutningstider att leka med som vattenpistoler. Nålarna lägger du på brevlådan och postar till mig. Spola ur dem först, så att inte svaret täpper till kanylerna. Det är så jobbigt att försöka koka bort stopp... man glömmer bara vattnet på plattan, och så skaver nålarna runt i botten på kastrullen och blir slöa, utan att propparna försvinner. Personligen spolar jag ur mina kanyler i mitt dricksglas, som därmed ackumulerar en del tjack och blod under dagens lopp. Jag skulle kunna använda lösningsvattnet, men det brukar jag koka för att lättare lösa upp tjacket, varför det vattnet är varmt och inte lämpar sig för ändamålet att spola ur verktyg, då varmt vatten kommer blodet att koagulera.
Citera
2009-06-13, 15:14
Medlem
Mulltoans avatar
De här går inte att plocka isär. Det är diabetessprutor.
Citera
2009-06-13, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OBrien
Den skall inte användas för kroppsligt bruk... Tänkte att någon ur pundarskaran visste, men ack!

Om du endå inte skall använda för kroppsligt bruk, varför är du då rädd för att bli HIV-smittad?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in