2012-11-10, 06:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiku
Är det alltså värt att köpa ett X-box och tappa HDMIN? Kommer jag märka skillnad? jag menar x-box kostar ju inte så mycket längre som att uppgradera grafikkortet till datorn

Om du syftar på hdmi uttag så har ALLA 360 modeller det idag.

Det var bara den gamla modellen som bara hade komponent uttag

Så ja...det är värt det...
2012-11-10, 08:28
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vike22
Jag ser att folk med Xbox undrar hur man kan spela på ps3 om den är "sämre" än vad Xbox till och med är, och att det laggar fruktansvärt på Xbox..
Jag kan säga att jag har ett av dem äldsta ps3 på marknaden, och jag har aldrig, någonsin, haft problem då jag spelat GTA. Har alltid flutit på perfekt!

Har inte heller hört någon som klagar på sitt gta på Playstation. Dock klagar varannan kotte med Xbox på allt möjligt.

Kommer därför alltid att spela på Playstation, och det är enligt mig tusen gånger bättre än Xbox, på alla sätt! Så sluta nu lipa över era Xbox som laggar, och köp ett ps3 istället..
Fan vad konstigt .. jag har också det och min ps3a dippar vid tunga strider. Det gör min Xbox oxå iof men ps3an gör det oxå!
2012-11-10, 08:56
Medlem
Stora spel kan göras bättre på PS3 eftersom den har en Bluray som kan rymma mer data än flera DVD-skivor. På PS3 kan grafiken därför vara bättre än på xbox360 när det gäller stora spel. Jag tror mig ha läst någonstans att t.ex. Final Fantasy XIII är mycket snyggare på PS3 än på xbox360.
2012-11-10, 10:37
Medlem
Bricabracs avatar
Jag hoppas att R* har gjort så att det inte ska vara så enkelt att sno bilar. Utan att man måste köpa bilar om man verkligen vill äga en bil. Visst om man måste sno en för stunden, men då måste man dumpa bilen för att inte snuten ska kunna spåra dig till bilstölden. Jag vill kunna glida runt i en sketen rosthög i början av spelet, för att sedan jobba mig uppåt under spelets gång och få belöningar av mitt hårda slit i form utav att kunna investera i lite finare bilar. Jag tycker att det känns jävligt knas när man äger endast 350 dollar men har snott värsta sportbilen värd miljoner, och polisen är inte ens ute efter en.
2012-11-10, 10:39
Medlem
albostyles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bricabrac
Jag hoppas att R* har gjort så att det inte ska vara så enkelt att sno bilar. Utan att man måste köpa bilar om man verkligen vill äga en bil. Visst om man måste sno en för stunden, men då måste man dumpa bilen för att inte snuten ska kunna spåra dig till bilstölden. Jag vill kunna glida runt i en sketen rosthög i början av spelet, för att sedan jobba mig uppåt under spelets gång och få belöningar av mitt hårda slit i form utav att kunna investera i lite finare bilar. Jag tycker att det känns jävligt knas när man äger endast 350 dollar men har snott värsta sportbilen värd miljoner, och polisen är inte ens ute efter en.

Tänk på att spelet fortfarande heter GTA. Söker du "realism" får du nog vända dig någon annan stans.
2012-11-10, 10:54
Avslutad
Sitter här och funderar på vilken konsoll jag ska lira det på...

Orkar mitt gamla x360 arcade med spelet eller är det bättre att köpa ett ps3??
2012-11-10, 10:57
Medlem
Bricabracs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av albostyle
Tänk på att spelet fortfarande heter GTA. Söker du "realism" får du nog vända dig någon annan stans.

Jag söker inte realism för fem öre, det jag söker efter är ett bättre spelupplägg där jag som spelare kan bli belönad och verkligen få användning om pengarna jag tjänar.
2012-11-10, 11:05
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enknutensak
Sitter här och funderar på vilken konsoll jag ska lira det på...

Orkar mitt gamla x360 arcade med spelet eller är det bättre att köpa ett ps3??
Såklart den orkar det.. om du är orolig för att måste spela på flera skivor investera hellre i en hårddisk så du kan installera spelet istället.
2012-11-10, 11:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten
Såklart den orkar det.. om du är orolig för att måste spela på flera skivor investera hellre i en hårddisk så du kan installera spelet istället.

Vetifan asså, känns som ett säkrare alternativ och köpa en ps3...
2012-11-10, 11:10
Medlem
BaiskeliPampus avatar
Vad tror vi om radiokanaler och liknande?
Det hade ju varit helt fantastiskt att kunna åka in till staden från sin trailor med Trevor, kidnappa nån "soccermom" slänga in henne i bakluckan i sin rostiga van, gasa ut från staden strax innan solnedgången, ut i öknen med K-ROSE pumpandes ut från högtalarna med "Mama don't let your baby grow up to be a Cowboy" för att sedan dumpa en bensinhink och tända på bilen, i samband med att man tar en cigg och ser solen gå ner bakom Mount Chillard.

Jag tänkte först att det skulle bli helt fantastiskt med samma radiokanaler som fanns i SA då det är samma stad, men sen slog det mig, att det inte alls är samma "värld" som i SA, och då är det väll omöjligt att de slänger in K-ROSE och liknande? Eller tror vi att de kommer göra nått i samma stuk som de radiostationer vi alla älskade i SA?
2012-11-10, 11:21
Medlem
showbizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bricabrac

Jag håller helt med dig, det var därför jag blev så besviken över att man inte kunde köpa hus längre. Det hade varit roligt att spela med en välputsad fasad, och vara helt clean på pappret, men utföra de mest bestialiska morden. Lite Sopranos... Jag hoppas innerligt att de fixar de mer realistiskt... Kanske att man inte kan sno de fetaste bilarna och sådär..
2012-11-10, 11:35
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enknutensak
Vetifan asså, känns som ett säkrare alternativ och köpa en ps3...
Varför skulle det vara säkrare?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in