2012-11-08, 19:31
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ardbeg-och-LSD
Den nedräkningen har stannat för mig? Var inte den bara för omslaget?

1 timme och 30 minuter kvar.
Sweet
2012-11-08, 19:34
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ardbeg-och-LSD
I så fall är det inte så svårt att lista ut vem av dom det handlar om, ifall man kollar bilden här

http://www.rockstargames.com/newswire/article/46031/grand-theft-auto-v-trailer-2-coming-next-week-wed-nov-14.html
Där är den, ja Jag letade efter den. tackar.
2012-11-08, 19:39
Medlem
Jamaicamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kessler
Hehe. Snubben i mitten ser mexikansk ut. Det gjorde inte CJ. Smart av R* att ha med en svart mexikan då har man täckt två grupper av människor i en.
Om snubben i fråga är både svart och latino så tyder ju allt på att det är han som kommer röstas av rapparen The Game, som själv är halv mexikan/halv svart.
2012-11-08, 19:43
Medlem
Gideon-Stures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energi
Nej det är inte bekräftat alls. En möjlighet snarare. Själv så tror jag att man är en karaktär och dom andr atvå är sina närmaste "homies" så att säga. Att man kan ta hjälp utav dom på ett bättre sätt än tidigare GTAn.
Vet du vad protagonist, betyder?
Har nån av er som gnäller överhuvudtaget spelat ett spel där man byter gubbe förut?

Funkade hur bra som helst i the getaway (även om spelet i sig inte var så bra). Funkade jävligt bra i farenheit till ps2 också (det e visserligen än helt annan genre än gta).

Det skulle vara kul om nån av dom tre spelbara var polis. ... men de e inte speciellt troligt om man ser hur dom ser ut, och med tanke på att det e ett gta.

Citat:
Ursprungligen postat av Kiku
Men som i RDR
Spelet/storyn var ju för fan mer eller mindre slut när det hände.
Senast redigerad av Gideon-Sture 2012-11-08 kl. 19:52.
2012-11-08, 19:47
Medlem
Energis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gideon-Sture
Vet du vad protagonist, betyder?
Har nån av er som gnäller överhuvudtaget spelat ett spel där man byter gubbe förut?

Funkade hur bra som helst i the getaway (även om spelet i sig inte var så bra). Funkade jävligt bra i farenheit till ps2 också (det e visserligen än helt annan genre än gta).

Det skulle vara kul om nån av dom tre spelbara var polis. ... men de e inte speciellt troligt om man ser hur dom ser ut, och med tanke på att det e ett gta.

Ja huvudperson. En historia kan ha flera huvudpersoner men alla behöver inte vara spelbara för det. Hursomhelst så vet vi ingenting med säkerhet just nu.
2012-11-08, 19:55
Medlem
Skandalfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
Jag tror det kan vara så att man till viss del får välja ur vilket perspektiv man ska lira ett uppdrag. Bankrån t.ex. Ena gubben ska fixa ett eller fler flyktfordon, andra ska fixa vapen, och den tredje ska fixa förklädnad. Då får man välja mellan de tre alternativen. Sen träffas alla igen för en cutscene. Bara en teori då. Men tre huvudkaraktärer ger ju (förhoppningsvis) stora valmöjligheter och många anledningar till att spela om spelet. Skulle inte förvåna mig om man kan hålla sig till en gubbe genom hela spelet och bara spela hans partier. Sen när spelet är slut så kör man om med en annan.

Om det sedan är som i GTA 4 att man måste göra val som är avgörande för spelets utgång så kan det ju bli en jävla massa slut. Om varje gubbe kan få 2 olika slut, så har man ju möjligheten att spela om spelet 6 gånger med olika resultat varje gång.

Det här var nog det bästa som kunde hända tror jag, gött med nytänk. Dessutom så är det rockstar som gör spelet, så jag tror inte nån behöver oroa sig.

Tack för att även du verkar se potentialen i detta. Jag fattar inte hur folk kan vara så skeptiska och tror R* skulle faila på en sån här sak i ett så oerhört efterlägtat och stort spel, speciellt då vi inte fått några detaljer än. Idioter!

Jag ser framför mig att detta blir ett mellansteg mellan CJ's crew och alla tjatiga vänner i IV. Att man framförallt efter storyns slut kan ta med sina 2 polare och ställa till med trubbel. En rätt tråkig grej med andra titlar är ju att man vart lite ensam efter storyns slut.

Jag tror heller knappast att man måste fladdra runt med alla 3 protags samtidigt under uppdrag, som ett gäng dagisbarn. Istället tror jag mer på att man väljer en för hela storyn eller (mindre troligt) för varje uppdrag.

Men nu när vi äntligen ska få och har fått sjukt efterlängtad info kan väl alla ni gnäll-miffon gå och lägga er så att vi andra kan njuta fullt ut.
2012-11-08, 19:58
Medlem
Kikus avatar
Citat:

Ja men allt runt omkring storyn
Det blir lite som maffia när man är låst till storyn och inte kan leka runt.
2012-11-08, 20:06
Medlem
Kesslers avatar
Citat:
Vad spelar det för roll!? Jag klarade 100% på RDR och då var det sjukt irriterande

I RDR:Undead nightmare
2012-11-08, 20:25
Medlem
PixelPiratens avatar
Men fyfan vad underbart!

Jag älskar idén av 3 protagonister.. underbart! 3 olika unika storys, även jag som rollspelare kommer ha massa möjligheter!
2012-11-08, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jamaicaman
Om snubben i fråga är både svart och latino så tyder ju allt på att det är han som kommer röstas av rapparen The Game, som själv är halv mexikan/halv svart.

Hoppas!

Dock är han 25% mexikan och 75% svart. Hans far är 50% mexikan/svart och mor är 100% svart.
Senast redigerad av Strikefour 2012-11-08 kl. 20:28.
2012-11-08, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kessler
Hehe. Snubben i mitten ser mexikansk ut. Det gjorde inte CJ. Smart av R* att ha med en svart mexikan då har man täckt två grupper av människor i en.

Skulle vara coolt om man börjar när man är ung och jobbar sig uppåt. Typ såhär: http://www.youtube.com/watch?v=H2wtH54eYqg

Hahaha jäävlar vilken bra video!

Alla här inne kommer med så vettiga förslag att man inte vet vad man ska tro och hoppas på, riktigt taggad tills nästa trailer kmr ut!!!
2012-11-08, 20:28
Medlem
Reggaemans avatar
Jag har nog aldrig hypat så mycket inför ett spel som jag gör inför Gta V

Kommer bli legendariskt och jag hoppas verkligen, HOPPAS att fysikmotorn från Gta IV finns kvar eller att en ännu mer verklighetstrogen förbättrad fysikmotor används

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in