Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
Jag tror det kan vara så att man till viss del får välja ur vilket perspektiv man ska lira ett uppdrag. Bankrån t.ex. Ena gubben ska fixa ett eller fler flyktfordon, andra ska fixa vapen, och den tredje ska fixa förklädnad. Då får man välja mellan de tre alternativen. Sen träffas alla igen för en cutscene. Bara en teori då. Men tre huvudkaraktärer ger ju (förhoppningsvis) stora valmöjligheter och många anledningar till att spela om spelet. Skulle inte förvåna mig om man kan hålla sig till en gubbe genom hela spelet och bara spela hans partier. Sen när spelet är slut så kör man om med en annan.
Om det sedan är som i GTA 4 att man måste göra val som är avgörande för spelets utgång så kan det ju bli en jävla massa slut. Om varje gubbe kan få 2 olika slut, så har man ju möjligheten att spela om spelet 6 gånger med olika resultat varje gång.
Det här var nog det bästa som kunde hända tror jag, gött med nytänk. Dessutom så är det rockstar som gör spelet, så jag tror inte nån behöver oroa sig.
Tack för att även du verkar se potentialen i detta. Jag fattar inte hur folk kan vara så skeptiska och tror R* skulle faila på en sån här sak i ett så oerhört efterlägtat och stort spel, speciellt då vi inte fått några detaljer än. Idioter!
Jag ser framför mig att detta blir ett mellansteg mellan CJ's crew och alla tjatiga vänner i IV. Att man framförallt efter storyns slut kan ta med sina 2 polare och ställa till med trubbel. En rätt tråkig grej med andra titlar är ju att man vart lite ensam efter storyns slut.
Jag tror heller knappast att man måste fladdra runt med alla 3 protags samtidigt under uppdrag, som ett gäng dagisbarn. Istället tror jag mer på att man väljer en för hela storyn eller (mindre troligt) för varje uppdrag.
Men nu när vi äntligen ska få och har fått sjukt efterlängtad info kan väl alla ni gnäll-miffon gå och lägga er så att vi andra kan njuta fullt ut.