2011-11-08, 20:59
Medlem
Zephyreuss avatar
Tror ni att det kommer ta lika lång tid att portas (ordentligt denna gång får vi hoppas!) till PC som IV gjorde?

-Zeph
2011-11-08, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dip
Sluta prata i termer som "OM" ens kolla på orginalkällan, en påstådd engelsk speljournalist som motsäger sig själv X jävla ggr samt har sämre grammer än folk som går i gymnasiet.

Snälla håll käften och sluta posta den där jävla dret skiten, FORTSÄTTNINGSVIS om du hittar något du tror är "nyheter" eller "legit" anta att det EJ är det och bespara dig själv idiotförklaringen som medföljer postandet av skiten.

Du behöver inte bli sur
2011-11-08, 21:28
Medlem
http://img.gameru.net/img/0ac05.jpg

Börjar om någon timme återstår att se hurvida någon information om GTA V (FIVE) kommer ges.
2011-11-08, 21:32
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Tycker det finns rätt mycket som faktiskt är KONKRET och inte diskussioner hurvida grisar kan flyga eller om du borde betala skatt till resten av befolkningen för syret du andas.

Du kan få 10-15 till konkreta exempel också, om nu käften din mot förmodan fortsätter glappa vidare. Begåvningsreserven i sitt esse.
Vad menas med bilden egentligen? Ja, det sitter en neger med vitt linne och kör men vadå? Casting sheetsen har jag också sett men är osäker på hur säkert det är att det faktiskt gäller GTA V.

Ge gärna 10-15 fler konkreta exempel

Citat:
http://img.gameru.net/img/0ac05.jpg

Börjar om någon timme återstår att se hurvida någon information om GTA V (FIVE) kommer ges.
22:30 svensk tid.
Senast redigerad av crillecrille 2011-11-08 kl. 21:36.
2011-11-08, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Vad menas med bilden egentligen? Ja, det sitter en neger med vitt linne och kör men vadå? Casting sheetsen har jag också sett men är osäker på hur säkert det är att det faktiskt gäller GTA V.

Det är det stället i trailern där fyra karaktärer visas i en och samma bildruta.

Den mörkhyade killen som springer från polisen
Den äldre mannen i den blå sportbilen
Den latinamerikanska killen i den röda bilen
Den uteliggare/luffare som håller upp skylten (han som ser ut som Kapowtiz)

Efter trailern går det konstatera att det är för GTA:V, det är det enda RS har i pipelinen, och karaktärsbeskrivningarna överenstämmer enbart för den typen av karaktärer som RS använder för sina GTA spel.

Försök läsa en sån där karaktärsbeskrivning och applicera det på tex LA:Noire
2011-11-08, 21:49
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Det är det stället i trailern där fyra karaktärer visas i en och samma bildruta.

Efter trailern går det konstatera att det är för GTA:V, det är det enda RS har i pipelinen, och karaktärsbeskrivningarna överenstämmer enbart för den typen av karaktärer som RS använder för sina GTA spel.

Jo självklart är det väldigt "GTAiga" karaktärer, det håller jag helt klart med om. Men menar du att du ser att det är dom fyra personerna på bilden? Gasmasker och kepsar gör det till en omöjlighet för mig.
2011-11-08, 21:55
Medlem
NorthSNKRs avatar
Jag hoppas att biljard kommer finnas kvar, och gärna uppdateras en smula. Hade varit kul att möta verkliga motståndare online...

Bisysslorna vid sidan av storyn ger ju en sån grym variation och livslängd på spelet.
2011-11-08, 21:56
Medlem
Citat:
Jo självklart är det väldigt "GTAiga" karaktärer, det håller jag helt klart med om. Men menar du att du ser att det är dom fyra personerna på bilden? Gasmasker och kepsar gör det till en omöjlighet för mig.

Ja, du får studera andra saker bara den mörkhyade föraren fram har samma öron och ansiktsform (hudfärg) som han som springer från polisen

Den äldre mannen som hoppar ut ser man tydligt att det är samma person utan några svårigheter.

Uteliggaren, kolla ansiktsformen, hårfästet så ser du också att det är samma person.

Latinon är också bara jämföra dom andra rutorna som han syns i så ser du att det är samma person.

Kan sätta årslöner på att det är samma personer.
2011-11-08, 21:59
Medlem
Citat:

Har du någon länk till hela castingsheeten? Eller är det enda folk har fått fram det som har cirkulerat ute ett tag, den med ett litet urval av karaktärer?

En sak som jag funderade på angående castingsheeten är om det faktiskt är karaktärer från GTA eller om det är något som R*, eller någon annan, har läckt ut för att förvilla eller få folk att prata om spelet, eller om den är äkta.
2011-11-08, 22:18
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:

22:30 svensk tid.

Eftersom ni nämner hoppet om info om gta v, någon som kan förklara vad det där är för någonting?
Live intervju eller?

Någon som kan länka till infon i så fall
2011-11-08, 22:25
Medlem
loppaa80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Någon som kan länka till infon i så fall

http://ir.take2games.com/phoenix.zhtml?p=irol-eventDetails&c=86428&eventID=4216430

EDIT: Diggar musiken dom spelar.
Senast redigerad av loppaa80 2011-11-08 kl. 22:28.
2011-11-08, 22:27
Medlem
loppaa80s avatar
Doublepost. Sorry.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in