2009-11-11, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El-Presedente
Rio de Janeiro?

Rio kan nog vara ett bra val också. Det känns dock lite väl mycket "slum" och gatubarn.
2009-11-11, 21:46
Medlem
Citat:
Rio de Janeiro?
Bästa idén jag har hört än så länge, skulle vara otroligt kul. Eller kanske att man är i USA nära gränsen till Mexico och har möjlighet att åka dit och göra uppdrag osv
2009-11-12, 13:04
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golliwogg
Där håller jag inte med. Tänk bara att dra iväg med en motorcykel och glida runt i Lake District.

Jag håller dock fortfarande Hongkong/Macao som favorit. Där har du allt; storstad, kåkstad, berg, vacker natur, hav, stränder, öar, regnskog m.m.

Macao bör ju finnas med på ett hörn också då det skulle stärka upplevelsen om man kunde ta färjan över till grannstaden och "göra" den.

Att vara kung i Kowloons undre värld skulle vara grymt.
http://movitcity.blog.lemonde.fr/files/2006/11/kowloon-walled-city-2.jpg
Ja rätt grym den bilden.

Men några saker talar emot.

Enbart asiater, eller nja nästan enbart iaf. i SA såg man ju massor med olika typer av gäng, allt från lantisar med älgstudsare till "da nang boys" till Groove Street Families.
Bilutuvded är väl inget vidare i Hong-Kong eller asian i allmänhet.

Du lär itne stöta på några amerikanska muskelbilar eller dyl. De felsta fordonen lär väl va 1.6l små riskokare.

Bilmässigt är USA bäst, då de improterar gott om europeiska och asiatiska bilar. Men Det är rätt ont om jänkare i europa och asian.

Variation förnöjer.

Citat:
Rio kan nog vara ett bra val också. Det känns dock lite väl mycket "slum" och gatubarn.
Dreiver 2 gjorde det, kändes väl sådär.

Inte så kul, det enda som talar för brasilien är alla vaclra latinskor
2009-11-12, 18:04
Medlem
NollottAs avatar
GTA V Stockholm
Nä fyfan när jag tänker på det.
2009-11-19, 23:06
Bannlyst
GTA Rosengård.

Nya vapen: Stenar, Hemmagjorda Molotovcoktails osv

Fler gäng att slåss mot. (Araber, Kurder, Albander, Balkan, Polacker) osv
2009-11-19, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dallitz
GTA Rosengård.

Nya vapen: Stenar, Hemmagjorda Molotovcoktails osv

Fler gäng att slåss mot. (Araber, Kurder, Albander, Balkan, Polacker) osv

Ja, du är otroligt rolig. Skämtet GTA V: *valfri skitstad* blir aldrig gammalt.
2009-11-19, 23:23
Medlem
Poddubnys avatar
Personligen är jag övertygad om att:
- Det kommer att utspela sig i USA
- Det inte kommer att ha några kopplingar till något storyelement från något spel innan fyran (däremot har det säkert kopplingar till fyran)
- Det kommer utspela sig i nutid

Om jag ska gissa på stad så tror jag på en av städerna från San Andreas, men inte hela staten. Antagligen Los Santos eller San Fierro. Att göra nya versioner av gamla städer kanske inte är jättekul, men vad ska de göra, det är ju slut på intressanta amerikanska städer.
2009-11-20, 00:09
Bannlyst
Citat:
Ja, jag är otroligt tråkig. Logga på FB och gnälla om: *valfri inlägg* blir aldrig gammalt.

fixat
2009-11-20, 08:14
Medlem
Citat:
Rio de Janeiro?

Låter som ett bra val. Finns enorma klyftor i den staden. Sedan finns ju även möjligheten att BOPE skickas in när man nått wanted level 5!
2009-11-20, 09:04
Medlem
Forums_hornys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poddubny
Att göra nya versioner av gamla städer kanske inte är jättekul, men vad ska de göra, det är ju slut på intressanta amerikanska städer.

Icke då!

Boston vore ett mycket bra val, tänk "The Departed". Många Irländare och Italienare (visst lite som i 4an). Det finns också kända saker att titta på, typ "Fenway Park" och "lansdowne street". Tror det skulle funka hur bra somhelst!
2009-11-20, 13:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Forums_horny
Icke då!

Boston vore ett mycket bra val, tänk "The Departed". Många Irländare och Italienare (visst lite som i 4an). Det finns också kända saker att titta på, typ "Fenway Park" och "lansdowne street". Tror det skulle funka hur bra somhelst!
Delar av Oregon hade också varit underbart att se i GTA stil.
2010-01-04, 03:30
Medlem
snelhestens avatar
hade ju varit bäst om man är Asiat, antingen i USA eller i Japan/Kina. Göra uppdrag i Kina där man avancerar i rank i en Triadklan och gör brott som utpressning, styr strippklubbar och producerar fejkade märkeskläder
Och sen ska man kunna välja vilken låt man vill lyssna på, när man vill lyssna på den. Är så drygt i de tidigare spelen där en bra låt kommer var 100 år och resten fylls ut med drygt skitsnack. Att lägga in egna låtar i fordonens radio hade nog inte varit fel det heller. Sen så skulle storyn kunna leda till att ens karaktär åker fast och man får göra lite uppgifter i fängelset innan man släpps ut/flyr.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in