skoja bara asså tycker kepsen e ganska ful men "väskan" fattar ja faktiskt inte alls. karta har man ju fått till en massa andra spel men aldrig riktigt använt, den som är ingame funkar ju lika bra. fast nu skulle de va lite hemligheter på kartan.. hade vatt kul å se hela kartan nu då
Enda anledningen till att jag vill ha kepsen är för att ha den på min Helghast-hjälm
Jag har dessutom ryggsäcken från Infamous 2 i naturlig storlek, så det skulle vara kul med en liten "spelväsksamling"
Hoppas inte det. Ska försöka spränga den i så fall!
Hoppas det finns bil affärer med sportbilar som man kan "låna" en bil!
Hahahaha vi tänkte på samma sak! Eftersom pengar skall tydligen spela stor roll i spelet tror jag faktiskt att dom mer sportiga bilarna som finns i affärer kommer va svåra att sno osv. Hoppas verkligen att spelet blir svårt när det gäller polis-jakt!
En fet jävla moskée med böneutrop så att man kan tillbe Allah.
Om inte så kanske det kommer en mod för det. Det fanns ju judar i fyran. Alltid kul att springa och knuffa dom av stolen utanför ett visst café där dessa rabbiner spawnade.
Hahahaha vi tänkte på samma sak! Eftersom pengar skall tydligen spela stor roll i spelet tror jag faktiskt att dom mer sportiga bilarna som finns i affärer kommer va svåra att sno osv. Hoppas verkligen att spelet blir svårt när det gäller polis-jakt!
Håller med! På GTA IV var det ju bara att gå in och ta den bil du ville ha och det var ju fruktansvärt enkelt. Hoppas det blir mycket svårare på GTA V typ att dom som jobbar där försöker stoppa dig och att du får mera poliser efter dig som är svårare att köra ifrån
Detta är säkert en dum fråga, men ville bara höra. Det som medföljer i Special Edition, följer det även med i Collector's Edition? Då tänker jag på ingame kläderna, abilities och det köret.
Med andra ord, är Collectors Edition samma sak som Special Edition, fast dyrare och lägger till kepsen, lådan, väskan, etc?