2013-05-23, 23:11
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Hahaha, förlåt Hur lång tid tog det att göra emblemet?

25-26 timmar på ett ungefär, var sjukt missnöjd i början men nu efter lite finputsning är jag väldig nöjd

2013-05-23, 23:35
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GolfWang
e de en dildo eller?

skoja bara asså tycker kepsen e ganska ful men "väskan" fattar ja faktiskt inte alls. karta har man ju fått till en massa andra spel men aldrig riktigt använt, den som är ingame funkar ju lika bra. fast nu skulle de va lite hemligheter på kartan.. hade vatt kul å se hela kartan nu då
Enda anledningen till att jag vill ha kepsen är för att ha den på min Helghast-hjälm

Jag har dessutom ryggsäcken från Infamous 2 i naturlig storlek, så det skulle vara kul med en liten "spelväsksamling"
2013-05-24, 00:00
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Enda anledningen till att jag vill ha kepsen är för att ha den på min Helghast-hjälm

Jag har dessutom ryggsäcken från Infamous 2 i naturlig storlek, så det skulle vara kul med en liten "spelväsksamling"

Min kommer sitta i bilen!
2013-05-24, 00:18
Medlem
Äckligt att R* gör ingame rewards på pre order. Känns jävligt EA och jag tycker att allt som finns ingame från dag 1 ska vara upplåst på alla skivor.

Och en jävla negerkeps på det
Senast redigerad av danne777 2013-05-24 kl. 00:21.
2013-05-24, 04:24
Medlem
Jamaicamans avatar
Tror ni det kommer finnas muslimer i GTA V?

En fet jävla moskée med böneutrop så att man kan tillbe Allah.
Senast redigerad av Jamaicaman 2013-05-24 kl. 04:48.
2013-05-24, 06:36
Medlem
Dimaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamaicaman

Hoppas inte det. Ska försöka spränga den i så fall!

Hoppas det finns bil affärer med sportbilar som man kan "låna" en bil!
2013-05-24, 09:00
Medlem
VVCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Hoppas inte det. Ska försöka spränga den i så fall!

Hoppas det finns bil affärer med sportbilar som man kan "låna" en bil!
Hahahaha vi tänkte på samma sak! Eftersom pengar skall tydligen spela stor roll i spelet tror jag faktiskt att dom mer sportiga bilarna som finns i affärer kommer va svåra att sno osv. Hoppas verkligen att spelet blir svårt när det gäller polis-jakt!
2013-05-24, 09:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jamaicaman

Om inte så kanske det kommer en mod för det. Det fanns ju judar i fyran. Alltid kul att springa och knuffa dom av stolen utanför ett visst café där dessa rabbiner spawnade.
2013-05-24, 11:07
Medlem
Bert-Ljungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVC
Hahahaha vi tänkte på samma sak! Eftersom pengar skall tydligen spela stor roll i spelet tror jag faktiskt att dom mer sportiga bilarna som finns i affärer kommer va svåra att sno osv. Hoppas verkligen att spelet blir svårt när det gäller polis-jakt!
Håller med! På GTA IV var det ju bara att gå in och ta den bil du ville ha och det var ju fruktansvärt enkelt. Hoppas det blir mycket svårare på GTA V typ att dom som jobbar där försöker stoppa dig och att du får mera poliser efter dig som är svårare att köra ifrån
2013-05-24, 13:23
Medlem
PUSClFERs avatar
En ny bild dök upp på GTAForums för en stund sedan: http://i.imgur.com/XkBfmWU.jpg

Den postades av användaren We ti terun på GTAForums som registrerade sig igår. Vad tror ni? Fake eller läcka?
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=557700

EDIT: Eller möjligtvis ett medvetet PR-stunt från Rockstar själva?
Senast redigerad av PUSClFER 2013-05-24 kl. 13:29.
2013-05-24, 13:47
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
En ny bild dök upp på GTAForums för en stund sedan: http://i.imgur.com/XkBfmWU.jpg

Den postades av användaren We ti terun på GTAForums som registrerade sig igår. Vad tror ni? Fake eller läcka?
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=557700

EDIT: Eller möjligtvis ett medvetet PR-stunt från Rockstar själva?

Ser otroligt bra ut. Gillar verkligen vattnet.
2013-05-24, 14:04
Moderator
zanteras avatar
Detta är säkert en dum fråga, men ville bara höra. Det som medföljer i Special Edition, följer det även med i Collector's Edition? Då tänker jag på ingame kläderna, abilities och det köret.

Med andra ord, är Collectors Edition samma sak som Special Edition, fast dyrare och lägger till kepsen, lådan, väskan, etc?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in