• 2
  • 3
2009-06-11, 20:52
Medlem
Keruacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klantarselet
I det senaste programmet av "Misstänkt" tar den gentemot svenskar rasistiska tv-kanalen TV4 upp utomhusvåldtäkterna, som under de senste åren ökat dramatiskt.

http://tv4play.se/aktualitet/misstan...eoId=1.1038753

I Norge konstaterades nyligen att SAMTLIGA utomhusvåldtäker de senaste 3 åren begåtts av invandrare.

I Danmark visar undersökningar ett en klar majoritet begås av invandrare.

Gemensamt är att dessa invandrare kommer från mellanöstern och Afrika. En liten studie i Sverige visade att 80% begicks av invandrare.

På TV4 så ställer man sig frågan varför dessa våldtäkter har ökat så mycket i Sverige. Svaret är ju uppenbart: Invandring från mellanöstern och Afrika. Men istället så svamlar man om ökat alkoholintag etc

Vad tycker ni om programmet?

Varför gör TV4 så här? Går tittarna verkligen på detta, är de så dumma? Kan detta slå tillbaka mot TV4 på något sätt om de fortsätter med dessa uppenbara lögner?

Tv4 och övrig svensk media är givetvis mycket medvetna om varför våldtäkterna ökar.

Men av någon outgrundlig anledning så har svensk media bestämt sig för att Sverige måste "berikas" med en massa grottmänniskor från Mellanöstern och från Afrika.
Kosta vad det kosta vill..

Istället för att säga sanningen så kommer dom (media) fortsätta att svamla på om ökat alkoholintag o.s.v.
Tyvärr så köper en stor del av folket deras (medias) fräcka lögner. Så illa är det tyvärr.
Man kan bara hoppas på en ökad medvetenhet hos folk..
Citera
2009-06-11, 22:13
Medlem
orkarNs avatar
Er favorit-PK-mod har varit inne och rensat lite igen

/mod
Citera
2009-06-11, 23:24
Medlem
ttamizs avatar
Hm...

Citat:
Ursprungligen postat av Keruac
Tv4 och övrig svensk media är givetvis mycket medvetna om varför våldtäkterna ökar.

Men av någon outgrundlig anledning så har svensk media bestämt sig för att Sverige måste "berikas" med en massa grottmänniskor från Mellanöstern och från Afrika.
Kosta vad det kosta vill..

Istället för att säga sanningen så kommer dom (media) fortsätta att svamla på om ökat alkoholintag o.s.v.
Tyvärr så köper en stor del av folket deras (medias) fräcka lögner. Så illa är det tyvärr.

Vete fan om "Svensson" är så djävla rudis så att han tror att han blir mer våldtäktsbenägen om han drar i sig två extra öl. Jag tror att "Svensson" var mer knullbenägen innan han drog i sig de där "extra ölen"som expeterna anser (haha) vara anledningen.

Hur sjukt kan ett samhälle få vara innan det krackelerar ?
Citera
2009-06-11, 23:34
Medlem
ttamizs avatar
För övrigt....

... var hela programmet ett skämt. 8-10 min snack om våldtäkter och trender samt ökat alkoholintag (hahaha) sedan reklam.

Studera relationen av invandring av män (www.scb.se) och övefallsvåldtäkter (www.bra.se)

Finns en klockrent samband.

P.S. - När jag växte upp på sextiotalet beskrevs alltid våldtäktsmannen som en udda figur som hade det svårt att träffa ngn från det motsatta könet, typ bodde kvar hemma hos Mamma och Pappa trots att han var 31.

Ofta skrevs det i tidningarna att han skulle få det jobbigt i finkan.

Verkar som allt är upp och ner i dag, har du deltaigt i en rå gruppvåldtäkt mot en försvarslös kvinna så tror jag att du är högt på stegen i finkan.
Citera
2009-06-11, 23:47
Bannlyst
Jag förstår inte varför media dansar efter judevänsterns politiskt korrekta pipa? Vad vinner de på det egentligen?

TV4 verkar ju vara helt i deras våld! Skrämmande!
Citera
2009-06-12, 09:17
Medlem
Men för fan hur orkar ni tjaffsa. Hade EN flykting/invandrare våldtagit 1 etnisk person är det på tok för hög siffra redan där! Men nu snackar vi om 50%, 30% och helt jävla sjuka fantasi siffror.

Vi bjuder man in stackarna i våra hem och de tackar med att råna en, våldta min fru, kalla min dotter svennehora och ta alla tavlor man har på väggarna innan de skiter på bordet och drar. Hur i helvete kan vår egna stat stå och försvara det här beteendet och vrida, tänja och vända på allt de bara kan för att försöka få beteendet till helt normalt och att vi måste acceptera det. Helt jävla cp.
Citera
2009-06-12, 10:18
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlphaParkas
Jag förstår inte varför media dansar efter judevänsterns politiskt korrekta pipa? Vad vinner de på det egentligen?

TV4 verkar ju vara helt i deras våld! Skrämmande!

För att vi äger mainstreammedia såklart och vi dikterar den officiella åsikten som skall förmedlas till er. Varför köpa politiker eller sätta upp dyra lobbygrupper när vi helt enkelt kan tala om för folket vad som är rätt och riktigt och på så sätt tvinga politikerna att följa efter?
"Realister" och annat patrask som hänger på I&I för att känna någon sorts gemenskap är precis lika förledda som alla andra, ni har inte fattat att ni ingår i det maskineri som tillåter oss behålla makten över er. Vi judar har styrt Europa i tusen år och vi kommer att fortsätta styra så länge vi har lättskött boskap som er att kontrollera. Tack för ditt bidrag

Citat:
Vi bjuder man in stackarna i våra hem och de tackar med att råna en, våldta min fru, kalla min dotter svennehora och ta alla tavlor man har på väggarna innan de skiter på bordet och drar. Hur i helvete kan vår egna stat stå och försvara det här beteendet och vrida, tänja och vända på allt de bara kan för att försöka få beteendet till helt normalt och att vi måste acceptera det. Helt jävla cp.

För att ni är Ä-G-D-A!
Citera
2009-06-12, 12:03
Medlem
Dessutom ökar väl inte alkoholkonsumtionen ens längre, har jag för mig att jag hörde i nyheterna.
Citera
2009-06-12, 12:22
Medlem
Sten.Cederqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keruac
Det där tror jag inte riktigt är sant, att folket köper lögnerna. När det kommer till verkliga situationer så tror jag att folks verkliga uppfattningar kommer fram.

Exempel: En ung tjej från AFA befinner sig i en främmande stad. Hon är ensam och det är sent på natten. Hon ska förflytta sig och har endast två val. Det är två parker som är dåligt upplysta. I den ena parken befinner sig ett gäng på ett 20-tal Svenne Banan. I den andra parken befinner sig ett gäng på ett 20-tal grabbar från MENA-länderna

I båda parkerna råder det en "grabbig" stämning. Hon är inte bekant med något av gängen. Jag är rätt säker på att hon väljer att ta vägen genom parken där Svenne Banan-gänget finns. Är det någon här som seriöst tror att hon väljer att gå genom parken där MENA-folket är?
Citera
2009-06-12, 13:55
Medlem
Nalin_Pekguls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klantarselet
Varför gör TV4 så här? Går tittarna verkligen på detta, är de så dumma? Kan detta slå tillbaka mot TV4 på något sätt om de fortsätter med dessa uppenbara lögner?

De sväljer det och går på det och är inte för den delen nödvändigtvis dumma. Snarare isolerade och okunniga inom ämnet. Den lätt isolerade svensken som inte påverkas direkt eller tagit del av statistik och liknande sväljer tv4's verklighetsbeskrivning rakt upp och ner. Denna verklighetsbeskrivning filtrerar automatiskt alltid bort allt som är negativt om invadrare från mellanöstern och afrika. Folkgrupper från dessa regioner kan inte begå negativa handlingar. Att påstå något sådant är naturligtvis rasism.
Senast redigerad av Nalin_Pekgul 2009-06-12 kl. 13:59.
Citera
2009-06-12, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bredställ
Dessutom ökar väl inte alkoholkonsumtionen ens längre, har jag för mig att jag hörde i nyheterna.

Säger förvisso inte särskiltmkt i det aktuella fallet. Alkoholkonsumtionen mäts löpande och berörs inte av de ledtider som finns i våldtäktsundersökningar över tid. Däremot bör man ju kunna hitta någon korrelation mellan alkoholkonsumtionen och våldtäktsfrekvensen i övrigt för att göra ett sådant uttalande såklart. Vilket man nog kan till viss del.
Citera
2009-06-12, 16:37
Medlem
nVcs avatar
TV4 och Aftonbladet är otroligt flitiga med att förvränga fakta när det gäller invandrare, dessvärre så verkar inte majoriteten av folket kunna genomskåda sådant.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in