2009-06-11, 10:08
Medlem
Heemis avatar
svaren på alla era frågor .

http://www.youtube.com/watch?v=J2xtVd6QS0o&feature=related

jag vill att ni ser alla delarna , och skriv vad ni tycker. För jag tycker det stämmer helt med dagens samhälle.
så sätt er bekvämt , och öppna upp er
Citera
2009-06-11, 17:07
Medlem
joppes avatar
Överskriften säger allt..
Citera
2009-06-12, 11:26
Medlem
hooliganns avatar
jävlar! detta skall ja kolla på när jag kommer hem från kneget! Rubriken låter så lockande!
Citera
2009-06-12, 14:14
Avslutad
Del två har en text som lyder - ""You will understand how perfect this plan is, when you try to convince someone that it's true"

Folks beteende överraskar mig fullständigt. En del verkar inte ens tänka eller handla på egen hand, explotionsartade reaktioner får dem att spelas ut mot varandra - att försvara antingen det svarta eller det vita. De tror sig veta och begär omedelbart, ibland även aggressivt, efter källor för att de ska kunna försvara sig själva.

Vi ligger illa till om vi inte tror på det, men precis lika illa till om vi gör det. Vi tål inte att ifrågasättas, och många av oss ifrågasätter inte det vi tror på...

Tack för länken - mycket intressant
Citera
2009-06-12, 19:03
Medlem
Intressant dokumentär måste jag säga...grejen är ju att de med makt kan kontrollera ALLT, det har vi ju redan sett genom hundratals år,,, men har en fråga....ser man tecken på det här i dag??
Har också en känsla över att USA får mer "rädsla", om man säger så,, att övriga länder i världen våxer sig starkare,, Nordkorea, Kina, Iran osv...eller är det bara jag??

För övrigt mycke intressant ämne dock, och utan tvekan nåt att disskutera om.
Citera
2009-06-12, 19:07
Medlem
fredrocks avatar
hur kan detta vara värt att diskutera? att världsledare förbereder sig för att låta demoner ta över människokroppar? att rockstjärnor säljer sin själ till satan för att bli rika och berömda och gömmer hemliga budskap på skivorna (notera att robert plant lever och frodas precis som jimmy page, och ac/dc med). att darwin fick evolutionsteorin av djävulen? att en massa plastlådor ska föreställa kistor som rymmer fyra pers?

kass dokumentär.
Citera
2009-06-17, 22:34
Medlem
SanTiagos avatar
Det var intressant tills dom tog upp det där med liraren som stod och snurrade på en vinyl baklänges, och hävdade att sublima meddelanden spelades upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in